Ik heb een nieuwe pony!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Ik heb een nieuwe pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 10:23

Alles kwam eigenlijk heel erg onverwachts. De meeste weten denk ik wel dat ik er heel erg mee zat dat ik te groot was geworden voor mijn oude Welsh Beer. Ik zag een advertentie staan op het internet van een meneer en die zocht een ruiter die zijn New Forest merrie uit kon brengen in de sport. Ik dacht "dit is mijn kans" en had gemaild. Ik had in die mail alleen gevraagt om wat meer informatie en had mijn achternaam erbij gezet. Opeens op een avond worden we gebeld. Twas die man van die pony. Eigenlijk vond ik het helemaal niet zo leuk, omdat ik mijn ouders er nog niet echt over had vertelt wand ik wou eerst wat meer informatie. Maar mijn ouders vonden het allemaal heel erg leuk en dat dat misschien een goede oplossing was. Gelijk haden mijn ouders een afspraak gemaakt en gingen vlede week zondag kijken. We waren gelijk verliefd wand een mooie pony was dat! De bedoeling van die man met die pony was dat hij iemand zocht om zijn New Forest merrie uit te brengen in de sport. Ze is nu pas 4 jaar maar later wou die man er mee fokken en dan zijn de veulentjes meer waard als de moeder het ook goed in de dressuur doet. We haden besloten dat we het deden. Lovers Ik was zooo blij!! Haha! Eindelijk kon ik dressuur rijden en wedstrijden rijden. dinsdag (25-12-01) werd de pony gebracht. De pony stond al bij dat baasje dag en nacht buiten en dat staat die op dit moment hier ook. Maar we gaan wel zo snel mogelijk een stal erbij bouwen. Pling Tis een goede dressuur pony. Pas 2 maanden onder het zadel, een bruine, 1.46 hoog en super braaf! We hebben ook foto's gemaakt met de digitale camera. Moet je maar ff in the pickture kijken! I Lovers my ouders! Ik ben reuze blij! Lachen Cool Lovers

Groetjus Amy en een hinnik van Melano.
Voor de foto's
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=35509
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 28-12-01 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 10:51

Wat leuk voor je!!!!
Pas 2 maanden onder het zadel en nu al goed in dressuur Verward
Na ja dan heb je misschien wel een talent bij je thuis. Hihi
Veel plezier nog en suc6 op de wedstrijden.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:06

Gefeliciteerd!!
Nou wil ik haar wel een keer zien he!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:16

Veel succes. Dus je hebt nog een lange weg te gaan. Ik hoop dat je veel ervaring hebt met africhting, want ik las dat hij pas twee maanden onder het zadel was. Met name als de eigenaar hem wil uitbrengen in de sport. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat wel heel moeilijk kan zijn. Ook als ze in het begin heel lief zijn....Wij zijn nu 1,5 jaar bezig, en ervaren toch nog heel veel opstakels. Gelukkig hebben we wel privelessen van een hele goeie instrukteur.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 11:22

ahaa, ja, ik neem ook les op manege Lelystad, wand ik wil haar natuurlijk niet verpesten..

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:38

wat een mooi paardje zeg!Ze kan inderdaad mooi lopen Kwijl
veel succes

liefs layla d

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 20:52

Ze is echt heel tof!!! Ik kan het weten, want ik heb het gezien Knipoog.
en ja het is echt een goeie dressuurpony!!!!

-xxx-jes Amber

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 21:03

HIHI, thnxx, hopelijk word ze wat vlotter.. Lovers

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:23

Ik heb de foto's gezien, echt een super mooi beestje man! Kwijl
Zou ik graag een keertje in echie willen komen bewonderen! Lovers

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 12:34

leuk voor je joh!

succes er maar mee.

ik las dat je zij dat ze wat vlotter moest worden, maar bij zo'n jonge pony die pas zo kort onder het zadel is zal ik haar niet te veel rond rijden.
(dit is geen nare opmerking, doe er mee wat je wilt).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Jolynne, Lanoca, Salinah, wollenmuts en 118 bezoekers