Nu stort ik ff m'n hart uit

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 21:59

Wat een week... Behalve dat ik enorm veel heb zitten Bokken (wat misschien wel een soort van 'therapie' was) is er ook ontzettend veel omgegaan in dat hoofdje van mij. En dat hoofdje is nu vol en moe en loopt een beetje over.

Zoals jullie al weten was het deze week een jaar geleden dat mijn paardje is overleden. Op de dag zelf (afgelopen dinsdag) voelde ik me niet eens zo vervelend, maar woensdag begon er toch ineens een gemis aan me te knagen, zeker toen ik weer allemaal oude foto's ging bekijken. Op zich wel logisch natuurlijk.

Tegelijkertijd speelden er nog een paar dingen. Maandag heb ik een gesprek gehad bij een heel leuk nieuw jong bedrijf waaar een oud-collega van mij ook net is gaan werken. Ik ga binnenkort een proefopdracht voor ze doen om te kijken of het werk me ligt. Daar heb ik heel veel zin in, maar het is allemaal toch behoorlijk spannend: wat zijn de voor- en nadelen, ga ik het echt wel leuk vinden, straks knappen ze alsnog op me af, etc. etc. Ook hoorde ik maar niets van die leuke jongen die ik in NZ heb leren kennen en die pas over 3 maanden weer naar Nederland komt. 't Zal wel een bekend gevoel zijn voor sommigen van jullie: tig keer per dag je mailbox checken en steeds teleurgestelder zijn als je weer dat langverwachte mailtje niet hebt. Je van alles in je hoofd halen, denken dat hij je vergeten is, dat je niet meer belangrijk voor hem bent, dat hij je nu al niets meer te vertellen heeft, etc. etc. Ook lekker slopend.

Woensdagavond liep alles even in elkaar over. Kon geen rust vinden en ben maar weer gaan Bokken. Gelukkig waren ook een paar Bokkers online op icq (degenen om wie het gaat weten wel wie ik bedoel - bedankt jongens! Lachen ) dus ik had wel wat afleiding. Maar toch voelde het alsof ik mezelf niet was, alsof ik elk moment in janken kon uitbarsten. En alsof het nog niet genoeg was vertelde mijn huisgenootje (met wie ik hartstikke goed kan opschieten) dat ze binnenkort wil gaan samenwonen. Dat betekent dus dat ik binnenkort ook nog op zoek moet naar een nieuw huisgenootje, waarvan het maar afwachten is of het net zo goed klikt als met haar. Toen zij vorig jaar 6 maanden op reis was, heb ik een meisje in onderhuur gehad met wie het helemaal niet klikte en dat was ook in een tijd dat ik veel aan m'n hoofd had, en dat heeft me toen heel veel energie gekost. Anyway, normaal zou ik hartstikke blij voor haar zijn geweest (ze is een hele goeie vriendin van me), maar het was nu allemaal even te veel, op het verkeerde moment. Ben maar achter m'n pc-tje blijven zitten zodat zij niet kon zien dat ik toch wel wat traantjes in m'n ogen had staan. Een paar uurtjes later, toen dat liedje van Ilse de Lange op de radio was (I still cry) heb ik de traantjes toch maar even heel hard laten komen. Voelde me zielig en alleen. Tja.

Eén gelukje: de volgende ochtend kreeg ik eindelijk het lang verwachte mailtje uit NZ. Hij was de afgelopen tijd 16 uur per dag bezig geweest met z'n onderzoek en had in die tussentijd niemand gemaild, ook mij niet, maar ik moest echt niet denken dat hij me was vergeten. Nou, dat is toch fijn om te horen!

Vandaag was ik niet veel waard op m'n werk. Moe in m'n hoofd en ik kon me niet concentreren. Ben nu bij m'n ouders, m'n zusjes zijn er ook allebei en iedereen is ziek of moe, dus prikkelbaar. We willen het gezellig hebben, maar er hangt een beetje een gespannen sfeer. Ik hou me dus maar ff koest en stort m'n hart uit op Bokt. Misschien dat een nachtje goed slapen al een heleboel scheelt... Lachen

Bedankt voor het luisteren...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 22:12

Nou nou Karin klinkt niet fijn allemaal. We kunnen 2de paasdag samen met Mayo wel een potje gaan janken hoor als je het oplicht.

Mocht in inderdaad iemand anders zoekt voor je kamer dan weet ik nog wel iemand die woont al in Utrecht waar die wil ergnes anders gaan wonen.

Succes en koppie op hoor het is Pasen bijna. Ene ik zie je 2de paasdag ???


Gr PRis

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 22:19

Mmm... als ik het zo teruglees lijkt het vrij dramatisch. Gelukkig zit ik nu niet met een jankgevoel achter de pc, eerder met een gevoel van opluchting, dat ik het er even allemaal tegelijk uitgegooid heb. Denk dat ik zo ook wel lekker zal slapen, morgen is er weer een dag. Enne Pris, bedankt voor je lieve reactie, ik ben er maandag bij en ik kijk er al erg naar uit! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 22:49

blij dat je je een beetje opgelucht voelt, houwen zo.
Voor alles komt een oplossing, heus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 23:25

Hee Karin, daar is Bokt ook voor hoor. Dat je eens lekker je hart uit kan storten. Gelukkig maar dat je je nu weer wat happy-er voelt! Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-14 00:26 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 00:24

Heel herkenbaar allemaal, al die zorgen en verdriet. En het lucht inderdaad ontzettend op als je er over kan praten, bijvoorbeeld hier op bokt! Hou je taai he!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 00:29

Het is ook nogal wat geweest de afgelopen tijd, net terug uit Kiwiland, vriend achter moeten laten, hoop mensen die je waarschijnlijk helemaal niet meer ziet, nieuwe baan, solicitatie, vriendje die het heel druk heeft en jou dus (onbewust) gruwelijk onzeker maakt, huisgenootje die weg gaat.. Allemaal nogal veel in zo'n kort tijd..

Maaaaaaar.. Komt allemaal goed, Karin! Pling
Op zich heb je het allemaal lekker voor elkaar, nu een leuke baan, dadelijk waarschijnlijk een nog leukere baan, vriendje dat veel van je houd, lekker een paar dagen vrij. Geniet ervan en probeer ff wat te ontspannen... Cool

[edit]Er was een zin op 2 manier uit te leggen.. Fixed Knipoog[/edit]
_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-04-14 01:35 ]</font>

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 09:24

Zo...
dat lucht ff op he!!!

daarom zijn we hier toch...
1 for all and all for 1!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 09:29

Luchtte inderdaad op... Heb ook best goed geslapen, heb alleen nog een kop vol watten en ook niet echt zin om vrolijk en sociaal te doen. Maar de storm in m'n koppie is zo goed als gaan liggen.

Bij mij komen zulke dingen vaak niet een voor een (zodat het uitdagingen blijven), maar liefst allemaal tegelijk (zodat ik er een beetje in verzuip). En dan zie ik het ff niet meer zo helder...

Maar ik vind het heel fijn dat we hier op Bokt zo goed en vertrouwd met elkaar omgaan! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-14 10:39 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 16:17

Is t al weer over? Kom ik weer te laat met mijn Koe anders kom ik je wel vrolijk toeteren. Of dat je er gek van wordt...

Wat gaan jullie uitspoken op 2e paas? Mij niet jaloers maken hoor... want ik moet leren... sniffffff... ben ook helemaal niet nwsgierig... neeeeeuh... denk t niet...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 16:18

hey K that's what friends are for!!! lucht je hart hier maar lekker, wij vrolijken je wel weer op (als dat mag en kan natuurlijk dan he?)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 17:15

Citaat:
Op 2001-04-14 17:17, schreef Laui!:
Wat gaan jullie uitspoken op 2e paas? Mij niet jaloers maken hoor... want ik moet leren... sniffffff... ben ook helemaal niet nwsgierig... neeeeeuh... denk t niet...


Hihi, ik ga Karin bij 't station ophalen om vervolgens naar de Zilfia's Hoeve te gaan en daar Prisca te ontmoeten (tenminste Karin gaat haar ontmoeten, ik ga haar pesten *duik*). Dus we gaan lekker gesellie doen.

Knuf Mayo

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 21:39

Citaat:
Op 2001-04-14 18:15, schreef Mayo:
...tenminste Karin gaat haar ontmoeten, ik ga haar pesten *duik*...


Haha, wie ga je pesten, Prisca of mij? Tong uitsteken

Heb er al veel zin in! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 22:49

he Karin. Steun en toeverlaat!

Moeten toch echt weer een keer bij elkaar komen om verder te praten. Ik herken het gevoel en heb het idee dat ik je al goed ken.

Ik zou ook niets weten om je op te beuren. Maar geloof dat je je alweer wat beter voelt.

fijn dat je weer wat gehoord heb.

We spreken vlug weer eens af he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 13:07

welk station dan? Want heel misschienepien kom ik ook, moet je maar zeggen wanneer ik er ben... Zullen we dan Pris helemaal zenuwachtig maken.. oh nee, doe ik niet hoor Schijnheilig ben heel lief aan het zijn!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 16:27

Ja ja jullie mij pesten ik heb westrijd hoor????

Laui lijkt me erg leuk als je er bent tof zelfs.

Gr pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 16:41

Hihi, nou dan pest ik je wel na de wedstrijd. Leys zal die taak van mij wel waarnemen tijdens de wedstrijd *LOL* *LOL* *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 17:49

Ja ja leys gaat nu eindelijk weer lekker en dan ga jij het verpesten nou leuke vriendin ben jij hoor snif Huilen

Gr Pris Verward

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 18:45

Jaaaa leuk Laudine als je ook komt!

Ik heb net met Mayo plaats en tijd afgesproken, ik stuur je wel ff een privéberichtje! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 18:52

neem echt mijn camera mee... leuk leuk leuk! Pling

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:56

lieve Karin ben blij dat je je wat beter voeld ene kop op he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 23:57

We zorgen er gewoon voor dat ze met buikkrampen van 't lachen weggaat. Hihi, ok, niet zulke erge buikkrampen dan, maar wel spierpijn van 't lachen *LOL* *LOL* *LOL*

Knuf

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 15:05

ik heb echt spierpijn... Hebbik nooit na het paardrijden, en zo hard hebben we niet gelachen. Pris ook niet echt gepest, tja... eh... We hebben ons keurig gedragen. Leys ook. Misschien van het doorzitten?
En Pris, ik heb wel een blaar! Vandaag op Joop deed mijn vinger pijn, dus ik na afloop kijken, helemaal rood, en er zit een blaartje... Hebbik ook nooit. Die Leys, ik krijg spontaan allemaal dingen die ik nooit heb.....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Axxy, dioni, Eefje_Sammy, Enzo_Ollie, Googlebot, Inney, joyce83, karelien, Lielle, lies_sparkle, lisanne87, lonniejj, Mariett, Marocje, MayoNeighs, MieLo, Moonfight, nathe, Sizzle, Talishe, Tucktuck, xColorCross en 79 bezoekers