Bloot hoofd....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 14:03

Ik kwam vanochtend bij Is en Berberli in de stal en altijd als ik binnenkom zie ik een heel groot hoofd. Het hoofd van Isolda.
Nu zag ik dat ook, maar er was iets mis.. Er miste iets, het was een beetje kaal.
Ik eens kijken, halster zat nog goed.
En wat miste er??? Haar voorlok!!!!!!!!
Weg! Eraf!
Ik de hele stal nagekeken, geen haar te vinden. Het leek ook net dat iemand er met een schaar in gezeten had.
Ik heb de hele ochtend lopen piekeren. Er zou tochniet iemand in de stal geweest zijn??

Ik heb nu net bedacht wie de schuldige zou kunnen zijn. Trees!! Juist ja onze geit!
Isolda en Trees kunnen precies met hun hoofdjes bijelkaar en staan ook vaak zo. Isolda snuffelt aan Trees en Trees kriebelt haar in het gezicht. Ik ben dus bang dat er een geitje schuldig is!!!

Hahaha, dat hebben wij weer!! Nou ja, ik zal het vanmiddag even gelijk maken. Het groeit wel weer aan.....

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 14:09

Hahaha Haha!:D:D:D !!!

Wat een gekke geit heb jij zeg!!! Cool
Gelukkig groeit dat haar er inderdaad wel weer aan hihi...ik zie het zo voor me:))

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 14:11

hihi, dat zal inderdaad wel de schuldige zijn...

rara geiten toch ook he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 14:37

hahahahahah zo maak je nog eens wat mee joh.... beesten zijn echt kewl!! alles word een stuk minder saai door ze...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:12

hihi Kan je geen hair-waving laten doen ofzo?? heb je gelijk een mooie bos en kan je dr nog kleurtjes doorheen doen ook!!
gekke geit...... Knipoog
grtz

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:51

prachtig!!! echt waar ik zie het helemaal voor me.. onze geiten proberen er heel vaak met halstertouwen vandoor te gaan stelletje etters gelukkig nog niet met Lot z'n voorpluk want daar heeft ie nog niet zoveel van haha

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 17:54

haha. zie t al helemaal voor me zo'n geit die een voorpluk in zn mond heeft. hopelijk groeit ie snel weer aan. en anders moet ie maar een topetje op.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 18:03

Hahaha, ik las laatst van zoiets als hairwaiving bij paarden. Maar ja, zo kaal is ze nou ook weer niet. Maar goed, wel bijna
het zijn net geen stekeltjes.
Ik heb het net wat bijgewerkt, zodat et in ieder geval een beetje recht is!
Misschien vind Trees het nu mooier ofzo. Ze stond heel zelfvoldaan te kijken, toen ik haar er naar vroeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:33

hoi
Ik weet niet of je geitje ook bij je paard in de wei staat.maar ik heb ook al eens gehoord dat een geit de staart van een paard had opgegeten en dat is wel heel er balen en die is niet zomaar aangegroeid.

groetjes rk

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 19:02

Nee, Runningkawa, mijn geitje staat niet bij de paarden in de wei. Het kan inderdaad gebeuren dat er een staart mist met een geit in de wei. Daar zijn gelukkig goede middeltjes voor in de handel.

Maar het zou erg zielig zijn als wij Trees bij Isolda en Berber in de wei zouden doen.
Ze zou contstant opgejaagd worden!! Daarnaast kan ze niet los in een gewone wei staan, want ze springt overal overheen/ kruipt overal onderdoor. Dat betekend dus weg mooie groentetuin!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Wopkebrok en 8 bezoekers