Wat vinden jullie absoluut niet leuk tijdens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Wat vinden jullie absoluut niet leuk tijdens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 22:20

Hoi allemaal! Pling

Wat vinden jullie absoluut niet leuk tijdens een buitenrit Blond ?
Ik was vandaag heerlijk met gringo aan het buitenrijden kwam ik bij een spoorbrug aan (om een leuk rondje te kunnen rijden moest ik hier toch echt onderdoor ). Normaal gesproken kun je gewoon in stap onder een spoorbrug door. Dat is ook niet zo erg. Maar deze Boos!. Deze brug is erg laag waar door je dus echt af moet stappen. Doe je het niet dan kost het je rug. Ben je er onderdoor gekomen, dan kun je weer gewoon op moet stappen (moet je net z'n loperig paard hebben als dat ik heb, die niet stil wil blijven staan! Haha! ).
Wie komt er ook weleens zulke dingen tegen tijdens het buitenrijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:25

Nouja als wij naar het bos willen moeten we onder een viaduct door met aan de ene kant de spoorlijk met prikkeldraad (ieks) en aan de andere een autoweg met verradelijke bocht..

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:27

sommige mensen die geen rekeing houden met paarden !
dat vind ik dus niet leuk hahaa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:29

Saskia9 schreef:
sommige mensen die geen rekeing houden met paarden !
dat vind ik dus niet leuk hahaa


en dat ook ja Clown

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:29

mensen die keihard gaan gas geven en toeteren in de hoop dat je paard schrikt daar houd ik totaal niet van

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 22:33

Of mensen die hun honden niet bij zich kunnen houden, zodat ze weer onder je paard zijn benen terecht komen Scheve mond

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:37

ja en dan worden ze ook nog boos op jou, en dan krijg je zo'n banketstaaf dat je je paard in bedwang moet houden ofzo, ja sorry ik kan er niks aan doen dat mn paard een beetje nerveus wordt als er 2 honden naar zn benen lopen te happen... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:41

Zondag komen we in het bos aan op het pad waar we altijd draven en galoperen dus die van mij begon al opgewonden te doen ligt ze in èèn keer op haar knieën .hebben ze op dat pad allemaal puin gegooid Maar echt betonnen putdeksels en alles ,het was zo'n deksel ook waarover ze viel.Ze waren dan ook nog zo eikelig geweest om er wat zand over te gooien zodat je het niet gelijk zag.Bovendien is het een ruiterpad Verward .Gelukkig had ik goede beenbeschermers aan en ben ik blijven zitten dit had dus wel minder leuk kunnen aflopen

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 22:42

DANIenVLIEG schreef:
ja en dan worden ze ook nog boos op jou, en dan krijg je zo'n banketstaafverhaal dat je je paard in bedwang moet houden ofzo, ja sorry ik kan er niks aan doen dat mn paard een beetje nerveus wordt als er 2 honden naar zn benen lopen te happen... Boos!


Ja idd. Heel erg vervelend Boos! ! Beginnen ze vaak ook nog van: Je hoord hier niet met dat beest, BLA BLA BLA!! Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:48

Onze stal ligt aan een subweggetje, dus erf af, weggetje op, naast de weg ligt een sloot, daar een grote weg en daarnaast zijn ze een hele woonwijk aan het bouwen Haha!

Helemaal geweldig natuurlijk, wapperen linten *vooral met de wind* omvallende pionnen op de raarste plaatsen, graafmachines op en aan, geirriteerde automensen die toeteren en schreeuwen Haha!
Afschuwelijk maar Par is nu wel 100% verkeersmak Haha!

Idd de mensen met honden of de vervelende automobilisten...bij alles kan ik zeggen kom op Par je went er maar aan....alleen bij die twee ind ik dat zij er niet aan zou hoeven te wennen...dat is gewoon kinderachtigheid en onredelijkheid van de mensen om ons heen....

Alhoewel ze der wel tegen kan hoor Haha!
Mijn hond loopt op stal al blaffend achter haar aan omdat die met haar wilt spelen, in het begin vond ze dit eng, tegenwoordig let ze er neit eens meer op, hond hoort erbij.
Spelende kinderen en honden zijn bij ons zo gewoon dat dat ook gewoon goed gaat.
Toeterende auto's hebben we getest, herhaaldeijk, omdat er altijd onnadenkende zijn die het toch even proberen....

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:49

Ik ging vandaag een rondje uitstappen buiten...ze zijn bezig met de aanleg van een hoge snelheidslijn en moeten dus af en toe heien...ze waren niet bezig daarmee dus ik stap langs...op dat moment beginnen ze opeens met heien!!

Ehm had mijn nek wel kunnen breken als ik er was gevallen (asfalt)...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 21-04-04 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:50

euh ik heb echt een hekel aan vrachtwagens die met 80 voorbij komen racen. Verder kwam ik vandaag nog een stel dronken polen tegen toen we over de camping reden. maar die waren wel grappig. ze boden me al een biertje aan. Maar ja ik zei als ik mag niet drinken tijdens het rijden kan niet met alchohol achter het stuur zitten Knipoog

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:50

Dat mijn pony nooit eens iets onverwachts doet...
Klinkt raar, maar mijn pony vind werkelijk niks eng en het wordt eigenlijk erg saai zo..

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:01

Lieke schreef:
Dat mijn pony nooit eens iets onverwachts doet...
Klinkt raar, maar mijn pony vind werkelijk niks eng en het wordt eigenlijk erg saai zo..


nou wees maar blij...
ik ben nu bezig de mijne verkeersmak te maken.. pfff Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:23

Wat ik toevallig vandaag had: Een quad (zo'n terreinbrommer met 4 wielen) die met veel kabaal achterop gereden kwam in het bos op een ruiterpad Ach gut.

Ik schrok me dood, het paard waar ik op zat schrok ook een beetje. Maar het was wel gaaf, want hij ging over in passage en het duurde nog eventjes voordat hij weer normaal stapte (eerst moest die quad gepasseert zijn Haha!.