manege in weert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

manege in weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 22:33

hallo,

ik ben vorige zomer op vakantie geweest in Weert. Dat was de leukst vakantie van mijn leven. Haha! Kusje Pling Cool Lachen Schijnheilig *LOL* Tegenover het park was een manege en ik heb daar heel vaak gereden en toen mocht ik ook nog een grattis met een paar buitenritten mee. Echt te gek was dat. Nou wilde ik graag van iemand weten die dat kent of is geweest wat ze er van vonden. Ik wilde ook weten of formule er nog staat.

veel liefs jeannet Haha!

ooit zal ik mijn eigen paard krijgen


Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 10:50

bedoel je manege horne hoeve(ofzo iets) lag tegenover de weerterbergen,
daar zijn wij in oktober geweest, je kon daar een pony huren per kwartier dus wij hebben voor Nigel(4) geregeld een zwarte shetlander gehuurd, dat was echt een tof beest. Lovers Lovers

Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 12:35

ja die bedoel ik manege van horne hoeven. heb jij er zelf ook gereden dan?buitenritten of lessen?

ooit zal ik mijn eigen paard krijgen

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:00

wij hebben er een keer een buitenrit gemaakt en een paar keer een shetlander voor ons zoontje gehuurd daar mocht je dan buiten op het erf en op het pad erachter mee wandelen. Ik vond het wel een mooie manege en de paarden/pony's zagen er ook goed uit, mooie schone stallen en goed passend tuig.

Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 14:32

ja maar je weet zeker geen namen van opaarden?

ooit zal ik mijn eigen paard krijgen

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 14:37

niet van alle paarden, de shetlander heette Casper en ik heb op een schimmel gereden die heet misty moonlight, maar die was voor de verkoop en is inmiddels ook al weer verkocht verder ken ik er eigenlijk geen paarden van naam.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 15:23

hey wij gingen gaan daar nog wel eens heen naar weerterbergen het is daar zo leuk. ik heb daar een aantal x gereden op een witte pony. het is daar echt zo leuk.

alleen vraag ik me af of je daar ook je pony kan stallen als je een week of 2 naar weerterbergen gaat lijkt me een x leuk omdat met mystery te doen heeft iemand dat wel eens gedaan

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 19:09

ik ken iemand die in weert woont vlakbij die manege ik zal het eens even informeren of je je paard daar kan stallen

groetjes monique

Rivjenn

Berichten: 4020
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 19:55

Hee,
ik ken het daar ook!
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ze een Fjord hadden die een veulentje had, een rodblakke was dat.
Ze hadden ook zo'n trekpaard voor de kar staan en ik weet nog een vosarabiertje, ik weet geen namen.
Lachen

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 21:15

Ik heb daar ook ooit gereden die pony heette Kaiser ofzo.
Ken je die toevallig???

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 23:10

Een paar jaar geleden een trektocht gemaakt naar de Horne Hoeve. Je kon de paarden op stal of in de wei stallen. Ik weet niet meer precies wat het kostte, maar ik vondt het redelijk, anders had ik het niet gedaan. De accomodatie om te overnachten was toen een beetje krakkemikkig, maar er zou iets nieuws gebouwd worden. Weet niet of dat gebeurt is, maar anders zou ik daar best wel weer eens naar toe willen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 16:59

Ik ben een aantal jaren geleden daar geweest en ik vond het er ook echt super. Ik heb toen op Channel (ofzoiets) gereden, dat was een paard. En het jaar daarna heb ik op Cas gereden. Dat was een pony echt een gaaf beestje. Die haalde de hele groep in toen we gingen galopperen. Staan ze er allebei nog?
En dat bungalopark vond ik ook erg leuk.

Groetjes Marjolein


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 19:13

ik zou nog even info geven over manege Van Horne Hoeve.

je kunt daar gewoon een paard stallen,de prijzen weet ik niet,maar daar wordt nog naar gevraagd.
Het adres is:
Van Horne Hoeve
Trancheeweg 22
6002 ST Weert
0495-531312

je kunt ook gewoon bellen voor de informatie.
Ook hebben ze een eigen website www.vanhornehoeve.nl
de site is nog niet helemaal klaar maar er is een link naar de oude site waar ook veel informatie op staat.

Ik hoop dat jullie genoeg weten

groetjes,

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 22:11

Inmiddels heb ik je een PB gestuurd Formule, ik weet ook de prijzen niet uit mijn hoofd maar echt heel duur is het niet. Je kan ook met een groep daarheen en dan op de van Hornehoeve overnachten. Ik wil dat een keer voor Tinkerland gaan organiseren (lekker dichtbij voor mij Haha! ). De stalling voor een paard per maand volpension is in elk geval iets van 450,- Ik denk dat je voor een week een kwart van die prijs zal moeten berekenen.
Als jullie komen geef dan maar een gil, dan ga ik wel lekker mee buitenrijden *LOL* .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009 en 40 bezoekers