Foto's van Maartens Mega-Meeting 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Foto's van Maartens Mega-Meeting 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 15:31

Eindelijk tijd gevonden om het laatste restant van de foto's die ik op Maartens feest heb geschoten te plaatsen....

Allereerst hebben we Laura, die knuffelt met de ijsbeer die ondergetekende weer van Suus had gekregen. De oplettende kijker zal niet kunnen zien dat de rechterachterpoot in getaped is. Dit ivm. mijn, naar vandaag is gebleken gescheurde, enkelbanden.
Afbeelding

Dan nog een keer Laura, terwijl ze haar lippen insmeert, op de achterbank van het Volvootje....
Afbeelding

Pris, die lekker ruim voorind het autootje zat..... Let ook even op de mooie kippelulleleren bekleding van de Volvo
Afbeelding

Enkele minder gelukkigen moesten eerst aan het krabben, vooraleer de auto veilig gebruikt kon worden Haha!
Afbeelding

Onderweg heb ik nog een bescheiden discussie gevoerd met Laura over het fenomeen 'Holtense berg'. Volgens mij kan zo'n hoop zand namelijk nooit het recht krijgen om berg genoemd te worden. Persoonlijk lijkt de 'Holtense puist' of de 'Holtens aambei' mij veel geschikter. Anyway....ik heb hem nog niet gezien, of wel maar hij heeft geen indruk gemaakt. Hij wordt 's nachts iig. afgesloten omdat hij erg gevaarlijk en niet verlicht is. Ik verwacht binnenkort een spelshow met Robert ten Brink waar geld ingezameld gaat worden om lantarenpalen op de Holtense aambei te kunnen financieren. Het enige dat ik tegenkwam met enig relief was een bult middenop een rotonde, maar navraag leerde me dat dat niet de Holtense galbult was, en een stapel zand van een nieuwbouwwijk, dat ongetwijfeld gebruikt gaat worden om de erosie van de Holtense bobbel op te vangen en het ding minimaal de vereist 2,35 meter boven zijn omgeving uit te laten steken.

Om een kort verhaal lang te maken zaten we na een (ver)lichte omweg bij Maarten en familie thuis....
Afbeelding

Karin schudde heur haar los....
Afbeelding

En Renate keek vals naar de fotograaf bj het vooruitzicht op nog een foto.... Lips are sealed
Afbeelding

Joost deed zijn beste Al Bundy imitatie, hetgeen hem overigens verbazingwekkend goed af ging.....
Afbeelding

Terwijl Lotje een fervent aanhangster bleek te zijn van het 'Als ik jou niet kan zien zul jij mij ook wel niet kunnen zien' principe..... Haha!
Afbeelding

Ik weet niet waar Pris hier naar keek, maar ze kon er om lachen...
Afbeelding

Laura keek wel heel spannend en stond vast op het punt haar benen anders te kruisen a la Basic instinct. Dit was Bart en mij eerder niet gelukt bij de drie dames in rokjes die op de bank zaten. Het was makkelijker geweest om drie overleden makrelen synchroon te laten zwemmen..... Frusty
Afbeelding

Dit is eigenlijk een vorm van zinloos geweld Haha! voegt niets aan het verhaal toe Schijnheilig Maar ja, ik had de foto nu eenmaal gemaakt Clown
Afbeelding

Sluikreclame....
Afbeelding

Deze foto is meteen een uitdaging voor alle photoshop artiesten Haha!
Afbeelding

Laura Karin en Pris vonden Finkers bijzonder amusant....
Afbeelding

Voor anderen werd het inmiddels al wat laat Dromen , Bart perst er nog een grijnsje uit.....
Afbeelding

Lotje en Maarten konden er nog wel om lachen!!!
Afbeelding

Naar mate de avond vorderde dunde het aantal mensen aardig uit (een aantal ging ook nog even de sauna in) En kon er dus 'relaxter' gezeten worden...
Afbeelding

De een nog wat relaxter dan de ander.....
Afbeelding

Pam, je haar danst!!!!
Afbeelding

Bugs Bunny sokken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

Toen ze het me leerden op de lagere school had ik niet verwacht de uitdrukking mee te zullen nemen de 21e eeuw in, hij was destijds al gedateerd. Maar wat Bart hier doet is volgens mij toch echt schalks kijken }>
Afbeelding

Even een shot van het nachthemd van Kim, terwijl we hevig ontwijkend Lotje kunnen ontwaren die, zoals haar rode wangen verraden, juist uit de Sauna is terug gekeerd.....
Afbeelding

Kijk maar....
Afbeelding

Ze had nog best veel lol, ondanks het feit dat Finkers al lang en breed klaar was......
Afbeelding

En tot slot, nog een stel Bigs Bunny sokken !!!!!
Afbeelding

C'est tout, See you next year un aufwiedersehen!

Gr,
Marco

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:50

pf ffffffffff wat een verschrikkelijke fijne foto´s weer Clown .

Vooral Lotje met haar rode wangetjes hiihihihihihih breezers of was het nu de sauna Verward . Vertel Verward .

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:05

hihihi, leuke foto's hoor Lachen zitten hele charmante protretten in Hyper!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:33

*smile* Leuk die foto's om ze in etappes te zien te krijgen. Op deze manier blijft het feest mij extra lang bij.

Ik moet trouwens zeggen dat deze foto's errug netjes zijn hoor, 'jullie' hebben je weer netjes gedragen (ik distantiëer mij even van jullie om maar met de woorden van Jura te spreken Haha!)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:01

aarrgghh verschrikkelijk foto's van mij. vooral die ene waar ik bijna in slaap val tegen bart.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:05

wel schattie hoor renaatje *LOL*

weer leuke foto's ik sta er niet zo heel vaak op maar wel weer vreselijk *LOL*

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:20

ok nu is het weer goed gegaan maar een foto en deze is wel zeer onduidelijk!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:32

Nou Marco, je hebt zeker wel je best moeten doen om mij normaal op de foto te krijgen!! Haha!
Of het kan natuurlijk ook zijn dat je deze serie weer een voor een hebt uitgezocht en de meest normale hebt geplaatst! Tong uitsteken Verward
Ik sta er toch nog redelijk normaal op!

Enne, om nog ff terug te komen op die rotonde richting stal:
Als je daar rechtsaf gaat kom je op de Rijsserberg, helaas niet zo 'hoog' als de Holterberg maar toch de moeite van het bezichtigen waard!
Een uitzicht joh!! Haha! Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 21:25

Ach... die HolterBERG is gewoon fantastisch. Als je op het hoogste punt staat dan kun je wel 50 km ver kijken... Ok ok, niet echt een berg, maarja... hoe moet je het anders noemen als je niet veel hogere heuvels hebt in Nederland (limburg wil ik geen Nederland noemen! Tong uitsteken Waarschijnljk krijg ik nu alle Limbo's achter me aan! *LOL* )? Laten we het dan maar op een bergJE houden! Kan nog wel eens een paar mooie foto's laten zien van ons bergJE! Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 15:58

Haha wat een leuke foto's!! *LOL*

Maarten schreef:
Ik moet trouwens zeggen dat deze foto's errug netjes zijn hoor, 'jullie' hebben je weer netjes gedragen (ik distantiëer mij even van jullie om maar met de woorden van Jura te spreken Haha!)


Haha wanneer heb ik dat dan gezegd? Tijdens kerst ofzo? Haha! *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 19:43

Mwoah Maartje... hoe kom je daar nou bij?? Schijnheilig

Ok ok. Wij hebben ons weer netjes gedragen Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:18

Foei Maarten!! Limburg is WEL Nederland.. alleen weet ik niet of ik nou wel bij jullie (=nederlanders) wil horen hoor.. vooral niet na het zien van deze foto's Haha!


Wel leuke foto's volgens mij was het heeeeel gezellig..