[VD] weer eens tijd voor een clinc?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

[VD] weer eens tijd voor een clinc?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:37

waneer doen we weer een clinc VD?? Vorrig jaar met Scherps was een groot sucses .. mischien dit jaar weer??? Ik wil evnt ook een clinc geven als er animo voor is....


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:42

Gaaf Haha!. Kom maar hoor. Ik heb hier ruimte en wil hier wel wat organiseren.

Afgelopen jaar is er ook een VD meeting in Oostzaan georganiseerd. Dat was toen een groot succes. Iedereen die daar aanwezig was wil nog wel een keer zo iets doen, dus hier in de buurt is genoeg animo

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:45

Dennis schreef:
Gaaf Haha!. Kom maar hoor. Ik heb hier ruimte en wil hier wel wat organiseren.

Afgelopen jaar is er ook een VD meeting in Oostzaan georganiseerd. Dat was toen een groot succes. Iedereen die daar aanwezig was wil nog wel een keer zo iets doen, dus hier in de buurt is genoeg animo


grrr waarom woon je zo ver weg... ik kan dan wel komen maar of ik Ry mee kan nemen dan.... das wel heel ver voor hem...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:54

Debo schreef:
grrr waarom woon je zo ver weg... ik kan dan wel komen maar of ik Ry mee kan nemen dan.... das wel heel ver voor hem...



En jij woont niet ver voor mij zeker Tong uitsteken.
Ik zou hem iig niet laten lopen Knipoog .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:54

Ik geloof dat eind september er een nh-dag bij stal Mansour georganiseerd wordt waarin ook aandacht aan vrijheidsdressuur besteed zal worden. Ik kreeg net een email van de organisatie waarin ze vertelden dat ze mijn website bekeken hadden en wilden vragen of ik de clinic voor mijn rekening wilde nemen. Ik heb nog geen enkel idee of ik dan tijd heb, maar als ik het niet doe zullen ze vast wel een ander vinden die wel kan, dus wie eind september zin heeft in een open nh-dag met onder andere een vrijheidsdressuur dem-clinic doet er goed aan om rond die tijd eens op de website van Stal Mansour te kijken voor het precieze programma en niet te vergeten de datum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:23

xyzutu2 schreef:
Ik geloof dat eind september er een nh-dag bij stal Mansour georganiseerd wordt waarin ook aandacht aan vrijheidsdressuur besteed zal worden. Ik kreeg net een email van de organisatie waarin ze vertelden dat ze mijn website bekeken hadden en wilden vragen of ik de clinic voor mijn rekening wilde nemen. Ik heb nog geen enkel idee of ik dan tijd heb, maar als ik het niet doe zullen ze vast wel een ander vinden die wel kan, dus wie eind september zin heeft in een open nh-dag met onder andere een vrijheidsdressuur dem-clinic doet er goed aan om rond die tijd eens op de website van Stal Mansour te kijken voor het precieze programma en niet te vergeten de datum.



mij hebben ze ook gemailt.. wij denken er nog even over aangezien t best ver is en de show niet vergoed word.. maar hoogstwaarscheinlijk zijn we daar van de partij..

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:10

lijkt mij wel gaaf met boef, moet ie wel eerst een chip en een paspoort krijgen... en niet te ver weg, anders krijg ik mn ouders niet mee(waarom niet bij debo... Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:48

boeflover schreef:
lijkt mij wel gaaf met boef, moet ie wel eerst een chip en een paspoort krijgen... en niet te ver weg, anders krijg ik mn ouders niet mee(waarom niet bij debo... Tong uitsteken)


haha ja mijn weiland is groot zat voor een clinic dus ik wil me best "beschikbaar" stellen...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:44

Waarom niet bij Debo? Dat is zo ver Tong uitsteken

Ik stel mijn weiland ook ter beschikking. Ik heb ook nog een extra paddock en stal ter beschikking voor paardjes die mee genomen worden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:18

nou zijn we al met z'n 3en hahahahaha Tong uitsteken

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:45

Nee, met z'n 4'en. Alleen nr 4 weet nog van niets Tong uitsteken. Trufje komt 100% zeker als het bij mij gehouden word(woont hier ook in dit zelfde huis Tong uitsteken). En gaat 99% zeker mee als het ergens anders gehouden word.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:35

* roept * Ja, bij Ciska Haha!
Vrijdag moet de auto naar de keuring en dan gaan ze de bedrading goed doen voor een aanhanger. Aanhanger kan ik lenen. en jij woont niet zo heel ver. Dus VD clinic kom maar op Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:01

We zouden de 2e VDmeeting toch bij Evy doen?

Maar als ik dan tijd heb zijn Mirei en ik ook zeker van de partij! Party!!

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:21

ik weet niet of ik Aramis mee krijg, maar ik ben zekersteweten ook van de partij hoor
heb er nou al zin in Haha!

'In het land der blinden is eenoog koning'

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:22

voor mij is ciska idd dichterbij... ik moet helemaal van bovenin komen Haha!

'In het land der blinden is eenoog koning'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:11

en wie geeft de clinc dan???? ik? Verward ciska of ....???

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:21

Of allemaal een beetje?
Allemaal een nummertje, met onze eigen dingen er in. Zodat iedereen daar allemaal wat van op kan pikken en dan zelf voor hun de 'beste' manier uit kunnen zoeken. Ik heb met Dennis echt niet echt een nummer oid. Hij kan alleen wat leuke dingen, daar houd het eigenlijk een beetje mee op Tong uitsteken.
Het lijkt mij wel een leuk idee. Iedereen 10 min tot een kwartiertje voor zijn ding en natuurlijk lekker na teuten Lachen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:24

Dennis schreef:
Of allemaal een beetje?
Allemaal een nummertje, met onze eigen dingen er in. Zodat iedereen daar allemaal wat van op kan pikken en dan zelf voor hun de 'beste' manier uit kunnen zoeken. Ik heb met Dennis echt niet echt een nummer oid. Hij kan alleen wat leuke dingen, daar houd het eigenlijk een beetje mee op Tong uitsteken.
Het lijkt mij wel een leuk idee. Iedereen 10 min tot een kwartiertje voor zijn ding en natuurlijk lekker na teuten Lachen.



hmmm meer een meeting ipv een clinic dus... tja dan gaat t voor mij over, mischien zonder paard ... maar om ze helemaal mee naar jou te slepen zie ik niet zitten is een beetje TE ver,,,,

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:38

Ja de 2e meeting zouden we bij Evy doen, maar anders doen we deze daarna? Haha!
Overgens (als het wel door gaat) lijkt het me leuk om nog iets van LL te laten zien aangezien dat de vorige keer niet kon.
Mits een goeie bak (dus geen zware Tong uitsteken) of wei aanwezig is Lachen Knipoog

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:50

Evy woont tog ook in warmenhuizen?
zolang ik er met het ov kan komen, kom ik ook Haha!

'In het land der blinden is eenoog koning'

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:51

Jep ze woont in warmenhuizen maar de meeting clinic weet ik veel is dan in tuitjenhorn dus dat is daar ook weer vlakbij, maar dan kan evt nog wel iets geregelt worden emt ophalen van het station o.i.d.

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:00

Mag ik dan ook komen? Haha!

Ik heb alleen nog niet een paard wat vrijheidsdressuur kan, maar misschien kan ik wat inspiratie bij jullie opdoen

strak óf kittig htg-kersje :? _O-

:# Z1+1 :#

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:02

Iedereen mag komen behalve jij Saar Knipoog
Tuurlijk mag je komen! Knipoog

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:57

Tuurlijk mag je ook komen. Culemborg is wel ver, goed 2 uur met de trailer (zei zij uit ervaring, vorig weekeind Roos bij irene opgehaald Lachen ).

Mensen mogen ook wel wat met Dennis aan prutsen, vind hij wel gezellig Tong uitsteken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:57

dagami schreef:
We zouden de 2e VDmeeting toch bij Evy doen?

Maar als ik dan tijd heb zijn Mirei en ik ook zeker van de partij! Party!!


Klopt, die zou bij mij zijn...maar als iedereen liever ergens anders heen wilt, dan doen we het niet Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers

cron