Uru, Ages Beyond Myst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Uru, Ages Beyond Myst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 15:33

zijn er hier meer Uru verslaafden? Na een paar weken hebben we hier eindelijk het offline gedeelte uitgespeeld, en we gaan nu vanavond aan het online gedeelte beginnen.
Ik ben echt superbenieuwd hoe dat deel is, het is echt zo'n mooi spel

Het enige vervelende vergeleken met Myst, Riven en Exile vind ik alleen, is dat je hier soms zo veel moeite moet doen om ergens op te springen. Om de Relto Page te krijgen op Eder Kemo en om bij de einddeur van Gahreesen te komen bijvoorbeeld.


highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:31

Hier nog een, nog steeds trauma's van die afgrond met lava waar die journey is en een van die stoomventalatie dingen ! Inderdaad super spel !( Eigenlijk is MYST het enige dat ik speel aan computer spelletjes..*LOL*.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:23

owke ik wil NU weten waar jullie het over hebben!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:26

ken je dat programma niet? is een spelletje Lachen

maar ik begreep dus van highwaykind dat URUlive is gestopt Boos!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:27


highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:33

Yep Yessy !

Volgens de site is Uru live gestopt , ik dacht vanwege of te weining deelnemers of te weinig geld om de boel draaaiende te houden.
MYST is zeker te leen in de bibliotheek trouwens, Riven en Exile denk ik ook wel, URU weet ik niet zeker ( het is denk ik ook het leukst ok met myst te beginnen..maar URU is wel veel "groter" en anders ..)
In URU kan je je eigen poppetje maken waar je mee door de werelden loopt springt en rent, de mijne heeft dus o.a. een bril en rooie gympies Lachen
Even een klein screenshotje van URU gejat van uruobsession ( inderdaad zijn de hints daar heel handig, al heb ik het voor de verandering deze keer voor een groot deel zelf weten uit te puzzelen )
Het gaat er om om in het eerste offline deel alle "journeys" te vinden ( dat zijn die handjes die licht geven als je ze aanraakt, hoe meer je er gevonden en aangeraakt hebt, hoe meer ze gevuld worden met licht, vinger voor vinger zeg maar, in elke wereld moet je er 7 vinden en dan kan de grote deur pas open), ook liggen er Relto pages verstopt en als je die vindt komen er leuke extra dingen op jouw eilandje ( Relto, het hoofdeiland met je boekenkast ( via linking books link je naar andere delen ) en je klerenkast ( kan je jezelf aankleden en je klier haar en ogen uitkiezen enzo Lachen ) Je hoeft dus niemand af te schieten en je kan niet dood gaan, als je een fout maakt en perongeluk de afgrond inspringt kom je weer terug op Relto.

Afbeelding

edit : hier rechtdoor en dan linksaf, aan de overkant ligt een Relto page ) springen ), iets terug en de trap op , daar in de buurt is een journey ( en een puzzel..moeilijke )

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:35

ff een klein vraagje...

Kun je dat eten?

wat is dat Schijnheilig


ik ben verslaafd aan gunbound Haha!

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:39

Ik had nog nooit eerder van dat spel gehoord, en ik moet zeggen dat ik het er erg leuk uit vind zien...

Wat zijn de eisen waar je computer aan moet voldoen om Uru te kunnen spelen?

Je suis Charlie.

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:46

Voor URU zijn de eisen :
# Operating System: Windows® XP/ME/2000/98SE (only)
# Processor: Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon™ (Pentium IV or Athlon 2 GHz or greater recommended)
# RAM: 256 MB RAM
# Video Card: 32 MB NVIDIA® GeForce™ 1, 2, 3, 4, or FX; ATI® Radeon™ 7000-9800 or better
# Sound Card: DirectX® 8.1-compatible sound card (DirectX 8.1-compatible EAX 3.0 recommended)
# DirectX Version: DirectX 8.1 (included on disc)
# CD-ROM: 4X CD-ROM drive or faster (not recommended for use with CD-RWs)
# Monitor: 800x600 resolution, 16-bit color monitor (1280x1024 resolution recommended)
# Hard Drive Space: 2 GB (4 GB recommended)
# Peripherals Supported: 101-key standard keyboard; two-button mouse

Voor Riven is het
Pentium 100 MHZ processor met 16 Mb Ram
75 MB vaste-schijfruimte
640x480 monitor, hoge resolutie
Geluidskaart
DirectX
Windows 95/98
Riven is trouwens €7,50 bij BOL zag ik net.. Lekker goedkoop dus !

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:44


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 12:55

myst en riven hadden we zonder al te veel problemen uitgespeeld Lachen exile was al moeilijker, vooral in de eiland met die bloemen
en toen uru....sja die was het moielijks, al die plaatsen waar je moest springen (dat ding op die rots )

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:08

Ik heb die demo nu, maar er klopt iets niet
Overal zitten zwarte vlakken. Denk dat het te maken heeft met mijn videokaart

... And we like all the fluffy animals.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:11

Ik ehb het ook een gespeeld, maar het kan niet op tegen EverQuest Haha!

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:12

Rainie - heb je de laatste drivers voor je videokaart ? Even updaten helpt waarschijnlijk wel ( er staat op de site dat je de laatste drivers moet hebben, anders misschien je direct X ook updaten als dat er niet automatisch bij in zit ? )

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:18

@Sorane - EverQuest - moet je daarin ook schieten ?( Daar benm ik nooit zo goed in namelijk.. )
@iedereen : Weet iemand nog spellen die op MYST lijken ? Heb tot nu toe alleen Syberia en CSI horen vallen ( CSI was ook wel leuk, maar leek er niet erg op ).

ALIAS Underground is ook wel leuk trouwens, wel met schieten(dus ik ben altijd erg snel af omdat ik eerst schrik en dan pas schiet ), maar gratis legaal te downloaden vanaf http://abc.go.com/primetime/alias/under ... sions.html ( TV serie is ook helemaal geweldig alleen helaas gestopt in Nederland, wat ben ik blij met mijn regievrije DVD speler en de DVD's van Amazon.com Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:28

In EverQUest moet je niet schieten. (ja met pijlen maar ook niet iedere class) EverQuest is een Massive Online RolePlaying Game. Je moet er ook per maand voor betalen. Ik betaal nu 16 euro per maand om te kunnen spelen. Je speelt ook, op een drukke avond, met 700.000 mensen in 1 wereld. Heel gaaf dus. Er zit ook geen vaste gameplay in, je kan doen en laten wat je wilt. WIl je vechten dan ga je vechten, wil je werken aan tradeskills ga je dat doen. (tradeskill zijn dingen die je kan maken, kleding, juwelen, wapens enz enz)
Je moet er van houden, maar als je van RPG houd is het heel erg leuk

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 16:11

highwaykind, hoe kan je aan die extendeds komen? downloaden of kopen? of beide zegmaar?

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:05

Downloaden vanaf officiële site, gratis en voor niets Lachen Extension Pack 1 Uru to D'ni is er nu, ik denk dat ze voor de volgende extension packs misschien wel geld gaan vragen, maar dat ze het nu eigenlijk niet konden maken omdat ze Live ook al gestopt hebben Lachen ? uru.ubi.com, even wachten tot de flash intro geladen is en dan staat er wel Download the to D'ni expansion pack links onder.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:09

Ik wil het spel ook nog graag eens hebben. MAar ja, crisis he Haha!

'Paint' it 'Black'

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 17:25

crisis? haha hier zou het vrisis worden als we hem niet binnen 2 dagen na het uitkomen ervan zouden kopen Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:28

Dat was bij mij vroeger ook zo na Myst, Riven en Schizm. Maar ja, tijden veranderen he Haha!

'Paint' it 'Black'

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:41

Ik ben die demo aan het spelen, maar ik krijg de windmolen niet aan de praat
Als ik mijn poppetje aan de hendel laat sjorren, duwt ze alleen... Scheve mond En vervolgens gebeurt er niets.

... And we like all the fluffy animals.


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 17:56

sja ga beneden maar eens zoeken dan Lachen de windmolen zit een rem op namelijk

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:57

Ja, is de rem niet die paal die er uit steekt dan? Waar ze de hele tijd paranoide tegen aan zit te duwen?
Kun je dingen oppakken? Heb je een inventory?

... And we like all the fluffy animals.


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 18:00

je kan geen dingen oppakken en meenemen, alleen een boek maar die krijg je wrs niet in de demo. wat jij nu doet is nog niet het echte spel maar het voorstuk Lachen straks als je de 7 handjes dingen heb kan je de deur van de boom openmaken en dan begint het spel pas echt.
ennuh, aan die man buiten kan je evt aanwijzingen vragen Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, janneke_S, kimmetje26, lenaa_tje, Marion_, Patriesje, prugelpiet, r0bijn, Roosch, Vuri en 127 bezoekers