Ik voel me zo verrot :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Ik voel me zo verrot :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 17:23

Gaat het eindelijk goed met Jamey (heb vandaag voor de 2e keer op haar gezeten, 5 min).... Is gisteren mijn hond overleden. Ze was al twee dagen ziek. Ze bleek al lange tijd een niervergiftiging te hebben gehad, en ze wou ook niet meer. Ze is 12 jaar oud geworden, zou in September 13 worden. Ik mis haar verschrikkelijk. De leegte in mij is te groot. Misschien denken jullie maar, het is maar een hond, maar ik mis haar verschrikkelijk. Ik had er altijd een hekel aan om haar uit te laten, maar ik mis alles gewoon. Ze komt gewoon nooit meer terug. Ik had het al in Algemeen geplaatst, dat ze was overleden. Ze is eergisteren bij de dierenarts geweest en heeft 3 zakken vocht gehad, omdat ze had lopen braken was ze flink uitgedroogd. Ze vocht tegen het infuus, ze wou het niet. Maar ze knapte wel wat op. We mochten haar die avond mee naar huis nemen en de volgende dag moesten we terug voor controle en verder onderzoek. De volgende dag naar de dierenarts, ze kon nog lopen, ze kon de auto nog in, ze kon de auto nog uit. Toen mijn moeder de deur opende, ging ze op de mat zitten, plaste ze, en ging ze liggen. Even later is ze overleden aan een hartstilstand.....

Ik kan niet in woorden vertellen hoe erg ik haar mis, ik ben met haar opgegroeid.... Verdomme, waarom kan nou niet even gewoon iets goed gaan.

Ik was zo blij dat ik weer op Jamey had gereden, ik was zo blij, maar nou.... Verdrietig

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:27

jeetje wat naar gaat het goed met Jamey
en dan gebeurd er dit weer
en ookal is het een hond je hebt er wel een band mee
en zeker als je met de hond opgegroeid bent
heel veel sterkte

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:39

wat sneu!
hij hadden een oppas hond voor 10 dagen, en ik had al moeite toen hij weer naar huis moest! Moet je na gaan hoe erg jij je nu moet voelen

tja, het leven is nou ellemaal niet zo leuk he......
maar je groeit er over heen hoor, maar dat duurt nog lang, heeeelll lang Verdrietig

Ach gut

p.s. de kat van onze buren had ook zo'n geval... sneu Huilen

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:32

kkan me voorstellen dat je je zow voeld
sterkte ermee dan maar

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:40

he doosie
wat kl*te voor je...
ik weet echt hoe je je voelt...
mijn hond was ook erg oud en takelde al wat af beetje blind en doof enz..
maar hij huppelde toch nog vrolijk,
en net toen mijn ouders met vakantie gingen werd ie heel ziek
zelfs zo ziek dat toen ik thuiskwam van me werk hij in zijn eigen diarree lag en het complete huis onder gediareed had. wel naar een dierenarts geweest maar hij kon na een dag niet eens meer lopen,dus moest ik mijn moeder van haar vakantie adres gaan terug bellen om de hond in te gaan laten slapen want het kon echt niet meer.
deze hond was toen 16 jaar en die had ik gekregen toen ik 4 was
je begrijpt mijn band met hem.........
ondertussen heb ik al weer een ander hondje maar denk nog vaak aan mijn oude schat terug Verdrietig

meid ik wil je heel veel sterkte wensen met je verlies.

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 10:40

Bedankt allemaal Lovers

Stiekum
Berichten: 59
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:48

heej egt heel veel sterkte, k had t ook met mn katje Boos! mja.. go on girl, en richt je nu helemaal op Jamey, misschien is dat wat afleiding? Lachen

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:35

heel veel sterkte! ik kan het me juist heel goed voorstellen dat je zo verdrietig bent!! ik vind het helemaal niet raar iig

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:32

naadje24 schreef:
net toen mijn ouders met vakantie gingen werd ie heel ziek
zelfs zo ziek dat toen ik thuiskwam van me werk hij in zijn eigen diarree lag en het complete huis onder gediareed had.


ik zit net ijs te eten Haha! Tong uitsteken

doghorselove

Berichten: 35
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:40

ooooo wat erg voor jou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:12

"het is maar een hond" telt niet..het is een individu, een ziel, die je mist..
sommige mensen geloven nou eenmaal niet dat dieren ook een persoonlijkheid hebben, en buien enzo.. Ik weet heel goed hoe het voelt: kl*te!!!
toch veel sterkte en ga veel doen met je pony, het helpt..