O&N goed doorstaan of klopklop in het hoofdje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

O&N goed doorstaan of klopklop in het hoofdje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 10:46

Zag nog maar een paar online is de rest nog aan het feesten of moeten die nog bijkomen. Hier is de laatste net binnen gekomen en ik denk dat die nog wel eventjes tijd nodig heeft. *LOL* En nog even een goede tip, katertje, even een zoute haring op de nuchtere maag, deed ik ook altijd. *LOL* En natuurlijk voor iedereen EEN GELUKKIG EN GEZOND 2002
Laatst bijgewerkt door greetje op 01-01-02 11:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 10:49

Allereerst iedereen: Zalig Nieuwjaar!
Hier iemand zonder koppijn Haha! Ik heb best wat wijn en champagne op maar ik kan er goed tegen.
Ik hoop dat iedereen O&N goed is doorgekomen en er geen ongelukken zijn geweest.
Wij hebben het heel gezellig gehad en genoeg vuurwerk gezien (tegenover waar we het vierden zit een chinees restaurant).

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:05

happy newyear!!!!!

Ik ben nog helemaal heel heb wel spierpijn maar ben gister wel ff flink wezen dansen.. was knalbal van 16.00 tot 20.00 in de kroeg waar we vaak heen gaan.
daarna naar huis en daar oud en nieuw 'meegemaakt'

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:31

Mijn ochtend begon gewoon om 7 uur toen mijn onderburen (de paardjes) duidelijk lieten weten dat ze toch wel graag een ontbijtje wilden...

Daarna toch nog maar even in bed gekropen en om 10 uur er weer uit om de boel buiten te zetten.

Net zag ik pas wat een gigantische rotzooi het hier is.
Help, ik hoef me vandaag niet te vervelen geloof ik...

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:48

Dat was ik dus die als laatste terug kwam.Nergenslast van was er ook om half 7 al weer dus dat scheelt.Geen klop klop in het hoofdje en zo fris als wat.Zit er al weer over te denken wat vanavond te doen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:04

Happy New-year allemaal Lachen
Ook ik heb gelukkig nergens last van (wat eigenlijk wel wonderbaarlijk is Verward ) Wel een onwijs gave avond gehad Lachen , ik was om 5.15 thuis, mijn man een half uurtje later.
Tja... misschien komt het wel door alle feesten de laatste weken, ben ik weer wat gewend Verward Lachen !

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 15:07

Goeiemorgen Gaaaap Haha!
Ik ben net uit bed, enigszins klop-klop, maar het valt mee.
We hebben thuis een mooi feestje gehad met een aantal vrienden en daarna nog de stad in, helaas allemaal besloten feesten, maar viavia zijn we nog ergens binnen gekomen.

Nu maar hier de rotzooi opruimen.... Sigaar

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 16:46

pfff ben ent me nest uit joh....
Ik weet enit of het akn maar volgens mij ben ik zo moe door de champagne geworden want ik was er gisterochtend ook pas om 11 uur uit.
Ik heb WEL 5 glazen champagne gedronken hihi...
ik hebw el koppijn want de buren hadden een 100.000 knaller, MEN wat een knal op het laatst, ze hedden hem aan de lantarenpaal gehangen, en ik had die knal op het laatst enit verw8, oef...

maar: GELUKKIG NIEUWJAAR

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 17:37

Allereerst Happy 2002!!!!!!!

Ik heb geen last van klopklop, heb nl niets gedronken (alle, buiten cola enzo dan...maar niks straffers)...
We hadden hier eerst een feestje, wat eten enzo en zijn erna naar een fuif geweest... en het was juist middernacht geweest, val ik me daar gewoon flauw...hups buitengedragen hups en naar huis gebracht door mn vriend...de lieverd...
Thuis geslapen tot 4.00 werd ik me daar zo ziek wakker, vriend de dokter gebeld...dokter gekomen, zit ik hier fijn met een maag-darminfectie...de hele nacht braakneigingen gehad (nacht = 4-? uur) en nu gaat het redelijk, ben niet super, maar braakneigingen zijn gelukkig over...

Normaal was er vandaag bij de familie van mn vriend ook een feest en nu ben ik hier thuis ziek op de zetel aan het liggen, zo ontzettend stom...grmbl...timing heb k ook nooit gehad als het om ziek worden ging...k zoek altijd de leukste momenten uit...grmbl... Verdrietig


Ga seffes nog effe liggen op de zetel en proberen me er vandaag dooruit te slapen...en dan hopelijk morgen weer een beetje beter...want ik wil mn paardje gaan Nieuwjaar wensen...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 18:04

geen klopklop in het hoofdje, wel net wakker!!! (let op de tijd van plaatsing) Haha! Maarja kheb een hele stoere nacht gehad al met al, maar het was toch wel een beetje raar om al die euro's incl briefjes in de hand gedrukt te krijgen.

gelukkkig nieuwjaar allemaal!!!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 18:23

Voor iedereen : Gelukkig nieuwjaar !!!!!!!!!!

Het was hier een leuk feesie, ongeveer 20 a 25 man gehad en de laatsten gingen om 530 ofzo weg.... Haha!
Het was errug gezellig, maar heb idd wel een klein beetje last van kaboutertjes met kleine voorhamertjes in mn hoofd...Hoe zou dat nou kunnen???? Schijnheilig Schijnheilig

Vanmorgen vroeg even uit bed om te voeren en alle beesten buiten te doen, daarna "vlug weer terug" en toch nog tot 12 uur geslapen....

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 00:20

ook allen een gelukkig nieuwjaar!

Heb de O&N goed doorgestaan!
lekker Spijkers Gulden gekeken... toen Freek de Jonge, toen afgeteld, geproost... en toen in de kou staan stoken... de buren handje gegeven, toenzijn we kater naar hun gegaan, daar gezellig met de burrmeiden een fleschampange gedronken en toen naar bed...

geen klopklop hoor... Dat wordt je niet van 2 glaasje champange!
Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 00:22

Ik heb het ook goed doorstaan, omdat ik helaas niet ben gaan feesten. Ben nig steeds een beetje ziekjes. Ach, volgend jaar beter! Party!!

En reden tot een feestje: Dit is nl mijn 2000 berichtje!!! Party!! Party!! Party!!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 18:24

Kaboutertjes met hammertjes???? op zijn minst mijn hoofd in een bankschroef en er met een moker op slaan!!!!!!!!!!!! Jemigdepemig, het ging weer mal vannacht. Ik was 6.30 uur thuis, en lag 7.00 uur in mijn bed. Heb tot 10.00 uur geslapen, en was daarna klaarwakker............

Maarre: Jongens. gelukkig en succesvol (voor de wedstrijdruiters onder ons) nieuwjaar!!!!!!