Vanmorgen werd ik wakker en zat ik...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vanmorgen werd ik wakker en zat ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 07:56

ónder de allergie!!! ARGH!!!
Rode plekken opmijn hoofd, in mijn knieholtes, op mijn armen, en jéuken!! Ik ben mijn hoofd aan het breken nover wat het kan zijn, ik snap dr niks van. Maar de grootste ellende is wel dat ik de hele dag moet werken en ik kan nog geen vijf minuten zonder krabben. Eeek. iemand nog advies? Verdrietig

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 07:57

Misschien een allergie voor een wasmiddel, of verzachter? Heb ik ook weleens gehad, je wordt geeeek Lachen.
Ik heb geen idee wat je er aan kan doen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:07

als je mentholpoeder heb (babypoeder) kan dat de jeuk een beetje verzachten vaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:10

Hier precies hetzelde, heb echt precies hetzelfde als jou! Hele knieholte, hals en kin zitten onder de rode plekken. Ben er al mee naar de huisarts geweest en heb nu Rozex gel gekregen wat ik er eenmaal daags op moet smeren. Het zakt nu af en gelukkig jeukt het ook niet meer zo.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:04

Oh Jakkie, daar weet ik alles van. Ik ben allergisch voor Nivea deo (die heeft namelijk een nieuwe parfum). Het heeft me effies gekost voordat ik daar achter was, ik gebruikte namelijk al jaren Nivea. Ik spoelde mijn handen af onder de koude kraan en dat verlichtte wat. Verder idd mentholpoeder. Sterkte!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:05

Naar de dokter Haha! Die schrijft zalf voor waar het minder hard van gaat jeuken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:18

Laura, ga naar de dokter!!
De allergie moet wel even de kop in gedrukt worden, anders dan kan het nog eens verkeerd gaan.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:22

de huisarts kan je inderdaad wel helpen om de overgevoeligheid te onderdrukken. Ik heb dit ook ooit gehad, lag aan een wasmiddel.

krabben helpt niet zo goed als koud water overigens.

De hond is de betere mens

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 10:30

Heb om 3u een afspraak bij de arts (zucht) het werd ineens steeds erger, op mijn knieen, overál! Nu lijkt het weer weg te trekken. Ga ik straks richting arts, is het weg Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:31

Heel goed dat je even naar de dokter gaat OK dan!.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:46

Laura schreef:
Heb om 3u een afspraak bij de arts (zucht) het werd ineens steeds erger, op mijn knieen, overál! Nu lijkt het weer weg te trekken. Ga ik straks richting arts, is het weg Haha!

Haha, ook dat ken ik. De hele dag zit je eronder en dan ga je naar je HA en dan is het foetsie. En jij maar zeggen: het was echt heel erg.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:00

ik heb er ook last van maar bij mij is het geen overgevoeligheids reactie. Ik heb al pilletjes gehad en een zalf maar het helpt allebei niet en ik word helemaal gek van de jeuk Boos! straks maar weer bellen naar de dokter.. misschien dat ie me door kan sturen ofzo

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:10

Misschien iets gegeten waar je allergisch voor bent Verward Nieuwe parfum gebruikt? Ik noem maar wat dingen. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt want jeuk is NIET leuk.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 01:50

Jennygirl"]
[quote="Laura schreef:
Heb om 3u een afspraak bij de arts (zucht) het werd ineens steeds erger, op mijn knieen, overál! Nu lijkt het weer weg te trekken. Ga ik straks richting arts, is het weg Haha!

Haha, ook dat ken ik. De hele dag zit je eronder en dan ga je naar je HA en dan is het foetsie. En jij maar zeggen: het was echt heel erg.
[/quote]

Haha klinkt me zeer bekend in de oren! Nou hoop dat de arst je iets heeft kunnen voorschrijven, wat (iets) tegen de jeuk helpt! Want niets is zo vervelend als de hele dag jeuk hebben (zo voelt n paard met zomerexceem zich nu ook Tong uitsteken ) Hoop dat het nu al wel wat beter gaat!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 08:10

En?? Weet je al wat het was?

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 09:40

Nope. Heb de arts trouwens afgebeld, om half drie was alles zo goed als weggetrokken. Ik zag mezelf al zitten: ik hád een allergische reactie. Maar nu niet meer Verward
Maargoed alle bulten zijn weg dus dat was het belangrijkste Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:35

hmmm zou je denken???? Nu weet je namelijk nog steeds niet waarvan het is gekomen en kun je het zo weer krijgen!!!

In my head I`m so ugly, but that`s oke because so are you!

3 jarige ruin Future x Farmer ..... Super paardje!

Ariadne

Berichten: 119
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Op een mooie houten stoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:44

Mentholpoeder gebruikte ik ook toen ik laatst waterpokken had!
Het werkt echt, maar je moet wel 1 flesje op een bultje doen zonder jeuk te krijgen Haha!
Ga is na wat het KAN zijn, iig is het iets nieuws wat je gebruikt, of een beest? Huismijt?
Sterkte!

Party!! De lucht is groen het gras is blauw, ik ben niet stoned, wat zeik je nou? Party!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:53

Klinkt iig verschikkelijk! Maar heb er geen ervaring mee.....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:20

Ik kan niet tegen sommige antibiotica, dan krijg ik dat ook. Ik kreeg er pillen voor van de dokter en die leken wel te helpen. Het heeft ongeveer een week geduurd geloof ik. Gelukkig is het bij jou snel weg getrokken. Ben toch benieuwd waar die reactie dan vandaan kwam!
Laatst bijgewerkt door Jura op 10-04-04 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:20

NANZA schreef:
hmmm zou je denken???? Nu weet je namelijk nog steeds niet waarvan het is gekomen en kun je het zo weer krijgen!!!

Maar daar zeggen de artsen ook meestal niets over

Ik ben voor vanalles allergisch, en krijg er steeds meer bij de laatste tijd. Maar mijn HA zegt doodleuk dat ik er altijd wel last van zal blijven hebben en schrijft weer een zalfje voor Scheve mond
Ik werd donderdagochtend wakker en had opeens mijn hele gezicht vol met exceem (wat ik nog nooit eerder heb gehad). Maar ik ga er echt niet meer meer naar de HA, daar komt toch niets uit

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:09

Oww wat vervelend. Ik zou maar is naar de dokter gaan als ik jou was Verward

Obelix is gewoon stoer!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:56

he das wel vreemd zeg!
gistetr toevallig in een kroeg geweest met zo'n rook-apparaat? daar ben ik nml allergisch voor

(koude) douche en dan een verzachtende creme of metholpoeder helpt ook goed

wel vreemd zeg dat je er ineens last van had!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:48

Heb je trouwens andere allergieën?
Bijvoorbeeld hooikoorts oid.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:58

wow he... dat is mindersss!!! sterkte


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Apple, Facebook, fleurtjeuh, Flying_Angel, GrapeshotBot, LWDaisy, Molly1230, Oudje, Schrompeltje, Selina, SemrushBot, singa, soeboenoe, Urona447, Vaiqua en 161 bezoekers