Vrijdag wasdag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Vrijdag wasdag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 00:20

Aangezien ik me morgen geheel vrijwillig als slachtoffer opoffer aan een door mijzelf georganiseerde Tyrza-clinic moest Kelvin vandaag een metamorfose ondergaan Vooral gezien het feit dat ik hem gisteren, na een verfrissende douche, heb laten rollen...

Vies, stoffig en modderig uit de wei... Ff kijken hoe hij op de beenbescherming reageerde. Voor prima (duidelijk... Rolleyes), achter niet... Moet ik dus morgen iets anders op verzinnen Clown Dat touw om zijn nek was overigens omdat ie zonder halster stond, mocht er iets gebeuren...
Afbeelding

Nog steeds stoffig en vies. Ff kijken of het beschimmelde hoofdstelletje dat ik kon lenen past... En jawel. En ja, ik weet dat de riempjes gekruist zitten, maar vond het niet de moeite waard om het hoofdstel weer los te maken ervoor... Was gewoon een mooie foto Lachen
Afbeelding


Van het wassen zelf heb ik geen foto's gemaakt (ik had een hele grote verzopen kat Clown). Had lichtelijk een vete met Kelvin... Hij had het aardig op zijn heupen vandaag Ben een uur of 3 bezig geweest met wassen Scheve mond


Na het wassen, halverwege het vlechten...
Afbeelding

Wit he?
Afbeelding

Bijna klaar...
Afbeelding

Hij stond heel lief te knuffelen met Renee... Alleen wilde hij dus niet knuffelend op de foto Rolleyes Toch een best lieve foto vind ik...
Afbeelding

Erg mooie foto vind ik zelf, alleen erg jammer van de staart... Maar de witte sokjes maken veel goed Lachen
Afbeelding

Het bewijs dat ie wel een staart heeft Knipoog En kijk vooral even naar de witte sokjes
Afbeelding


Valt het op dat ik erg veel moeite heb gedaan om de sokken weer wit te krijgen? Bloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:59

Hé ik heb vandaag karan ook gewassen.Zijn staart ontklit en alle derrie eruit gehaald.(hij heeft al heel lang diarree )

Ik heb geen foto's gemaakt. Maar zijn beentjes waren ook weer stralend wit.

Nog een tip. Ik heb een krijtblok en dat is heel handig als je ze echt heel wit wilt hebben vlak voor je de ring inmoet. Op blessen werkt het ook.

Maar zijn beentjes zijn ook echt wit. Al het werk is niet voor niets geweest.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 01:04

Een krijtblok? Echt gewone krijt? Dit gaat Renee je niet in dank afnemen... Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:52

Gave foto's hoor! Maar wat zit hij nog lang in zijn vacht?

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:54

he lieve foto's, ja jeetje wat ziet ie nog lang in zn haar!
hihih en btw, wat een kort staartje!!

gr.
Naomi

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:07

Idd, hij heeft lange haren nog j0h Tong uitsteken
MAar wel schattig!! die witten sokjes Knipoog
Wel korte staart Tong uitsteken opde 1e laatst foto dacht ik WAAR IS ZN STAART Tong uitsteken maar die zien ik niet zo best daar Tong uitsteken

-xx-

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:46

Ivanka zit ook nog zo dik in het haar Knipoog! Komt er allemaal uit, alleen duurt het bij onze paardjes wat langer Bloos

Maar ziet er weer netjes uit hoor!! De moeite is niet voor niets geweest Knipoog!