Paard opgehaald en heleboel cadeau's gekregen van JULLIE!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Paard opgehaald en heleboel cadeau's gekregen van JULLIE!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 17:13

Vanmorgen om half 11 kwamen ze:
Eerst Katja mijn vriendin met de trailer, daar vlak achteraan Lonneke (van Bokt) en Paulien (ook Bokt).
Ik was blij dat Paulien mee had gemogen van Lonneke grijnz, want er moest toch iemand zijn die haar af en toe in toom zou houden... Want wat praat Lonneke veel!
Die had dus cabaretier moeten worden Tong uitsteken ...
Wij allemaal bij Katja in de auto, het was erg gezellig op de heenweg, en uiteindelijk na lang wachten (vond ik dan) kwamen we er.
Katja, Lonneke en Paulien natuurlijk meteen naar de buitenbak waar Cerise en haar dochter van anderhalf stonden...
En ze vonden haar mooi! Onder het zand, maar goed, en haar aftekeningen vies, maar dat gaf niet.
We kregen van die mensen nog koffie met een koekje, echt heel lief, en we hebben heel gezellig gepraat over allerlei rassen van honden en paarden.
Daarna even naar een zadel gekeken die die mevrouw sinds kort had, ze zei dat dit zadel (Hubertus) wel goed op Cerise paste. Dus Katja meteen met haar neus er bovenop, zadel passen zonder dekje, voelen met de handjes... lag het prima, ja dat wel!
Het moest alleen wat meer worden opgevuld op twee plaatsen en verder was het een fijn VZH zadel! Pling
Dus ik heb het van hen gekocht, en we gingen toen al gauw Cerise op de trailer zetten.
We hebben ook nog foto's gemaakt toen we nog daar waren... Zelfs een hele leuke met Katja die overspoeld wordt met woorden door... je raadt het al... Lonneke! Sigaar
Een vreemde trailer, maar ze keek alleen even, en liep er toen heel braaf in! Echt een heel goed opgevoed meisje!
Tijdens het stilstaan hinnikte ze wel veel en stampte af en toe wat, maar dat was ook alles. Toen namen we afscheid en reden weg.
Ik was zó blij. Een paard!
Onderweg hebben we weer heel wat afgekletst. Over verschillende bokkers, over de paarden van Katja, dat Katja toch maar eens op internet moest komen en dan op deze site natuurlijk }> !
Uiteindelijk kwamen we bij de pensionstal aan waar ze nu staat.
De eigenaren waren buiten aan het werk en zagen ons aankomen. Het was er behoorlijk blubberig, omdat ze nog van alles aan het verbouwen zijn, maar goed, voorzichtig lopen }> .
Cerise liep uiterst rustig de trailer uit, echt gewoon rustig de plank ff uitproberen, sta ik goed, nog een stap, ja nog eentje... en hup eruit.
Ze was natuurlijk ff overal aan het kijken, en daarna nam ik haar aan het halster mee naar de stal.
De stal gingen we niet via de brede gang in (die eindigt in de buitenbak) maar via de smalle gang. Daar had Cerise helemaal geen moeite mee! En ze liep gewoon rustig haar box in.
Daar hing een hooinet met lekker hooi erin, en hoewel ze kuil gewend is, vond ze dat erg lekker. Rondje in de stal lopen, driftig pluk hooi rukken, daarna weer rondje in de stal en oren ff in de nek bij het zien van haar buurman...
Haar buurman is Prommis, een ruin van vijf, die aardig pittig is en dominant. Dus tussen de spijlen door roken ze wel aan elkaar, maar later had ze alleen maar de oren in de nek bij hem in de buurt hihi.
Was hij te dominant geweest?
We hebben het zadel en nog wat spullen in de zadelkamer gelegd, en toen in de zadelkamer (met verwarming Haha! ) samen met Irma (stalhoudster) koffie gedronken.
Natuurlijk kwam Lonneke weer op dreef over haar lievelingen: welshjes...
We hebben met z'n allen heel wat afgekletst!
Toen heb ik me met moeite 'losgerukt' van Cerise en zijn we weer naar mijn huis gegaan. Katja nam afscheid van ons, want die had nog een baby en twee paarden te verzorgen grijnz... Om niet te spreken over een man...
Daarna mocht het.
Ik mocht allemaal cadeautjes van Bokkers uitpakken!
Bij deze iedereen bedankt!!!
Ik ben echt superblij met alles, kon echt ALLES gebruiken, ik had wel bij sommige dingen de gedachte 'wat luxe, ik zou het zelf nooit gekocht hebben', maar juist daarom is het belangrijk, die cadeautjes!
Ik heb nu zelfs Paardenshampoo van Kieffer!
Had het bijna voor mijn eigen haar gebruikt.... *LOL*
Wat kreeg ik nog meer van jullie?
Daar komt-ie:
-poetsbox, geel met zwart klepje
-borstel hard, borstel zacht, rossborstel, rubberen borstel, poetsblokje, hoevenkrabber, hoefolie 500ml met kwast!!!
-een zak kruiden/vitamine-brokjes (goed voor haar gezondheid hihi)
-een doos vol met 'paardenkoekjes', echt leuk om te geven als ze braaf is!
-bus equi-shine (anti-klit en glansmiddel) (zal ik het voor mijn eigen haar gebruiken zucht... Tong uitsteken )
-stalbandages zwart, prachtige kleur voor haar!
-Hengstenkalender supergroot, 2002 natuurlijk, komt in de slaapkamer!
-Ontwormingskuur Eqvalan... was toevallig ook nodig!
-longeerzweep, zo'n hele lange dure weet je wel...
-en als klap op de vuurpijl: een mooi zwart leren halster, echt supermooi, en superkwaliteit. Of het past? Ze heeft een errug klein hoofdje, maar we knippen gewoon extra gaatjes haha.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH IK BEN ZO BLIJ MET ALLES!
Niet te geloven, alles is goed gegaan vandaag, ik heb een paard, en zoveel gekregen, zo lief van jullie, ongelooflijk gewoon, ik sta echt perplex.
Dan zeggen sommige mensen nog dat teveel internetten niet goed voor je is.... Kan best, maar dat geldt niet voor Bokken!
Iedereen nogmaals ontzettend bedankt.
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.
Er zijn foto's van toen ik de cadeautjes heb uitgepakt, en Lonneke en Paulien wisten het toen niet, maar ik heb me ingehouden.
Huilen staat zo raar namelijk als je gelukkig bent...
Thanks allemaal :
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Verbaasde Glundermiep,
D.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 17:20

Je hebt het ook echt heel erg verdiend! Iemand die zo positief kan blijven ondanks alles, en toch het mooie in iedere dag ziet.... daar zouden er veel meer van moeten zijn.

Dorine, heel veel geluk met je paardje, en vooral: nog heel veel gelukkige jaren! Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 17:44

aaaaaaaaaaah dus ze staat er nu echt een echt eigen paard..
maare Gaaaapnderweg hebben we weer heel wat afgekletst. Over verschillende bokkers

vertel wat voor'n roddels hebben we gehad?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:44

Dorine van harte gefeliciteerd!
Je eigen paard! En direct alle spulletjes die je de komende tijd nodig zult hebben *grinnik*
Heerlijk gevoel he, het is gewoon JOUW paard en jij mag doen en laten wat je wilt! Niks overleggen met de eigenaars, mag ik dit wel en mag ik dat wel, het is nu allemaal aan jou.
Heel veel plezier met d'r en ik kan niet wachten tot de foto's er zijn.
Geniet ervan Dorine! Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 18:44

Mede dankzij jullie kon ik zo positief blijven hoor!
En over onze roddels van vandaag:
Ik heb Lonneke en Paulien nog foto's laten zien.
Van Lodewijk, Olympic, paard van Karin (vrouw die groninger bij Frans heeft staan) en Floor!
Daarna nog een aantal van Kim die Hinke in de wei stond te knuffelen (alweer twee maanden geleden, maar zowel Hinke en Kim zijn echt op ELKE leeftijd nog schattig, dus toen ook... *LOL* )
Oh ja, ik was nog wat vergeten:
aan het halster zat een halstertouw... Kwijl ...
met van die speciale bobbels in het touw zodat het paard er nog wel vandoor kan gaan, maar dan wel INCLUSIEF Dorine }> .
Die hoevekrabber was blauw van kleur, en Dorine zegt meteen: "Kleurt mooi bij haar!" *LOL* Hoezo was ik overdonderd en zei ik stomme opmerkingen...
Maar vandaag was dan ook een echte feestdag! Party!! Party!! Party!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:53

wat ontzettend gaaf dat het allemaal zo goed is gegaan! Echt leuk, jou eigen paardje Lovers
Ik ben heel erg benieuwt naar de foto's!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:56

ach meid je bent gewoon een kanjer van een meid die het verdient om zo in het zonnetje gezet te worden. maarre..... ik veel kletsen Verward Haha! best wel gezellig toch Huilen ik vind je paard echt een plaatje en ik hoop dat dr halster goed staat. ik denk dat ze het wel past omdat je het op 4 plekken kan verstellen. onder dr kin onder dr neus EN aan beide kanten achter dr oren. ik vond het waanzinnig gezellig en kom gauw weer eens lang om bij jullie te kijken. (neem ik gewoon oordoppies voor je mee hoor Haha! ) ontzettend veel geluk met je nieuwe prachtige aanwinst. en die tranen hadden wel gemogen hoor. het is niet niks om 'even' een paard te krijgen. en dan ook nog zo verwent te worden met al dat moois. ik ben blij dat je de spulletjes kon gebruiken. is toch moeilijk. ohh mijn verslag staat bij boktmeetings

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:12

hahaha dat Lonneke zo ontzettend kan kletsen dat wist ik wel!! Ik had je eigenlijk wel van te voren kunnen waarschuwen Haha!

Maar wat fijn voor je dat je eindelijk je eigen paardje hebt!! Ik wens jullie heel veel geluk samen!! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:30

Ben zoooo blij voor je!!! Als iemand een fijn paard verdient ben jij het wel!!! Zullen we maar een inschrijfpagina maken voor groepen Bokkers die willen komen meeten bij jou en Cerise?! *LOL*
Heel veel geluk met z'n drietjes! (Peet hoort er toch ook nog wel bij he!)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:30

Dat inclusief heb ik een keer meegemaakt... Was wel lachen, gelukkig stond er ergens op Joops route nog een man te zwaaien, en kon daarna mijn vader hem verder begeleiden, want ik moest gereanimeerd worden... Is niet echt aan te raden dus! Haha! Ik leef ook nog, dus het valt uiteindelijk wel mee, maar toch...
We willen nu wel heel gauw foto's zien hoor! Met een Pling Dorine erbij!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:47

Dorine, gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!! Ik ben echt heel erg blij voor je. Ik wens je heel veel plezier en succes met d'r! Gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:04

meid het is je van harte gegund!
ik hoop dat je nog veel plezier van je paardje zult hebben!
gefeliciteerd met je mooie aanwinst!
groetjes marije

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:53

Wauw Dorine, zo snel al! Ontzettend gefeliciteerd, als iemand het verdiend heeft, ben jij dat wel!
Veel geluk, plezier, etc. gewenst met Cerise!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:31

fijn dat t allemaal zo goed is gegaan!! echt gaaf!!
Zei je Lonneke en veel praten???? *lol* hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou bij???? Verward Verward Verward
nu snel een keer naar A komen meeten he

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:40

de foto's komen er aan, heb ze naar Orri gestuurd en die zet ze op bokt voor me.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:40

ooooooooooooohhh de meeste foto's heb ik nog geen eens gezien? bestel ze eens bij en stuur ze op????? Schijnheilig Schijnheilig Pling

haha leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad ik heb de foto's gezien en die waren errug leuk!
gr Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:03

Eindelijk staat ze bij je op stal!! Fijn dat alles zo goed is gegaan en ontzettend veel plezier met haar en Peter niet te vergeten Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:11

ow wat heerlijk voor je dorine...
eindelijk je eigen paardje op stal.....
heel veel succes ermee

Love the life that you live, live the life that you love

Miran

Berichten: 4450
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:30

Hee, gefeliciteerd. Lekker gevoel is het he? Slaap je wel vanacht? Ik ben vanmiddag pas een beetje gaan beseffen dat ik een eigen paardje heb, gisteren ging gewoon alles in een roes voorbij. Ik ben benieuwd naar de foto's!

Jet

Berichten: 11976
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:55

Fijn dat je je paard nu hebt kunnen ophalen, nu is het echt! Nu lekker aan elkaar gaan wennen, je nieuwe spulletjes gaan gebruiken en genieten! Dit is iets waar je heel lang op hebt gewacht en nu is het dan echt zover. Veel plezier met Cerise!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 01:43

Geweldig, je eigen paard op stal! Van harte gefeliciteerd en fijn dat ze zo ontzettend braaf was. Veel rij- en knuffelplezier gewenst Lovers

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 02:21

*pinkt een traan weg* serieus! Ben heel blij voor je Dorine dat het nu al zo ver is dat je eindelijk je eigen paardje hebt. Ik sta er nog steeds versteld van dat het zo snel is gegaan. Lachen Ik weet nog van je eerste berichtje waarin je het over een paard kopen had. Nu is het dan eindelijk zover Party!! Heel, heel, heel veel plezier met Cerise (kers in het Nederlands toch?? Lachen ). Geef haar maar een dikke knuffel van me!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 10:09

wat geweldig! Hoe voelt dat nu, een eigen paard hebben? Fijn he?
Heeeeeeel veel geluk met Cerise en ik wil ook een keer komen kijken!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:45

Daar is ze dan eindelijk, JOUW Cerise! Het is je echt van harte gegund en ik hoop dat je ontzettend veel plezier aan haar zal beleven! Maar dat komt wel goed!
Zo te lezen komt jouw dame aan poetsbeurten en snoepjes niets tekort! *LOL* Leuk hoor, die eerst periode, aan elkaar wennen, dagen heb ik in de stal verbracht, wilde niet naar huis, wilde alleen maar bij mijn paard zijn...Gek hè, het is eigenlijk net een soort van verliefdheid. Alleen op paarden knap je niet zo snel af Haha! maar blijft het ontzettend leuk.

Over dat huilen, ik vind het knap dat je je nog in kon houden! Ik huilde aan 1 stuk door toen mijn paard kwam en er stonden behoorlijk veel (ook onbekende) mensen omheen. Die moeten op z'n minst gedacht hebben dat ik het vreselijk vond! Haha! Echt leuk om te lezen hoe blij je met haar bent, nogmaal veel geluk en plezier met haar!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:53

Gefelicibokt, nog maar eens een keer....
Lonneke en kletsen? Hoe kom je erbij, ik geloof dat ik minstens zo erg ben Haha!

Zelfs de sneeuw heeft een dagje gewacht voor je Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Domiinique, Faya__, Fenders, IndianSu, Kirsha, Laj1, Speirs en 100 bezoekers