Eksteroog: een tip van moeder

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Eksteroog: een tip van moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 11:49

Hier een huis-tuin en keuken-tipje van moeders: als je een (beginnend) eksteroogje hebt, dan moet je een rozijntje door midden doen en met de natte kant op het oogje plakken met een pleister en een paar dagen laten zitten. Werkt als kussentje en het fruitzuur dat er inzit maakt het week en dan kun je het er zo na een paar dagen afhalen. *LOL*

Gelukkig heb ik nooit eksterogen, maar ik kan me voorstellen dat die dingen zo pijnlijk zijn dat je alles wilt proberen om er vanaf te komen Haha! . Het schijnt echt te werken ook nog .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:13

Ik heb er een keer last van gehad en ben toen naar een pedicure gegaan.
Als ik er nog eens een krijg zal ik dit eens gaan proberen.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:16

Wat zijn eksteroogjes?? Verward

geen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:20


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 12:54

Ilindra schreef:
Ik heb er een keer last van gehad en ben toen naar een pedicure gegaan.
Als ik er nog eens een krijg zal ik dit eens gaan proberen.


Tja, baadt het niet dan schaadt het niet, zou ik zeggen *LOL* . Zo'n krent is altijd nog een stuk goedkoper dan de pedicure !

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:08

hahaa, je doet er inderdaad alles aan om eraf te komen...heb ervaring!
een paar jaar geleden had ik een eksteroog onder mijn voet, en toen gingen we op vakantie naar Tsjechie. toen kreeg ik er heel veel last van, en die likdoornpleisters baadde niet. ik kon niet meer op die voet lopen. en toen zei m'n pap: dat moet je hier naar de dokter, of ik snij em zelf weg. ik wou dus absoluut niet daar naar de dokter, vertrouwde het er niet helemaal daar. dus toen heeft m'n pap em met een stanleymesje weggesneden...ik heb geschreeuwd daar bij het vakantiehuisje Haha! en de volgende dag was het helemaal ontstoken, allemaal etter enzo, dat allemaal eruit geknepen. en toen heb ik er de hele vakantie geen last emer van gehad, en is het helemaal genezen
we hebben het er thusi nog vaker over...hahaa


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:43

jaah haha dat weet ik nog zo goed linda!!! ik hoor je nog steeds schreeuuwen...dat was niet om aan te horen!!!!! heel dat dorp zal wel gedacht hebben :/ echt joh, het was ECHT niet om aan te horen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, __Sannne, Besje, huckellover, MarjanB, moeshie, ogidni, Paloma_Janet, RobinSputnik, sandra1312, spookyskippy, Typhoon, Xanthippe en 60 bezoekers