Ervaring met online gsm kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Ervaring met online gsm kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 22:46

Ik ben toe aan een nieuwe mobiele telefoon. Op internet zijn altijd erg veel aanbiedingen te vinden. Nou vroeg ik me af hoe dat dan allemaal in zn werk gaat en wat de ervaringen zijn van mensen met deze online winkels.
Ik zou graag wat meer willen weten over www.gsmstunter.nl en www.bestelmaar.nl .

En zou iemand me dan uit kunnen leggen hoe het zit met deze aanbieding? (i.c.m. T-Mobile 150 2 jaar)

Alvast bedankt! Lachen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:28

De 2 links die je in je bericht hebt staan ken ik niet. Nooit van gehoord... GSMWeb is iig erg betrouwbaar; staan overigens ook nog ergens topics over het online kopen van gsm's.

Wat wil je precies weten over die GSM?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 07:37


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 07:37

Ik heb er een besteld via www.telfort.nl en dat ging perfect.
Je krijgt het contract thuis gestuurd dat onderteken je en stuur het samen met een kopie van je legitimatiebewijs en van een bankafschrift.
En met een paar dagen heb je het thuis.
Alles bij elkaar heeft het bij mij nog geen week geduurd.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:28

Mijn vriend heeft via Gsmplaza al 2 telefoons besteld en waren beide goed en geen problemen met geld etc

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:39


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:45

Pervinco schreef:
De 2 links die je in je bericht hebt staan ken ik niet. Nooit van gehoord... GSMWeb is iig erg betrouwbaar; staan overigens ook nog ergens topics over het online kopen van gsm's.

Wat wil je precies weten over die GSM?



Ik heb ook OK dan! ervaringen met GSMweb! Ik vind het ideaal!
De bedrijven die jij noemt ken ik niet dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:32

Ik heb goede ervaringen met zowel www.telfort.nl en www.bestelmaar.nl

Volgens mij betekent die aanbieding dat je bij een 2 jarig T-mobile 150, 43 euro en een Samsung E700 krijgt. Wat begrijp je er niet van?

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:07

Ik heb via www.orange.nl de allergeodkoopste Prepaid die ik kon vinden besteld, was er erg snel ( Siemens A52 - 60 euro inclusief 15 Euro beltegoed ). Mijn vader en zusje hebben net een nieuwe nokia gratis bij een abbonement van de Vodafone ( erg mooie telefoons, met foto en radio erop ,en een kleuernschermpje, dacht dat dat iets van 10 euro bijbetalen was ) verzenden duurde wel wat langer daar.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:11

Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb de mijne gewoon via de winkel gekocht.
Zelf ik heb nog nooit van die sites gehoord.
Als ik jou was zou ik het gewoon via de bekende sites doen, er zijn namelijk al heel wat onschuldige mensen gedupeerd door 'onbekende' sites.

Maar wat ik me dus af vraag: wat doe je er mee al er iets mankeert en het gerepareerd moet worden?

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:23

Ik had mijn vorige telefoon gekocht via gsmeasy.nl
Het is keurig gedaan allemaal, telefoon had ik snel in huis.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:15

Ik heb mijn telefoon gekocht via www.2call.nl . Perfecte service, ook als je belt om iets te vragen (mocht dat het geval zijn) zijn ze heel vriendelijk en bereid om te helpen! Mn volgende telefoon ga ik ook gewoon daar kopen, ik vind de service in de winkel vaak slechter!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:32

Ik heb mn gsm gekocht bij www.gsmweb.nl heb er geen klachten over, behalve dat ik er ruim 8 weken op heb moeten wachten, dit omdat de gsm die ik wilde niet voorradig was, bleek na meerdere boze telefoontjes waar dat ding nou bleef. Kreeg ik later een excuusbrief en of ik ff zo en zoveel wilde betalen, terwijl ik m in een week had besteld dat ie maar 40 euro was, dus alleen dat bedrag aan hun was verschuldigd, afijn weer een excuus brief van hun kant, dat er een verbouwing plaatsvond en de communicatie langs elkaar heen liep. Al met al een erg fijne gsm en opzich ook wel een ok bedrijf, ken mensen die er nooit "last" mee hebben gehad iig.

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 16:53

Heel erg bedankt voor de reacties!
Wat ik er niet aan snapte was hoe het nou precies zat met het abonnement. Moet je die later overzetten, hoe zit het met de cashback, maar dat weet ik inmiddels al Lachen
Ik ga toch maar even kijken op www.gsmweb.nl aangezien daar erg positieve reacties over zijn.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:58

Ik heb zelf minder goeie berichten helaas... Haha! Zelf 2 keer ellende gehad met het online bestellen van een GSM, en een keer heeft een vriendin van me de grootste ellende gehad. Kwestie moest zelfs via de advocaat worden uitgevochten.
Ze kreeg namelijk ipv de mobiele telefoon een pak bakmeel thuis afgeleverd. Rekeningen volgden al snel.. Er was voor meer dan 1000 euro gebeld naar Australië en Nieuw-Zeeland. En die moest ze dus betalen Scheve mond In eerste instantie niet: tot de meneer van Incasso aan de deur stond. Uiteindelijk via langslepend gedoe met heel veel pijn en moeite de zaak toch gewonnen. Dit gedoe plus mijn eigen twee ervaringen, hebben gezorgd dat ik NOOIT meer een foon via i-net bestel.

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 17:23

Misja schreef:
Ik heb zelf minder goeie berichten helaas... Haha! Zelf 2 keer ellende gehad met het online bestellen van een GSM, en een keer heeft een vriendin van me de grootste ellende gehad. Kwestie moest zelfs via de advocaat worden uitgevochten.
Ze kreeg namelijk ipv de mobiele telefoon een pak bakmeel thuis afgeleverd. Rekeningen volgden al snel.. Er was voor meer dan 1000 euro gebeld naar Australië en Nieuw-Zeeland. En die moest ze dus betalen Scheve mond In eerste instantie niet: tot de meneer van Incasso aan de deur stond. Uiteindelijk via langslepend gedoe met heel veel pijn en moeite de zaak toch gewonnen. Dit gedoe plus mijn eigen twee ervaringen, hebben gezorgd dat ik NOOIT meer een foon via i-net bestel.

Mag ik vragen om welke website's dit ging? (Mag eventueel ook PB'en Tong uitsteken )

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:21

Vanillia"]
[quote="Misja schreef:
Ik heb zelf minder goeie berichten helaas... Haha! Zelf 2 keer ellende gehad met het online bestellen van een GSM, en een keer heeft een vriendin van me de grootste ellende gehad. Kwestie moest zelfs via de advocaat worden uitgevochten.
Ze kreeg namelijk ipv de mobiele telefoon een pak bakmeel thuis afgeleverd. Rekeningen volgden al snel.. Er was voor meer dan 1000 euro gebeld naar Australië en Nieuw-Zeeland. En die moest ze dus betalen Scheve mond In eerste instantie niet: tot de meneer van Incasso aan de deur stond. Uiteindelijk via langslepend gedoe met heel veel pijn en moeite de zaak toch gewonnen. Dit gedoe plus mijn eigen twee ervaringen, hebben gezorgd dat ik NOOIT meer een foon via i-net bestel.

Mag ik vragen om welke website's dit ging? (Mag eventueel ook PB'en Tong uitsteken )
[/quote]

Kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat dat 1 van de eerder genoemde links geweest is... Scheve mond

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:33

Pervinco: jawel.. Helaas wel.

Mijn gezeik met Telfort is dan eindelijk afgelopen. Na bijna een half jaar eindelijk een foon gekregen die het dan ook echt doet.. Nu nog wachten op de schadevergoeding die ze me beloofd hebben Scheve mond

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:36

Mijn foon komt van www.gsmweb.nl
Nooit problemen mee, niet met mijn eerdere abonnement en nu ook niet OK dan!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:40

Ik heb mijn telefoon gekocht bij GSMNederland (www.gsmnederland.nl)
Heb enrgens problemen mee gehad. Alles is goed gegaan en de telefoon was snel in mijn bezit. Ze hebben maandelijkste acties die ook wel de moeite waard zijn.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:14

Misja schreef:
Pervinco: jawel.. Helaas wel.

Mijn gezeik met Telfort is dan eindelijk afgelopen. Na bijna een half jaar eindelijk een foon gekregen die het dan ook echt doet.. Nu nog wachten op de schadevergoeding die ze me beloofd hebben Scheve mond


Mooi dat dat iig opgelost is OK dan! Maar dat heeft weinig te maken met online bestellen denk ik... Dat is de provider, niet de aanbieder. Als je het ding in een winkel gekocht had dan hadden zij jouw gelazer gehad, dat is dan het enige voordeel Knipoog

Maar ik doelde voornamelijk op dat verhaal van die vriendin... Was jouw Telfort-aanvaring vergeten Bloos

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:02

Mijn Telfort ervaring kwam voornamelijk wél door het online bestellen, aangezien als er iets is met je foon, je hem terug moet sturen naar een online shop. Je kunt er niet mee terug naar een winkel. Aangezien ik een defect toestel opgestuurd kreeg, begon het gedonder al.. Scheve mond