jamey steigert op commando.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamey steigert op commando.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 12:08

Zonder dat ik dit haar geleert heb.
Ze liep los in de bak, en ik was een beetje met haar aan het spelen. Ze stond stil, ik stond voor haar, doe mijn armen omhoog, en madam steigert. Dus ik stond echt van Verward
Ze deed niet gemeen ofzo, echt niet, ze stond me ook echt aan te kijken van, mooi he????
Dus ik dacht toeval.
Later dacht ik, nog een proberen, kijken of het nou toeval was, dus ik doe weer mijn armen omhoog, en ze steigert weer.
Ik wil haar op den duur steigeren op commando leren, maar nu nog niet. Ik wil haar eerst 100% onder het zadel hebben voor ik aan de VD begin.
Wat moet ik hier nu mee?
Als ik het afstraf lukt het me straks nooit meer.
Negeren? Erop letten dat ik niet met mijn handen omhoog ga staan?

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 12:26

ja, niet straffen als je het haar later nog wil leren, dan krijg je tegen die tijd een heel vertekend beeld. Dus handjes vastbinden op je rug, hihi.

Kim

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:56

Niet met je handen zwaaien! Haha. Het zou zonde zijn als je er later ontzettend veel voor moet doen als het nu zo makkelijk gaat!
Wel opletten dat ze niet zelf een ander commando zoekt om te mogen steigeren Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:10

Kijk maar uit met deze trucjes. Als zo'n haf voor je neus gaat steigeren is echt niet zo gezellig. Levensgevaarlijk zelfs.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 16:44

Hopen voor je dat ze alleen op jou reageert, zal niet zo leuk zijn als je aan het rijden bent, en iemand begroet iemand van verte Haha!