Door rug gegaan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Door rug gegaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:40

Ben afgelopen dinsdag door mijn rug gegaan, 's avonds zat ik op de bank, wilde opstaan en kon niet meer bewegen. Ik even op de bank gelegen, na een tijdje ging het weer en kon ik weer opstaan. Woensdag 2 keer op school, ik zat totaal vast en kon niet meer met mijn rug bewegen. De dokter gebeld, afspraak gemaakt. Ik gister naar de dokter, hij heeft mijn rug gecontroleerd, er zit een werveltje niet goed en waarschijnlijk ook spit. Er werd gevraagd aan welke sporten ik deed, nou aan paardrijden, je raad het al: voorlopig (1 maand) niet meer paardrijden... Scheve mond Gelukkig doet Linda (lindatje op bokt) Wietse nu helemaal, ik kom soms nog wel op stal maar mag niets doen wat belastend is voor mijn rug. (uitmesten, zadels dragen, zware dingen tillen, paardrijden etc.) Ook moet ik veel rusten en af en toe even liggen of wandelen. En ik moet oefeningen doen. Ook gaat mijn rug gekraakt worden om te kijken voor die wervel weer op zijn plaats te krijgen... Scheve mond
Vervelend..

[..>>Wietse fan de Slachtedijck Lovers Valla<<..]


iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:46

das niet zo fijn Ach gut ik weet ongeveer hoe je je voelt.. ik ben drie รก vier jaar geleden uit de touwen gevallen bij gym en toen kon ik ook niet meer lopen of normaal aankleden zonder pijn en nu heb ik er nog steeds last van.. alleen niet elke dag gelukkig!

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:


lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:48

Hey! Heel vervelend van je rug, maar doe maar goed wat de dokter zegt, dan kan je snel weer op Wietse rijden. (Ben net nog geweest, alles ging goed Haha! Tong uitsteken) Sterkte Ach gut

:brr:

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:51

Ja, ik zal me voorbeeldig gedragen en luisteren naar de dokter Schijnheilig Trouwens, heel erg bedankt dat jij Wietse kan doen nu ik even weinig kan! OK dan! Nou, ik moet zo maar weer eens wat oefeningen gaan proberen.. Schijnheilig

[..>>Wietse fan de Slachtedijck Lovers Valla<<..]

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:53

Doe het graag hoor Haha! (alleen morgen heb ik een beetje een probleem, maar daar pb-en we anders wel over Tong uitsteken )

:brr:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers