zijn er nog meer bokkers die vandaag moeten werken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

zijn er nog meer bokkers die vandaag moeten werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 12:18

Ik zit me nu dus rot te vervelen op mijn werk! Slapen

Ik werk op een zakenreisbureau, maar wat heeft het voor zin om op kantoor te zijn als de meeste bedrijven dicht zijn en er dus toch geen zakenreizen geboekt worden? Verward

Zijn er nog meer bokkers die vandaag moeten werken?


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:50

Hey suzan.
Tot hoelaat moet je werken dan??

Ik ga zo naar de manege en geef je meisie wel een knuffel! Zal ze wel lekker vinden!

groetjes kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 12:53

God zij dank nog meer zielige mensjes die moeten werken... Ik zit nu ook op mijn werk en het is hier dus echt uitgestorven (keuringsdienst van Waren).. Bah, alle controleurs zijn vrij dus er is hier geen ene.... te doen.
Ik moet nog tot 4 uur. Nog 4 saaie uurtjes dus en dan ben ik tot donderdag lekker vrij!!!

Toos paardloos

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:07

Ik moet zo de balans van het cafetaria waar ik werk opmaken, ook moet alles geteld worden enzo. Niet echt werk dat ik normaal doe dus, maar wel heel leuk! Gezellig met m'n collega en baas, en geen zeurende klanten. Heb er wel zin in!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:22

Ik moest ook werken, maar heb een halve dag vrij genomen. Het was super rustig. Ik werk op een uitzendbureau en het heeft totaal geen zin om de bedrijven te benaderen. Ze zijn er toch niet.
Ik had heel slecht geslapen dus ben ik naar huis gegaan en ik ga zo weer lekker naar mijn bedje, want dan kan ik vanavond tenminste een beetje doorhalen.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 13:28

Ik moet ook tot 4 uur werken. Ik ga nu even gezellig lunchen met de weinige collega's die er zijn. Beetje tijdverdrijf he.

En Kirsten geef Sudney maar een flinke knuffel. Hopelijk zijn de paardjes vanavond niet al te bang met het vuurwerk.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:32

Nee ik moest rond de kerstdagen werken de vorige week ook, koopavinden etc. Maar heb het er nu goed voor staan. Deze week vakantie!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:36

Snielige ik moest ook werken! Van 7 tot 12 dus ik ben net thuis. Dit was mijn eerste dag op deze vestiging. Van de zomer heb ik al op een andere vestiging gewerkt. Maar het is voor en HEEL GOED doel! DENNIS!!!!!!!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:20

Ik heb ook gewerkt! Het was echt een gekkenhuis...Boos!
Alle guldens moesten eruit en de euromuntjes moesten nog geteld en gesorteerd worden! Ook op het tankstation was het een chaos, ben 'blij' dat ik morgen mag ipv vandaag *LOL*

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:31

Ik heb vandaag ook gewerkt! Van negen tot halfzes. Maar het was wel gezellig. Ze hadden mijn werkplek helemaal versierd voor mijn verjaardag. Ok was wat minder.....
Wat ik erger vind is dat ik morgen weer om negen uur moet beginnen.

Ik heb ook geen internet op mijn werk, kan dus ook niet bokken.
Was trouwens nog niets eens zo heel rustig bij ons. Heb toch nog 69 klanten aan de lijn gehad.

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:54

Nou, ik werk op een bank, dus je snapt het wel... Ook gewerkt dus, geen internet daar ( ik tenminste niet), maar ook absoluut geen tijd voor gehad. Om 9 uur begonnen en kwart over zes konden we naar huis, alles klaar, geldautomaten met euro's gevuld, getest, alle kassen opgemaakt enzovoorts, een bereklus. Maar nu vrij tot 2 jan. 8 uur, dan alles weer in de kassen boeken en kijken of er nog geld in de geldautomaten zit Haha! . Ik ben heel benieuwd hoe dat vannacht gaat bij die automaten van ons, als alles goed gaat werken ze om 00.00 uur. Eigenlijk zou ik wel even om een hoekje willen kijken hoe druk het dan is, maar om daar nou m'n katten voor in de steek te laten en 15 km. met de auto op pad te gaan?? Nee, dat is teveel gevraagd, lekker thuis zitten, mannetje even een slaapje doen ( heeft M.S.), lekker Bokken en de tv op de achtergrond. Nu nog koffie, straks wat sterkers... Bijkomen van een dag echt hard werken. Pling .

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 22:24

Ik was ook zn geluksvogedl die heeft gewerkt vandaag:0
Met de kers ook al allebij de dagen,en morgenochtend om 9 uur ben ik weer de klos Huilen
Zal weld ruk worden werk op een tankstation,en alle mensen zijn niewschierig naar de euro's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 22:58

Nou Vanessa, dan had je ons mogen helpen vandaag want het was dus echt stervensdruk. Vandaar dat ik de hele dag niet geBokt heb..... Echt niet normaal. Wie zoekt er nu op oudjaarsdag een andere baan Verward

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:40

ik moest ook werken van 6 tot 18 uur savonds... pfffff als je in een winkel werkt is het ook niet alles!!!! ik had er geen zin, de planning was om nog even te gaan slapen als ik thuis was, maar daar is neits meer van gekomen! ben net opgemaakt en mn kapster is net geweest! (=mn nichtje!)! en ik ga over 2 uurtjers weg!

....

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:44

nou erger nog..ik moet morgen ook gewoon werken..om 07.30!!! Ik voel me dan ook erg zielig Pling

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers