Voedselvergiftiging wat een ellende!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Voedselvergiftiging wat een ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 19:20

Mja daar zit ik dan al de hele dag thuis...... Het begon allemaal gisteravond toen ik gezellig een avondje bij een vriendin zou gaan slapen. Van tevoren goed gegeten (dacht ik!) lekkere SafariLuna ingeslagen, paasei mee en nog even een afbeulende priveles gereden maar daarna begon het, ik voelde me steeds zieker worden........Huilen Ben nog wel mee naar het huis van die vriendin mee gegaan maar daar werd ik alsmaar zieker en zieker.

Uiteindelijk maar vroeg in bed gaan liggen maar ik had het onwijs koud Huilen en van het ene kwaad werd het nog erger! Heb echt een rotnacht gehad en ben uiteindelijk vanochtend naar huis gereden en in mijn eigen bed gaan liggen. Tja conclusie dus volgens de dokter die ik toch maar voor de zekerheid heb opgebelt, voedselvergiftiging, lekker weer Frusty overigens samen met mijn ouders die ook hetzelfde hebben gegeten. Boos! Heb dus maar mijn werk opgebelt dat ik niet kon komen werken.......

Zit ik dan nu thuis te bokken met huisarrest (mag namelijk niet weg als ik me heb ziek gemeld want dat controleren ze heel streng met een paar keer bellen per dag!) i.p.v. dat ik een vlucht naar Barcelona doe.

Hopelijk is het snel weer over, heb nu al genoeg van het thuis zitten Verdrietig


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:37

dat is god balen!!!
Veel sterkte...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:39

Waardeloos is dat. Had ik ook: heel de nacht koud en slecht in slaap kunnen komen, de dag erna overgeven en zelfs knock out gaan. Vreemde gewaarwording....

Heel veel sterkte. Je kunt eventueel slappe thee of een banaan eten trouwens...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:12

Heel veel beterschap Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:17

Wat voel je je dan beroerd he Ach gut
Heel veel beterschap.

Off-topic: Hoe bevalt het stewardess zijn, is het wat je er van verwacht had?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 23:40

Beterschap!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:36

Hmm dat is minder als je je zo ziek hebt gevoeld. Gaat het inmiddels beter?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:24

Weet je eigenlijk waar het van komt? (wat je verkeerd gegeten hebt)

Nogmaals beterschap Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 10:51

Ilindra"]
Wat voel je je dan beroerd he Ach gut
Heel veel beterschap.

Off-topic: Hoe bevalt het stewardess zijn, is het wat je er van verwacht had?
[/quote]

Dank je Ilindra, wat betreft mijn nieuwe baan; die is echt geweldig Vermaak me oppperbest, lekker werken met leuke collega's en altijd iets anders. Heb al wat "stopjes" gehad, oftewel, heb al wat hotels van binnen en van buiten mogen bewonderen en uitproberen Haha! da's natuurlijk altijd leuk. Zijn namelijk altijd hele mooi hotels met airco en bad en roomservice en het eten word allemaal voor je betaald Haha!

[quote="Heike"]
Hmm dat is minder als je je zo ziek hebt gevoeld. Gaat het inmiddels beter?
[/quote]

Het gaat inmiddels weer beter ja. Heb me vandaag weer beter gemeld bij mijn werk en werd alweer gelijk op standby dienst gezet Rolleyes ( maar dan heb ik wel weer lekker dinsdag, woensdag en donderdag vrij)

[quote="Richtje schreef:
Weet je eigenlijk waar het van komt? (wat je verkeerd gegeten hebt)


Ja we denken dat het heeft gelegen aan de blauwkaas die door een gerecht heen zat Boos! da's namelijk ook het enige waarvan mijn moedere een hapje heeft geprobeerd........... en zij was ook ziek!

Lief dat je me gisteren nog hebt gebelt Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, floorsxm, frutsel05, Punz, singa, Supertje, Team_Sublime, Titsia, turtlelito, vilheide, xDeena_ en 188 bezoekers