Draadloos camera systeem, Yeh? Not!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Draadloos camera systeem, Yeh? Not!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 19:42

Nou vandaag zou er iemand langs komen om een draadloos camera-systeem te demonstreren/installeren, leek me echt ideaal, anders moest er een hele hoop graaf en kluswerk worden gedaan.
Nouja dit systeen zou 700 meter bereik hebben, en de afstand van mijn slaapkamer tot de stallen is een kleine 100 meter, appeltje eitje toch?
Mooi niet dus.... (Ja er staat ook een schuur tussen hé dat stoort...)
Het systeem gaf ruis, ja als die meneer hem hoog hield was het beeld goed, en als ik hem bij het raam zou zetten zou hij het vast beter doen... , yeh right, nou sorry meneer ga geen *****duur systeem aanschaffen dat op 3 meter verschil gaat ruisen, en wat als het slecht weer is?
Ja dan kon ik wel een sterkere antenne krijgen maarja dat was duurder en daar kon maar 1 camera op...
Naja om een lang verhaal kort te maken, ik kan mooi weer opzoek naar een systeem met kabels, hoop dat dat nog rond komt voor mijn meiden, moeten bevallen over een maand.
"Zucht"..... Ziek



Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:58

Wat voor systeem was het dan?
Anders moet je eens MarijeR vragen, die heeft een prima systeem van (ik geloof) Trust...
Wel balen dat het zo moest lopen, kan me voorstellen dat je je erop verheugd en dan blijkt het niks te zijn Frusty

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:01

Trust heeft idd een goed systeem en kost ongeveer 150 euro.

Geniet nu, het is later dan je denkt

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:30

Ik heb een babyintercom van Elro gekocht bij de Makro voor € 75,- (er is er altijd wel een in de aanbieding), haalt min 75m en doet het nu over de 100m van thuis naar de stal!! Heb hem wel bij het raam staan ivm de kleine ruis die anders 's nachts bij infra rood het zien erg moeilijk maakt. Bij het raam gaat het perfekt met geluid en al!!

MarijeR

Berichten: 24925
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:42

Ik heb idd een draadloos systeem van Trust.
Helemaal stoorvrij krijg ik het hier niet omdat mijn huis nogal geisoleerd is met iets met aluminiumfolie erop ofzo Verward
Maar de cams zijn goed te volgen. Ik heb er nu 3 op aangesloten, 4 is het maximum.
Afstand zou misschien nog een probleem kunnen zijn voor jou, ik dacht dat deze 75m als max had...
Ik heb er 2 ontvangers bij. 1 met monitor die ik overal mee naar toe neem en 1 staat aangesloten op de pc. Zie link in mijn onderschrift Haha!
De monitor kan ook nog op de tv aangesloten worden.

Ik heb camera's met nachtzicht. Voor gebruik hier in huis werkt het goed met een klein nachtlampje in de stal, voor gebruik op internet heb ik meer licht nodig omdat ik op de pc niets kan regelen van contrast o.i.d.

Ik had voor iemand anders de url's bij elkaar gezocht.
Citaat:
Ik heb zelf alles bij Trust besteld, via de online webwinkel van hen, Flection.
Dit gebruik ik nu:

Een camera met nachtzicht + een monitor. Die monitor gaat mee naar de slaapkamer maar kan ook op een TV of PC aangesloten worden.
http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12429

Een camera met nachtzicht en een losse ontvanger (zonder monitor) heb ik nu 24/7 op de pc staan.
http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12297

Een extra camera voor een 2e box.
http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12422
In de veulenbox heb ik 2 camera's hangen, stal is 4x5,5m en de merrie kon teveel buiten beeld staan

PCI kaart.
http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12948

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:51

Wij hebben ook een draadloze camera, het merk weet ik zo even niet. Het werkt uitstekend. Vanaf de stal naar mijn kamer is meer als 500m en ik heb prima beeld zonder ruis. Er staat ook nog een stal tussen. Wel hebben we de zender van de camera in een plastic broodtrommel (was een ideetje van mijn broer, zodat het niet nat word) aan de buiten gevel van de stal gemonteerd. De ontvanger staat op de TV. Helemaal niet hoog, want de TV staat op de grond.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 02:40

Ik heb gezien dat dat systeem van Trust in de aanbieding is bij Office Center voor 99 euro meen ik.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 13:45

Cheveyo schreef:
Ik heb gezien dat dat systeem van Trust in de aanbieding is bij Office Center voor 99 euro meen ik.


Zag het nu ook op i-net, helaas zitten ze niet echt bij mij in de buurt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:58

Rhea schreef:
Ik heb een babyintercom van Elro gekocht bij de Makro voor € 75,- (er is er altijd wel een in de aanbieding), haalt min 75m en doet het nu over de 100m van thuis naar de stal!! Heb hem wel bij het raam staan ivm de kleine ruis die anders 's nachts bij infra rood het zien erg moeilijk maakt. Bij het raam gaat het perfekt met geluid en al!!


Die hebben ze nu ook voor mijn verzorgpony. Sinds gisteren, ben benieuwd hoe dat werkt. Bij het testen stoorde hij wel, dus het is even een goeie positie beslissen. Ik denk dat het een goed systeem zal zijn voor de time being.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:43

Ik heb nu de trust camera en hij doet het!!!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

MarijeR

Berichten: 24925
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:44

Meavey schreef:
Ik heb nu de trust camera en hij doet het!!!

Nu nog online zetten *LOL*

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:50

MarijeR"]
[quote="Meavey schreef:
Ik heb nu de trust camera en hij doet het!!!

Nu nog online zetten *LOL*
[/quote]

Mjah maar onze computer staat aan de andere kant van het huis en daar doet hij het dus niet... Scheve mond

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:46

misschien een verlengsnoer Meavey?

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

MarijeR

Berichten: 24925
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:49

Computer verhuizen? Schijnheilig

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:52

Ik zou nog een PB sturen, maar ben het vergeten. Sorry.
Ik heb in ieder geval niet kunnen vinden wat voor merk camera die van ons is. Als het erg waait stoort die van ons trouwens ook wat.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Brusi06, Dyphusion, ELNTIE, JPitty, Priscilla27 en 40 bezoekers