yeh yeh yeh

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:22

Sorry hoor, maar ik wordt een beetje verdrietig als dit topic zo wordt verknald. Wees blij dat ze een goed tehuisje krijgt, naar wie ze ook gaat!!
En ik ben allang blij dat ze naar een bokker gaat, dan kan ik haar tenminste een beetje volgen. Gewoon het beste voor mijn meissie Haha!


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:33

Jeetje wat banketstaaf voor manon(nonnie) dit zeg!! Je gaat toch geen ruzie maken over een paard die nog niet eens van jou is? T is vast niet makkelijk om zon beslissing te nemen en dan gaan jullie zo flauw doen!

Ik hoop dat degene m krijgt die er het beste voor is! En manon heel veel succes met zoeken!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 00:51

Voel me nu een beetje Verdrietig Ik wist dat Manon Indy misschien weg wilde doen, maar vanavond hoorde ik dat ze haar echt gaat verkopen. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het jammer om te horen dat Indy nu niet meer hier in de buurt staat. Ik ben af en toe een paar keer bij Indy wezen kijken en was op de een of andere manier gek van dat paardje. Maar goed... ik kan me heel goed voorstellen dat Manon Indy liever niet wil houden. Zo is het nu eenmaal. Ik ben blij dat Manon een verstandige keuze heeft gemaakt. Het enige wat ik hoop is dat Indy een heel goed tehuis krijgt en ik heb het gevoel dat ze het bij allebei de bokkers die haar graag willen hebben, het even goed zal hebben.

Ik wil tot slot (zonder hier verder over in discussie te treden) even Tania tot de orde roepen (die hier notabene nog maar net komt kijken Boos! ). Gedraag je in het vervolg eventjes want voor je het weet heb je een ban aan je broek door dergelijk gedrag te vertonen. Tjonge jonge zeg... Denk eerst eens na wat de gevolgen kunnen zijn voordat je iets zegt!! Het gaat hier om een paardje wat verkocht gaat worden en waar iemand het misschien erg moeilijk mee heeft!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 09:27

Maarten schreef:


Ik wil tot slot (zonder hier verder over in discussie te treden) even Tania tot de orde roepen (die hier notabene nog maar net komt kijken Boos! ). Gedraag je in het vervolg eventjes want voor je het weet heb je een ban aan je broek door dergelijk gedrag te vertonen. Tjonge jonge zeg... Denk eerst eens na wat de gevolgen kunnen zijn voordat je iets zegt!! Het gaat hier om een paardje wat verkocht gaat worden en waar iemand het misschien erg moeilijk mee heeft!


ben het hier heel erg mee eens! iemand die als hij een standje krijgt meteen mensen voor 'paardensnol' gaat uitschelden, moet denk ik maar een andere hobby gaan zoeken Lips are sealed

nonnie, heel veel sterkte. indy is echt een Kwijl paardje, maar jij vind zelf vast ook een leuke pony die echt bij je past!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 10:52

tania schreef:
en sunnylover:aan jou heb ik echt geen bootschap paardesnol!!!!!!!
kijk uit of ik haal winny de poeh (mijn lievelingspaardje) derbij!!!
die trapt je ass naar de **********

ABN is zeker heel erg moeilijk?
En als je wilt schelden moet je het goed doen.Het is paardeNsnol.
En anders haal ik Sunny en Bogachka erbij (mijn eigen peerdjes) en die trappen je ass naar de ********* (zo die krijg je terug)
b.t.w was de kleuterschool niet open deze vakantie? Jammer.Anders moet je moeder effe een babysitter laten komen.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 11:30

Laten we hopen dat Nonnie een goed tehuis kan kiezen van Indy en dat lijkt me super moeilijk, als je dit peutergedoe hier ziet!
Frusty

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 11:32

Je hebt het hoop ik niet over mij toch Verward Schijnheilig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 12:00

Nonnie schreef:
Sorry hoor, maar ik wordt een beetje verdrietig als dit topic zo wordt verknald. Wees blij dat ze een goed tehuisje krijgt, naar wie ze ook gaat!!
En ik ben allang blij dat ze naar een bokker gaat, dan kan ik haar tenminste een beetje volgen. Gewoon het beste voor mijn meissie Haha!


Sorry Manon. Lips are sealed
Maar 't is nu allemaal zo vreemd, iemand die je kent, die je voorgaat.
Tuurlijk zal Indy daar ook goed terecht komen!!!
'T zijn denk ik gewoon de spanningen Frusty

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 12:03

Sunnylover schreef:
Je hebt het hoop ik niet over mij toch Verward Schijnheilig


Sorry SunnL. maar wil je a.u.b even op een andere topic gaan zitten?
Tania;heel lief dat je allemaal zeg dat ik haar verdien,maar ik denk dat Ingrid ook wel goed voor haar zal zijn.Anders doe je i.p.v schelden enz, maar duimen en hopen Schijnheilig Verward

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:08

Ik wens jullie beide (quarterlover en Ingrid) heel veel succes.
Denk om het paard en ga voor de beste combinatie!
En Quarterlover: waarom mag ik niet in dit topic blijven praten?
Moet je het maar niet openbaar plaatsen,jij hebt mijn topic verziekt,
en ik ben niet zo l*llig om dat te doen,ik vraag alleen maar wat.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 12:24

Thx Sunnylover.
Je mag hier best praten, maar dan wel op een normale manier.
Denk je dat het voor Nonnie leuk is om dit allemaal te lezen? HAAR paardje word immers verkocht!!!!!!!!
Dus hou je ff in, en kom alleen wanneer het nodig is.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 12:25

Btw. er word al een slotje aangevraagd, want dit is natuurlijk geen leuke manier van nieuws plaatsen!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:43

Ik vind het een beetje banketstaaf dat er nou net gedaan wordt alsof Sunnylover hier verkeerd bezig is, ze verdedigd zich alleen maar en was niet degene die begonnen is met schelden, ok had ook via Pb gekund, maar ik snap ook wel dat ze pissed is en zich dus verdedigd. Ik laat me ook niet zomaar uitschelden hoor.

Het is inderdaad triest om zo raar te gaan zitten doen over een paard dat verkocht wordt, ken Nonnie niet, maar het lijkt me een klote reden om je paard te moeten verkopen en ze zal het er al moeilijk genoeg mee hebben en dan gaan mensen nog ze vreemd zitten doen ook.

Sommige mensen zouden zich aan moeten leren om 3 keer na te denken voor ze iets plaatsen.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:59

Nonnie, heel veel succes met het verkopen van je paard!!Ik weet zeker dat je de beste eigenaar voor Indy zal zoeken.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 16:13

Slapen
Kan er niet voor een keer geen slotje op komen.
Maar goed heel veel succes Clauw en ik hoop dat een van jullie twee 'm krijgt! Lovers

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 17:54

Nou ik vind het een mooi paard en ik hoop dat ie een lief en goed baasje krijgt

veel suc6 er mee!!

Killy Hoop Dat ut daar beter met je zal gaan Boos! (K)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 02:44

Mijn mond valt voor de zoveelste keer open in dit topic! Frusty Gedraag jullie nu eens een keertje. Iedereen!!! Boos! Het is werkelijk waar niet te geloven hoe onnadenkend jullie allemaal zijn. Iedereen gaat maar weer in op wat iemand zegt wat to-taal niet op dit topic slaat. Het gaat hier om een paard wat verkocht gaat worden (voor de zoveelste keer! Frusty ) en niet om vriendjespolitiek! (ik vind jou aardig dus ik wil dat jij het paard krijgt). Op dit moment is het aan Manon wie de eigenaar wordt. Kan misschien wel zijn dat 1 persoon de eerste was, maar als ZIJ niet vindt dat het klikt bij die persoon en bij de tweede wel... Tja... aan HAAR de keus en aan niemand anders.

*zucht* ik wordt hier zoooooooooooo moe van!

Sorry dat ik pas zo'n late reactie hier neerzet. Voor hetzelfde geld is het al helemaal opgelost en wilde niemand hier meer op in gaan. Mocht dit zo zijn beschouw dan bovenstaande als (bijna) niet geschreven.

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:19

Heike ligt in het ziekenhuis en die is de moderator van Paardenpraat,
het zal dus moeilijk voor haar worden om een slotje te plaatsen...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Hey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:30

Nou ja laten we het Heike dan zo gemakkelijk maken door geen
rotopmerkingen hier te plaatsen.Zal ze denk ik heel prettig vinden *LOL* Zullen we eindelijk eens volwassen worden en iedereen in zijn waarde laten. Zou een heel mooi voornemen voor het nieuwe jaar zijn en als een ander weer eens zonnodig overstag gaat gewoon NEGEREN. *LOL* *LOL* En zelf ook geen reacties uitlokken!!! Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 11:58

Ik sluit me bij al van jullie aan!!!!!
Ik denk toch dat het beter was geweest als ik deze topic niet was begonnen Lips are sealed
Zullen we het nu gewoon afwachten wat Manon van dinsdag zegt, met Ingrid, en als dat niks word, kan ik er eens verslagje bij maken als ik ga.

Groetjes!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 12:03

Nee hoor niks mis met jouw topic. Als je een topic plaatst verwacht je toch normale reacties? En wat dat paardje betreft ziet er goed uit, dus hopen maar dat jij hem krijgt *LOL* Zal ook even voor je duimen en geef je nog even door hoe het afgelopen is? Zou fijn zijn.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 12:28

greetje schreef:
Nee hoor niks mis met jouw topic. Als je een topic plaatst verwacht je toch normale reacties? En wat dat paardje betreft ziet er goed uit, dus hopen maar dat jij hem krijgt *LOL* Zal ook even voor je duimen en geef je nog even door hoe het afgelopen is? Zou fijn zijn.


Ja, bedankt!
Ja, Ingrid(ook van bokt) heeft 1e keus, dus die mag als eerst komen kijken Lips are sealed
Als dat niks word, ga ik volgende week langs Kusje
Ik denk als ik langs ga,wel even verslagje+foto's ? misschien maak!!!!

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:30

Halllooooooo everbody!!!

Ik ben de sisstah van Clau !! oftewel quarterlover.
Als wij Indy kopen dan is het zeker dat ze een goed tehuis krijgt!
Ik hoop het zoooooo...

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:57

ik ben het helemaal met maarten eens, dat iedereen zich hier erg kinderachtig gedraagt.
ik ben de verzorger van indy, en heb het er ook moeilijk mee dat ze weggaat.
ik hoop echt dat ze een goed huisje krijgt, en niet van die kinderachtige rotlui... (sorry, moest er ff uit)

kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 16:45

Greetje als je beter leest dan zie je dat quarterlover en aanhang degenen zijn die de rotopmerkingen maken! Het is haar vriendinnetje die zegt die ander verdient m niet. Ze verziekt haar eigen topic met haar grote bek.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers