Conclusie:ik pas niet op een ijslanderxnew forest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Conclusie:ik pas niet op een ijslanderxnew forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 14:36

Eerste paasdag ging ik met mijn vriend mee naar zijn opa en oma. Daar staat ook de pony van zijn nichtjes. Van hen moest ik er ook op, om te laten zien hoe goed ik kan rijden. Het is dus een kruising tussen een new forest en een ijslander, met een schofthoogte van 1.44 meter (ik zelf ben 1.78 meter Tong uitsteken ). Gevolg: ik moest mijn knieen bijna tot mijn neus optrekken om te kunnen drijven Bloos .Maar goed, zij wilden zien hoe ik kon rijden, dus ik ben erop geweest. Was echt een heel verschil met mijn eigen verzorgpony. Hubo is meestal veel te snel, deze was veel te langzaam. Dat komt waarschijnlijk doordat hij maandenlang heeft stil gestaan in een handelsstal. Bij de aansprong in galop gaf hij ook nog een geweldige bok, waarna hij steigerde (helaas geen foto's ). Ik zou zeggen: veel plezier met de foto's Tong uitsteken

Dit is dus Punky, het slachtoffer op Eerste Paasdag

Afbeelding

Nietsvermoedend graast hij in de wei

Afbeelding

Tot hij door zijn bazinnetjes uit de wei wordt geplukt en wordt opgezadeld. En toen zat ik dus ineens op zijn rug..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en toen wilde het zusje van mijn vriend ook nog even. omdat ze pas 4 jaar is, mocht ze bij haar nichtje voor op het zadel zitten Lovers

Afbeelding

Punky, je bent een erg lief beestje, maar heel wat maatjes te klein en veel te rustig voor mij Tong uitsteken

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:38

Primeur ! Ge-wel-dig hoe jij erop zit. Als ik erbij was geweest had er wel wat gezwaaid ezien je houding, maar uhm.. Mega-goeie foto's Haha!

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 14:39

tsja, mn knieen konden niet hoger, dus hakken uitdrukken was ook nogal moeilijk Tong uitsteken

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:47

Haha! je steekt bijna niet uit, dus het kan nog best joh! *LOL*

hihi, grappige foto's 'tis wel een leuk pony'ke zo te zien Lachen

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:14

Haha! hihi yah dat is een beetje de kunst van het ijslander(kruising) rijden. Dan drijf je dus eigenlijk alleen met je zit en knieën en misschien een klein stukje bovenbeen en kun je je benen gewoon lang laten en hakken uitdrukken ed. Knipoog Haha!

maaruh leuk ponytje hóór!!! --> lijkt erg veel op een stoer ijslander

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:17

ach gos... dat ziet er echt helemaal niet uit nee Lachen Dat je geen kramp in je benen kreeg met je knieen zo in je nek Lachen

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:32

tis wel een leuk beestje..
maar je ben echt veel te groot Tong uitsteken
hahaha