Regen en pony's buiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Regen en pony's buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 22:10

Zetten jullie je pony gewoon buiten in de bak als het regent? (als ze dus dag en nacht op stal staan)
Met of zonder deken ?
En wat als je ze dan weer op stal zet, gewoon zo in de stal, of een dekentje op (zweetdeken ofzo)

En het wandelen, ook gewoon in de regen, of niet? En dan als ze helemaal zeiknat geregend zijn, deken op als je terug komt, of zo de stal in?


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 22:21

hai, ik zet mijn paarden wel in de regen in de molen, maar dan gooi ik er een regendeken overheen, over de stal deken heen

Haha!


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 22:26

Mijn paardje is niet geschoren, maar zit helemaal niet dik in zijn vacht. Wel heeft hij een (water afstotende) deken op, in de wei en op stal.
Overdag staat hij buiten (althans.. wanneer het mooi/droog weer is, als het een tijdje aan 1 stuk door regent ofzo, worden de paarden binnen gehaald)
Als ik naar buiten ga rijden ofzo, ookal is het alleen maar stappen dan doe ik geen deken op.
Wanneer ik dan terug ben op stal doe ik fftjes een zweet dekentje erop zodat hij een beetje droog is en dan zn gewone deken weer op.
Ik denk dat je je paard wel buiten kan zetten in de bak wanneer het regent, maar omdat hij binnen staat kan je beter gewoon een dekentje op doen ofzo.
En niet te lang he, want als het geen waterdichte/afstotende deken is dan krijgt je paardje het alleen maar koud door die natte deken!

xxx sl0wm0ti0n


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 95 bezoekers