Springwedstrijd en uitgebeld :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Springwedstrijd en uitgebeld :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 18:00

het ging toch goed gisteren!

na een week ziek zijn, was het nog even spannend of ik wel mee kon doen aan de wedstrijd. Vrijdag nog wel les gehad, en dat ging niet echt goed, meneer was weer eens vastbesloten dat hij de bak uit wilde, dus zodra ik ook maar even niet oplette, racede hij weer die kant uit met een steeds wanhopiger wordende ik op zijn rug. ook waren ze alvast bezig touwtjes en pionnen neer te zetten voor het mennen, dus nog meer reden voor irritatie. toen ik zag wat voor hindernissen ze ook vast aan de kant klaarzette kreeg ik het even benauwd...Die hadden we nog niet geoefend...
uiteindelijk heb ik me toch over kunnen halen me niet terug te trekken uit de wedstrijd.

De dag zelf verliep eerst wat gaotisch, heb me zo'n vier keer om moeten kleden voor mennen,jury en weer springen.
Het inspringen ging goed, alleen in de ring was het iets minder, niet goed gestuurd en wat dingen vergeten, waardoor hij uiteindelijk drie keer weigerde... Scheve mond
wel lekker alles gesprongen, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat we uitgebeld zouden worden.
nog twee hindernisjes gesprongen bij de inrijring, en toen werd ik duizelig.
dus even rustig aan gestapt, gegeten en gedronken en toen er weer op.

veel gestapt, paar hindernisjes gesprongen en toen weer de ring in.
dit keer had ik geen zenuwen meer, dus dat scheelt ook weer.

dit keer ging het op tijd, dus crossen!
helaas weer drie weigeringen, wel allles gesprongen.
maar zelf vond ik het heel lekker gaan! Helaas dus geen kans op een prijs, maar wel veel complimentjes gekregen Lachen . Uiteindelijk ben ik er wel erg tevreden over.

We hebben een startkaart aangevraagd, dus binnekort wat meer wedstrijden rijden! heb er heel veel zin in! Lachen

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:53

he ik heb ff een vraagje aan jou als je een start kaart hebt
hoe moet dat dan met wedstrijden hoe weet je waar die zijn enzo ik
wil ook graag wedstrijden gaan gaan doen dus daarom wil ik het ff weten
dankje wel

maaikes
Berichten: 25
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:01

als je een startkaart hebt en je bent lid van een vereniging wat dus moet voor een startkaart krijg je de paard en sprot daar staan alle wedstrijden in en vaak kan je je ook bij een bepaald persoon van de vereniging inschrijven voor wedstrijden en op www.knhs.nl staat ook een wedstrijd kalender waar je kan zien waar en wanneer de wedstrijden zijn. succes

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:07

Ik vind het goed van jou, want je heb de moed om wedstrijden te rijden.. ** ik ook maar sommigen niet **