nieuwe verzorgpaarden!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

nieuwe verzorgpaarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 18:05

ik heb sinds kort weer een nieuw verzorgpaard en het is een friese merie en heet tjalda k ben egt helemaal weg van haar en heel erg blij dat ik haar heb..
ik heb al eerder verzorgpaarden gehad alleen dat ging allemaal niet goed.
ik had van te voren bij een man in boornbergum dat licht vlak naast drachten en die man was echt vreselijk..
ik was er samen met een vriendin van mij en hij beloofde ons van alles en zei dat we ook wedstrijden mochten gaan rijden alleen van al doe beloftes kwam dus 3 keer niets..
ik begon me ook steeds meer te regeren aan die man..
hij hing ons de hele dag op de lip en hij had echt overal comentaar op..
op een gegeven moment gingen wij de paarden borstelen en ze waren echt heeel ranzig van de paardenpis liep daar helemaal niet weg en het stonk daar vreselijk en overal lag paarden poep en toen wou hij hun gaan borstelen en toen pakte hij een bezem en begon gewoon over dat paard heen te rossen en de poepvlekken probeerde hij er met een schep af te halen egt heel erg..
toen we er wat van zeiden zij hij dat we moesten op rotten en dat we maar in drachten moesten blijven.
en dat hebben we dus ook gedaan.
alleen nu ben ik goed terecht gekomen die man waar ik nu bij ben is echt heel erg aardig en hij laat me gewoon me gang gaan..
alleen tjalda is nu drachtig en ik kan er nu niet meer op rijden want ze is over 5 weken uitgerekend en nu rijd ik een ander paard..
een friese merrie van 3 net beleerd en ze is ook echt helemaal te gek..
ik mag ze bijde blijven rijden ben ik wel heeeel erh blij mee
hopelijk duurd dit iets langer dan 1 maand...

Sjanita
Berichten: 14
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:03

wat leuk voor je, ik ben helemaal weg van friezen, wat een rare man zeg zulke mensen vind ik geen paard waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:09

Leuk voor je. Lachen

Wat een rare man zeg, een schep?! Haha! (Het is natuurlijk niet leuk, maar de manier waarop je het vertelde, daar moest ik toch wel even om lachen Haha! )

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:47

Nou Elianne, het klinkt alsof je het nu echt naar je zin hebt...
Kom je nog een keertje vertellen hoe het gaat? Dat vond ik erg leuk...
Mailen mag natuurlijk ook Knipoog
Groetjes, Joyce

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:08

Heel veel plezier met je nieuwe verzorgknollies!