Ik heb gewoon géén ruggengraat...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik heb gewoon géén ruggengraat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 19:53

Laura heeft komende week tentamenweek. Dat stelt meestal niks voor, maar die r*kkers hebben maar even bedacht dat we deze periode 8(!) tentamens hebben.

Dus ik ben vorige week al begonnen met een heel mooie planning hoe ik het aan ging pakken Haha!

Vervolgens zit ik woensdag aan tafel, sla een boek open, en *ring* mijn vriendin: ga je even mee een borrel drinken? Nou vooruit dan maar. Haha!

Vandaag eerst me omgedraaid tot 12 uur, toen even rustig paardrijden, nu de boeken open. En ik roep al een week tegen al mijn vrienden: Bel me NIET vrijdag, want ik ga NIET stappen. ik moet leren. Slim

*Piep*... smsje. Die leuke jongen van vorige week, of ik er vanavond ook was, dat zou hij wel gezellig vinden. Scheve mond Cool

Dilemma. Als ik mijn toetsen niet haal kan ik ze ongeveer 6 keer herkansen. Als ik vanavond níet ga, zie ik hem misschien nooit meer. En ik heb het idee dat dit eindelijk een Potentieeltje is. Pling

Dus ik ga toch maar. Bloos! Nu ben ik af en toe even mijn boek aan het inkijken en ondertussen mijn nagels aan het lakken. Het erge is dat ik wel weet dat ik waarschijnlijk alles nog haal ook Gaaaap (heb in drie jaar neus-eten pas één toets niet gehaald) maar ik voel me altijd zo schuldig als ik mijn planning niet nakom Bloos Nog meer mensen last van een weke ruggengraat?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:55

Haha dat ken ik ergens van, er is altijd wel iets leuks te doen of iemand komt met iets leuks opdagen Haha!

Veel plezier vanavond, probeer deze dan sowieso binnen te halen en dan je toetsen Tong uitsteken

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:56

Als die knaap je serieus zo leuk vind zal hij je vast volgende week wel weer bellen om te vragen of je komt.
Doet hij dat niet, dan was het dus geen goede kandidaat

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:59

Jep, hier zit er nog een...ik heb het met m'n werk, ik mag zelf bepalen hoeveel en wanneer ik per week werk... Maarre...zaterdag en zondag werk ik niet hoor... uitgaan is veel belangrijker.... School? Daar ben ik maar mee gekapt, leren deed ik toch nooit, ik vind het veel leuker om te leren paardrijden...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:05

Ik zou 'm terug smsen... "sorry nee, tentamens! Boos! volgende week?"

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 20:08

Te laat Haha! Heb namelijk al teruggestuurd dat ik éigenlijk moet leren maar dat wat ontspanning er ook bij hoort dus dat ik hem vanavond zie. Knipoog

Ik heb hem vorige keer nl ook al laten zitten en heb begrepen dat dit een vrij verlegen typje is dus de hard-to-get-strategie maar niet uitmelken he *LOL*

Bovendien weet ik zeker dat als ik afzeg ik toch niks nuttigs aan mijn studie doe

*symptomen studie-ontwijkend gedrag*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:42

zozo jij bent lekker aan t soggen? nou hier nog eentje hoor, precies hetzelfde dilemma, maar toen ik zei dat ik eigenlijk nog wat wilde doen, zei die gewoon: "nou dan gaan we toch een uurtje later, als je maar mee gaat....." Nou kijk dat is nog eens service en ik moet zeggen dat ene uurtje heb ik nog gebruikt ook en het voelde kei goed!! Maar toch heel veel plezier gewenst he!!!

Van vallen leer je opstaan...!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:44

Zéér zeker bekend Haha! Ik zeg ook altijd tegen mezelf dat ik nou écht mezelf een schop onder mn kont ga geven en serieus wat aan mn toetsen doen, maar het lukt nooit. Tja, ik kom al 6 jaar lang mn gymnasium heel goed door zónder ene moer uit te voeren en als je dan dus kan kiezen tussen leren, of iets leuks doen en je toetsen toch wel halen dan is de keus erg snel gemaakt Schijnheilig Knipoog

Nou ja, ik zou dus ook gewoon lekker gaan Je hebt morgen en zondag nog, en als je tot nu toe toch vrijwel alles hebt gehaald, dan mag het ook wel vind ik. Veel plezier dan maar, he! Knipoog

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:05

Ha ha, hoe herkenbaar! Mijn tentamenweek begint aanstaande donderdag, dus ik zal dit weekend ook al moeten gaan voorbereiden... En ik vind het zo saai! Maak eigenlijk ook al geen planners meer, omdat ik ze toch niet na kom... Schijnheilig
Als ik dan eindelijk aan het leren ben, ja ALS, dan verzin ik na een paar minuten nog plotseling dat ik m'n kamer nog moet schoonmaken! Echt de meest achterlijke dingen komen in me op. En ja hoor even later sta ik dan te stofzuigen, en ik vind het nog leuk ook! Alles beter dan leren.. Scheve mond

Brent mijn stoere vent !

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:23

Haha idd herkenbaar! Maar ik vind eigenlijk dat je het juist erg goed doet hoor! Het waarschijnlijk wel halen en dan nog even een leuke date erbij.. Dalijk ben je gewoon aan de man EN afgestudeerd! Pling Jipppppieeeee

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:30

Ja precies, uitgaan en leuke dingen doen is toch veeeeel belangrijker Haha! Als je het toch haalt !

Brent mijn stoere vent !

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:44

Tsja..moet bekennen dat ik er nog steeds om verbaasd sta dat ik sowieso diploma's heb Bloos!

Voelde me ook wel schuldig dat ik me niet aan de planning hield, maar was ook altijd heel erg tevreden met een 7 of 8 ipv een 9

Dus idd tussen het nagellakken door even mijn boek doornemen, vlak vantevoren nog even de samenvatting doornemen, en de volgende dag zo brak als het maar kan mijn boek doorlezen *bladeren*

Ach...ben geslaagt....nu zou ik het vast wel verstandiger aanpakken Schijnheilig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:16

Ha ha of uit-stel-len, ben ik ook een onwijze ster in Cool Ja, dan doe ik eerst dit, en dat, en hee leuk, ik kan ook nog dat gaan doen, oja, morgen tentamen, nouja morgenochtend nog even leren kan ook... Alleen ben ik geen ochtendmens en blijf dus net zo lang in m'n bed liggen totdat ik er echt uit moet, en heb dan geen tijd meer om te leren.

Heh jammr nou... Tong uitsteken

Brent mijn stoere vent !

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:33

Helaas een bekend probleem Scheve mond
Verschil is alleen dat ik niet alles zomaar haal *zucht*

Ik ben eigenlijk nog steeds heel blij dat ik in 4VWO ben blijven zitten, voor die tijd voerde ik helemaal niets uit. Maar sinds ik ben blijven zitten ben ik langzaam aan steeds meer en consequenter gaan werken. In de 6e kreeg ik zelfs complimentjes van afdelingsleider en docenten dat mijn studiehouding zo veranderd was (in positieve zin Knipoog) Dat is dan wel weer leuk Haha!

Maar het kan nog steeds vele malen beter Schijnheilig Ik heb dinsdag weer tentamen, maar ja dat is dinsdag pas..... Dus kan ik morgen nog wel even het bos in met de paarden en daarna oppassen Schijnheilig
Baal af en toe flink van mezelf, maar mis op de één of andere manier nog steeds een stuk zelfdiscipline Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:37

Haha laura ik zou precies hetzelfde doen hoor!!
Helemaal als je weet dat het toch wel goed komt moet die toetsen Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 02:25

Nou het was in elk geval een goede beslissing Haha! Heb me flink geamuseerd en meneer heeft me zelfs thuisgebracht net. Hij is écht leuk Haha!
Kreeg van zijn vrienden een waarschuwing dat het een hele lieve jongen was dat ik wel voorzichtig met hem moest doen (:)) ) ik heb me dus netjes thuis af laten zetten ipv op zijn voorstel in te gaan Knipoog Potentieeltje is weer een stukje gestegen Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 07:51

Ik had er vroeger last van, van studie-ontwijkend gedrag...

Maar dit jaar absoluut niet, ik heb volgende week examens (drie) en ben al van de week voor Pasen aan het leren... Ik ben echt een stresskip geworden, als ik niet op tijd begin, krijg ik het gevoel dat ik het niet ga halen dus dan maar op tijd beginnen en na een tijdje doorkrijgen dat het allemaal af raakt en dan kan ik het rustiger aan doen.
De weekends leer ik wel niet, die zijn voor mij ontspanning... Maar doordeweek zit ik achter de boeken terwijl vriendje werkt (sta gelijk hem op, hij gaat werken, ik begin te leren... en als hij thuiskomt heb ik ook ongeveer gedaan).

Maar ik wil dit jaar dan ook absoluut in eerste zit erdoor raken... En volgend jaar natuurlijk idem zodat ik dan eindelijk kan gaan werken...

Maar zolang je weet dat je het haalt, zou ik me zo geen zorgen maken over het feit dat die ruggegraat niet altijd mee wil werken Knipoog

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:19

Betersss Laura!

Brent mijn stoere vent !

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:20

Ik ben inderdaad ook zo'n muts... Scheve mond Ik vind alles altijd belangrijker dan school...
Heb ik een presentatie, bereid ik het 1 avond van te voren voor, en dan haal ik het nog! *LOL* Hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet... Maar ik heb over 2 weken ook tentamens, en ik moet echt nog heel veel leren... Het lijkt allemaal nog zo ver weg... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:09

Wat bedoel je nu met geen ruggegraat? Ik vond het nogal eng klinken in je titel... haha, ik wist niet dat het een uitspraak was Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:17

*Meld zich* Ik stel het altijd uit... Moet nou eigenlijk ook leren, maja de keuze tussen bokt en mn huiswerk.....
En het stomme is dat ik toch wel voldoendes haal, en dus volgende keer helemaal niets meer doe Bloos

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:13

Goh, heeel bekend! Lekker aan het SOGgen..... Ik heb laatst de keukenbeurt gedaan, die ik helemaal niet had en waar ik een hekel aan heb!, alleen maar om iets anders te kunnen doen dan leren...
Omdat ik op school alleen maar uit mijn neus heb gegeten en wel alles haalde, kan ik nu in mijn studie gewoon niet leren, heb totaal geen discipline.
En ik baal dan ook echt van mezelf, maar dan meestal na een gefaald blok

Maar die jongen, heb je wel gezoend toen hij je bij je huis afzette?? Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 14:19

Natúúrlijk *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:08

Geweldig dat je gegaan bent Haha! en dat het ook nog zo goed ging!!

Maar vanavond dan wel leren hè Knipoog

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 15:54

En nu zat ik bij mijn ouders in de tuin te studeren, wil mijn zusje winkelen. Ik zeg, nee ik heb geen geld en moet studeren. Zegt mijn vader: hier, heb je 50euro als je even met je zusje gaat winkelen. Ja dat kan ik natuurlijk niet weerstaan Haha!

Dus ik denk:ik ga vanavond wel leren. Belt een vriendin op dat er een barbeque is bij een vriend van ons, dat ik die natuurlijk niet kan missen. Grrrr *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, Ginny135, girlyggirl, lillylover, Polarize, Rose94, RSLevi, xColorCross, Zick_Zack en 57 bezoekers