Gatver sta al de hele dag standby.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Gatver sta al de hele dag standby.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 15:43

Zoals de titel al vemeld sta ik dus al vanaf 10 uur standby voor mijn werk Boos! Is dus helemaal niets voor mij en ik baal er dan ook verschrikkelijk van. Mijn moeder heeft me allerlei klusjes in huis opgegeven, zoals de bedden opmaken, de tuin opknappen en ondertussen zit ik mijn oren maar te spitsen of ik niet gebelt word......

Lastig hoor, als ik nu nog word opgebelt moet ik me binnen een uur melden op Schiphol en kan ik dus zowiezo niet naar mijn paard vandaag, aan de andere kant als ze me niet opbellen heb ik vanavond vrij Haha! Ggrrr het duurt nog tot 18uur, tot die tijd kunnen ze me voor alles en nog wat oproepen >;) zul je zien dat ze me gaan bellen om 17.55uur

Tot die tijd dus maar wat Bokken en wat klusjes opknappen........


BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:46

Zoiets zou dus ook echt niets voor mij zij.
Zit je maar te wachten op dat ene telefoontje!!!!
Sterkte en hopen dat ze niet bellen, dan kan je
als nog vanavond lekker naar je paardje.!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:48

Als ze je om even voor zessen bellen heb je de telefoon niet gehoord...Haha!

En geniet ervan dat je thuis kunt zitten. Voor hetzelfde geld wordt je ergens op kantoor geplant waar geen moer te doen is. Nu kun je even bokken tussendoor Haha!

Je suis Charlie.

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Belgiƫ,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:50

ik zit op zo een kantoor op dit moment Haha! had liever ook in de zon gelegen Schijnheilig

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:48

Nou ik zit dus ook nog op kantoor want een baas is vrij en de ander is de hele week al zielig is hem een uur geleden al gevlogen en ik heb dus net nog een paar fijne dingen aan de hand gehad een auto die nog in Rotterdam stond terwijl hij om 18.00 moet laden op Aalsmeer enzo gruwel lekker hoor en dat op de vrijdagmiddag!

Maar wat voor werk doe je op schiphol?

...Dreaming with my eye's wide open...

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:03

kep maar een part time baantje, maak veeeeel te weinig uren, en das ook niets
wees blij dat je een goede baan hebt in deze tijden
maar idd, t is wel lastig, al die onzekerheid, bellen ze wel? bellen ze niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:13

Pff.........ik zit al de hele dag op kantoor omdat iedereen weer eens ziek, zwak en misselijk is. En dat terwijl ik een buitendienstfunctie heb. En met dit weer ben ik daar altijd reuzeblij mee Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:14

Ben Stewardes bij Transavia Haha!

Nee weet je, ben heel blij met deze baan alleen ben ook een verschrikkelijke stresskip Clown Hyper! Niets voor mij dus om thuis te zitten wachten of ik wel of niet als een haas naar schiphol moet rijden om daar binnen een uur te zijn........ Standby op zich vind ik niet echt heel erg alleen het idee dat ik misschien dan niet die tijdslimiet ga redden!

Verder mag ik uiteraard niet klachen, heb vandaag dus grondig de tuin gedaan en lekker zitten bokken en nu hebben ze nog 48 minuten de tijd om me in te zetten, ziet er dus naar uit dat ik hopelijk (niet te hard zeggen nu!) vanavond nog lekker mijn paardje kan trainen

Ben trouwens heel erg blij met deze baan, denk niet dat ik nog zou kunnen aarden met 40 uur per week op kantoor zitten

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:19

Leuke baan hoor.... maar idd vervelend dat je oproepbaar moet zijn. Ik werk in de luchtvracht en heb 1x per maand weekenddienst en moet dus dan van vrijdagavond 18.45 tot maandagochtend 09.00 standby staan....

Chronos, wat voor werk doe jij????? Onze auto is net geladen (door mijzelf gni gni) en staat klaar voor vertek naar Schiphol, dus lekker op tijd naar huisje toe.. oh nee... motoren kijken.... OK dan!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:24

nog een half uur te gaan...Haha!

Ik hoop voor je dat je thuis mag blijven. Het wordt zulk mooi weer morgen Haha!

Je suis Charlie.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:30

Cassidy schreef:
nog een half uur te gaan...Haha!

Ik hoop voor je dat je thuis mag blijven. Het wordt zulk mooi weer morgen Haha!


Ja idd Haha! maar ik sta morgen en zondag ook weer standby, alleen dan vanaf 12 uur tot 20uur, dus dat betekend dat ze me geen lange vlucht kunnen geven Haha!

Kan wel zo heel mooi een wat bruiner kleurtje kweken Cool steek namelijk nogal af met mijn witte huidje invergelijking tot al onze zongebruinde passagiers Bloos

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:36

das balen voor je zeg hopen dat je niet opgeroepen wordt voor je .
da sepch dat je morgen dan nog langer moet.
lijkt me echt helemaal niets om zoiets te hebben hoor

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 18:02

Yes we hebben de standby dag weer overleefd Haha! Ben niet opgeroepen dus mag ik straks lekker naar mijn knollie OK dan!

Morgen weer een dag en misschien kan ik dan wel weer mijn diensten bewijzen aan mijn werkgever Knipoog


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:45

Veel plezier bij Nap dan vanavond!

En succes morgen en zondag Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:51

napoleon schreef:
Yes we hebben de standby dag weer overleefd Haha! Ben niet opgeroepen dus mag ik straks lekker naar mijn knollie OK dan!

Morgen weer een dag en misschien kan ik dan wel weer mijn diensten bewijzen aan mijn werkgever Knipoog


Wel mooi, lekker een avondje betaald vrij Haha!. Waarom ga je eigenlijk niet gewoon naar je paard als je 'standby' bent? Gewoon een setje nette kleding mee in de auto voor het geval dat je opgeroepen wordt, moet kunnen toch? Ik zou echt niet thuisblijven, maar wel binnen een straal van ongeveer 40 km van schiphol (niet veel verder voor het geval dat er ergens file is).

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:19

Tja, maar als je net op je paard zit en je wordt dan opgeroepen, dan haal je denk ik het uur niet meer.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:29

En voor de passagiers ook niet zo fijn als je naar paard ruikt (ik zeg met opzet niet: stinkt Haha!)

Enne, een wit huidje is voornaam...zo moet je het maar bekijken.

Je suis Charlie.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 01:13

Lijkt me er lastig zo stand-by staan. De hele dag maar wachten.

Maar och, iedereen komt aan de beurt neem ik aan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 01:32

Richtje schreef:
Tja, maar als je net op je paard zit en je wordt dan opgeroepen, dan haal je denk ik het uur niet meer.....


Red je wel, maar je moet wat sluipweggetjes vanaf Gooi naar Schiphol kennen.

Dan haal je het echt wel hoor Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 12:27

Pipo"]
[quote="Richtje schreef:
Tja, maar als je net op je paard zit en je wordt dan opgeroepen, dan haal je denk ik het uur niet meer.....


Red je wel, maar je moet wat sluipweggetjes vanaf Gooi naar Schiphol kennen.

Dan haal je het echt wel hoor Haha!
[/quote]

Dat is ook wel zo alleen heeft Cassidy wel gelijk........ Als ik bij mijn paard vandaan kom ruik ik niet naar de normale Chanel maar naar paardenChanel Haha! dat vind mijn baas niet echt geweldig helaas Verward

Maar de nieuwe standbydag is weer begonnen dus misschien mag ik vandaag wel komen opdraven Knipoog Zit nu dus braaf thuis, achter de computer wat foto's te uploaden, moet toch wat Haha!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:55

napoleon"]
[quote="Cassidy schreef:
nog een half uur te gaan...Haha!

Ik hoop voor je dat je thuis mag blijven. Het wordt zulk mooi weer morgen Haha!


Ja idd Haha! maar ik sta morgen en zondag ook weer standby, alleen dan vanaf 12 uur tot 20uur, dus dat betekend dat ze me geen lange vlucht kunnen geven Haha!

Kan wel zo heel mooi een wat bruiner kleurtje kweken Cool steek namelijk nogal af met mijn witte huidje invergelijking tot al onze zongebruinde passagiers Bloos
[/quote]

Het is zo mooi weer, dat je lekker kan gaan zonnebaden in de tuin.
Drankje, boek, zonnebril, telefoon naast je, en zonnebaden maar Cool

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 12:57

JodyB schreef:
Het is zo mooi weer, dat je lekker kan gaan zonnebaden in de tuin.
Drankje, boek, zonnebril, telefoon naast je, en zonnebaden maar Cool


Dat ga ik dus nu maar doen Haha! , heb nog een goed boek en een pak tukkies oja en niet te vergeten mijn chocoladepaashaas, die gaat er ook zo aan geloven

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 14:45

ik hoop voor je dat je niet word opgeroepen, zonde van het lekkere weer Tong uitsteken

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 14:46

ik hoop ook voor je dat je vandaag niet opgeroepen wordt met dit lekkere weertje

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 15:38

lovergirl schreef:
ik hoop ook voor je dat je vandaag niet opgeroepen wordt met dit lekkere weertje


Dank je Knipoog Tot op heden nog niets gehoord Haha! Ben heel braaf mijn kamer aan het opruimen Schijnheilig (dat hoort erbij als je weer bij je ouders inwoont !) Ondertussen kom ik een heleboel leuke foto's en dingetjes tegen Haha!

Maar goed, heb nog 4,5 uur te gaan dus wie weet.............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers