Janet Evanovich (schrijfster)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 18:36

ken iemand boeken van deze schrijfster?
Stephanie Plum boeken zijn het, amerikaans, echt heel leuk om te lezen!

"Some memories are best forgotten"


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 23:02

Nee, ken ik niet, maar ik ben een echte leesfreak dus ik ga zeker ff kijken als ik in de American bookcenter ben! Party!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:44

boeken van Jilly cooper, die verslind je echt! En ze zijn ook zo ontspannend. Soms kun je ze niet meer wegleggen. Momenteel bezig in een boek van Marion Bradley Zimmer.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:48

Desiree,

is dat Mists of Avalon? Super boek! Wie weet er nog iets te lezen voor me? Ik heb alles uit dat ik thuis heb en ook al minimaal 1 keer herlezen. Ik lees in principe vrijwel alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:53

Kennen jullie de boeken van Patricia Cornwell? Vooral die met Kay Scarpetta vind ik super, echt heel spannend ook. Voor degene die het nog niet kennen, je kan het beste beginnen met Fataal Weekend.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:58

Lielle, Ik ben zelf helemaalgek van The phantom of the Opera. Ik heb dus in 1 adem het boek van Susan Kay, the man behind the mask (de man achter het masker dus) uitgelezen.
Gaat over het levensverhaal van Erik van zijn geboorte tot zijn dood (is dus maar een relatief klein stukje dat zich in de Parijsse opera afspeelt)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 11:17

Stef,

ik ga 'm eens opzoeken

Katrien,

helemaal mee eens, ik heb vrijwel alle Scarpetta's thuis staan en ze allemaal gelezen. Ze worden wel steeds spannender!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: astrea, Azhari, Esther, Exorcizamus, GrapeshotBot, ikkebenmar, inge_romeo, Iselda, Lizzy__87, Maanon_, MartinJJ, Natashaa, Polarize, Winna, XxLMMxX en 228 bezoekers