Hoezo te groot voor A pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Hoezo te groot voor A pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 22:08

Ok, gewoon effekes voor de lol, ik op A pony Joey (1m09 hoog)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VQDdAkoZjkGVveqJzXBV*EEpj7ifqwkPyiLuHSL6LUMWwGKAvNDX58XrMv!rVphsvuDrNH7fVOikkEWo31we4rkJs!87n1sCScqSWboBGaFbcqMzYPNLpsTCUvZoXeVU/foto's%20met%20cynthia%20006.jpg?dc=4675467515874833051[/img]
Dit ben ik (cynthia) dus op joey,het was winter,vandaar die geweldige muts op mijn hoofd.

Ook mijn nichtje melissa(mellietjuh) wilde wel een gokje wagen.
Pony is normaal zo'n lekker ettertje die kindertjes eraf gooit,dus je moet toch wat? ik weeg 55 en melissa weegt 65, dus 1X per jaar 30 minuutjes dressuur kan toch best?

Afbeelding
Melissa op een 'echt' paard

Nou, doen jullie dit ook weleens? (foto's!!!) groetjes 2 beetje gemene Schijnheilig meisjes

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:29

Goh, dat past toch precies? Tong uitsteken
Ik ga ook weleens op een shet zitten, ja. Maar daar maak ik maar geen foto's van want dan wordt ik aangeklaagd voor dierenmishandeling... Verward

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 23:06

ag, voor een keertje vink het helemaal niet zo'n probleem, zolang je het bij 1 keer houd en hem/haar niet hard aan het werk zet.. Knipoog
schattig pony'tje trouwens Lovers

'In het land der blinden is eenoog koning'

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 00:19

nou, schattig is niet echt een woord dat in haar woordenboek voorkomt.. ze is 19, maar dat zou je niet denken! vorige week heeft ze onze trailer nog kort en klein geslagen, en kreeg ze het voor elkaar om er achterstevoren in te staan terwijl ze vast stond. of bij de hoefsmid,ook altijd leuk, bok bok stijger de stijger op die arme mid zijn voeten (ehm,doet ze anders nooooit hoor)

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:52

ik rijd wel eens op een shetje als die heel vervelend is... maar dat is echt maaar heel weinig.. hij is van een meisje van 6 jaar oud en hij gooit haar er soms wel eens af.. ik ben wel te lang maar niet te zwaar want weeg 47 kilo


MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:21

Ik reed nog op mn shettie..Ik heb hem verkocht omdat het rijden echt niet meer ging.. hij wou hard.. en met mij ging dat niet meer.. ik heb er nog wel een foto van van mij en hem :
(ik zit er op als een idioot Tong uitsteken )
Afbeelding

dat was het ..

:+:

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:28

wel eens Haha! ?
ik rijd mij Shet bijna iedere dag Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Rozijn
Berichten: 98
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:47

Ik rij op mijn verzorgpony van 1m23 en ik weeg 45kg. Op een shetje zou ik niet meer elke dag rijden maar wel af en toe gewoon voor de lol het is toch leuk op op zo een kleintjes te rijden niet??????

marleentjuh

Berichten: 157
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:38

Wat een schatig beetsje zeg
Nou zij/hij kan je vast makkelijk houden hoor

hOuvan me Super pOnytjee hOrtensiaa

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:45

ShetRullez schreef:
Ik reed nog op mn shettie..Ik heb hem verkocht omdat het rijden echt niet meer ging.. hij wou hard.. en met mij ging dat niet meer.. ik heb er nog wel een foto van van mij en hem :
(ik zit er op als een idioot Tong uitsteken )
Afbeelding

dat was het ..


Ik had begrepen dat je m niet alleen om zn maat weg deed maar ook omdat hij niet naar jou luisterde en voorwaarts wou als je alleen buiten ging rijden.

Ik heb ooit gehoord dat als je je benen rond zn buik slaat en je hakken raken elkaar dat je dan te groot ben.. maar dat zal wel bla bla zijn *LOL*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Fl0werP0wer

Berichten: 36
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Zwartebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:48

Whaha.. ziet er leuk uit hoor Haha!

Ik heb tijdje geleden ook een shetje verzorgd, ik kon er nog net op Lachen
Helaas kan/mag ik haar nu niet meer verzorgen, erg jammer want we vertrouwde elkaar heel erg enzo .. Huilen

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:03

Ik rijd nu mijn eigen Shet in. Ik heb weinig keus, want meisjes van 11 kunnen dat meestal niet. Maar Kyra is 1m en ik weeg 60, dat kan toch wel?

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:14

Loesjuh, dat zit wel aan het randje hoor voor een 1m hoge shet....

haha die foto trekt een beetje retorische antwoorden als je snapt wat ik bedoel, ik denk dat je zelf ook wel een beetje ziet dat je aan de grote kant bent, je kan bijna meesteppen, niet echt fijn voor zo'n beestje,

gr.
Naomi

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:33

Ik weet dat het eigenlijk net niet kan, maar zoals ik zei heb ik weinig keus. Uiteindelijk gaan alleen mijn verzorgster en mijn neefjes haar rijden. Ze heeft iig (nog) geen moeite met mij op haar rug.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:33

Jultje_Doris"]
[quote="ShetRullez schreef:
Ik reed nog op mn shettie..Ik heb hem verkocht omdat het rijden echt niet meer ging.. hij wou hard.. en met mij ging dat niet meer.. ik heb er nog wel een foto van van mij en hem :
(ik zit er op als een idioot Tong uitsteken )
Afbeelding

dat was het ..


Ik had begrepen dat je m niet alleen om zn maat weg deed maar ook omdat hij niet naar jou luisterde en voorwaarts wou als je alleen buiten ging rijden.

Ik heb ooit gehoord dat als je je benen rond zn buik slaat en je hakken raken elkaar dat je dan te groot ben.. maar dat zal wel bla bla zijn *LOL*
[/quote]


JA ??
er word wel meer geluld!!
HEA JULIA!!
Ennuh als ik dan al te groot was.. Waarom REED jij dan nog op sam!! ??
Ciao

:+:

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:06

Leuk beessie! Kan heus geen kwaad hoor om er op te rijden
Mensen zeiken daar altijd zo over, ik luister er ook niet eens meer na!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:49

Scheetje hoor!
Ehm, of ik zoiets ook wel eens doe? Jep, I'm guilty...
Buster is 1.20 m., ik weeg tussen de 52 en 55 kg, en hij heeft er lol in, dus why not?
Maar inderdaad zijn de meningen er heel erg over verdeeld...
Ach ja, zolang jullie beiden maar plezier hebben!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 21:01

klopt, ik krijg vaak zat opmerkingen naar mij hoofd geslingert, ook als ik er niet eens opzit! heb nu ook een extra verzorgmeisje van 12 jaar (nogal klein van stuk) die haar wat beweging erbij geeft.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

aardbei

Berichten: 470
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:10

Leuk hor!! Ik doe het ook hor....ik ben 1.78m en ik weeg 50 kilo..en ik rij op shetlanders...nou en...die beestjes zijn sterk hor!!

Kiep De Orgie Alijf!!!!
[HK] Bokt Orgie Haha! # 17 ~~}>

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:28

heb je dit topic al eerder geplaatst? ik heb de foto's iig al eerder gezien

maar het staat grappig hoor Haha!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:37

Heden Madieke (missDonna)...Ik heb niet gezegd dat je te groot was voor frummel, dat maakt niet veel uit maar hij luisterde idd niet naar jou als je alleen naar buiten ging. Had je zelf ook s verteld.

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 00:26

eehm nee, ik heb van Joey nog nooit foto's geplaatst

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers