De Single, Politie en Boze Vrouwen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

De Single, Politie en Boze Vrouwen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:00

Het was me gister het avondje wel weer Haha!
Ik had net even een borrel gedronken in het tapascafé naast het politieburo, dus ik moest nog even pinnen voordat ik naar de andere kroegen ging. En aangezien ik net naar de kapper was geweest Blond dacht ik, voor die drie meter hoef ik die helm niet op te zetten....

Fout. Sta ik net voor de kroeg, wil ik mijn scooter parkeren... parkeert er een politieauto achter me. Mevrouw, heeft u uw papieren bij u? Nou, ik zag de hele kroeg al achter de ramen geplakt terwijl oom-agent mij een dikke bon uitschreef. Cheese! 'Heeft u nog een verklaring?' Ja, dat ik een domme ijdentuit ben...

Dus Laura was de rest van de avond een leuk spot-object Huilen

Vervolgens kom ik een jongen tegen die vorige week zijn hart bij me had uitgestort over zijn crush op een bekende van mij, waarna ik een tijdje met hem had staan praten over de beste strategie haar te versieren Haha!.

Sta ik daarna bij de bar, staat een van haar vriendinnetjes mij echt zo aan te kijken... Boos! waarop ik vraag: heb ik iets van je aan? Verward Nee: je bent gewoon lelijk en je kop staat me niet aan. Okee... Bloos! Dus ik zeg, leg mij maar eens even uit wat je echte probleem is dan. Of heb je gewoon een slechte jeugd gehad?? Knipoog Nou vervolgens komt er een heel verhaal uit dat ik alle mannen van haar vriendin afpak Verward (gebaseerd op het feit dat die vriendin verliefd was op mijn ex, ik één keer ben gaan eten met de jongen waarop zij daarna een crush had en ik nu had staan praten met die jongen met crush op haar) Dus ik opper nog heel vrolijk dat mevrouw in kwestie dan blijkbaar iets verkeerd aan het doen is als ze dr kerels niet houden kan.. *LOL*
Maargoed, ze heeft me uiteindelijk niet geslagen en is naar huis afgedropen... Vroúwen.. Rolleyes ik zal nog eens netjes iemand koppelen.... >;)

Maar deze absurde avond is goed afgelopen. Jongen met de crush en die bekende van mij gingen uiteindelijk samen weg Lovers (ze dacht waarschijnlijk, nu zal ik hem krijgen ook Haha! ) en Laura heeft weer een date voor volgend weekend. Nu hopen dat hij betaalt, na die boete van 55euro... Geld, geld!

Wat een blammage... iemand ooit zo'n blunder gehad tijdens uitgaan??

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:05

Dat van die bon vind ik geen blunder maar gewoon een domme ondoordache actie. Eigenschuld dus.

De rest kan gebeuren. Dat soort meiden heb je overal

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:15

ik snap niet dat de agenten niet gevallen zijn voor jouw vrouwelijke charmes, laura...

Amor Vincit Omnia

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:18

Tsss.... Had je oom agent niet even kunnen uitleggen dat je kapsel nog niet helm-bestendig was? Haha! En dan met een poeslieve glimlach had ie dat wel begrepen.. Of was dit zo eentje van: "Meneer, heeft u soms problemen thuis?" Scheve mond

En vrouwen.... Welbekend verhaal.. Die zal vast een kater hebben vandaag (niet van de drank) Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:19

Ik snap het ook niet. *LOL* Ik maar kirren: meneer de agent, ik zal het nóóit meer doen, als u me nu alleen een waarschuwing geeft... krijgt u straks een colaatje van me... Bloos
Vervolgens kwam de uitsmijter me helpen maar hem lukte het ook niet. Verdrietig Dus ik vroeg nog: vind u zo'n helm charmant? Ik bedoel... Haha!
Toen legde ik het slot erom, zegt de andere agent: 'Goed slot' Dus ik zeg netjes, 'ja want hij is al eens gestolen geweest. Maar toen hebben jullie hem voor me teruggevonden. Zó goed van jullie!' OK dan! Pling

..Hielp ook niet

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:20

Laura schreef:
Ik ook niet. *LOL* Ik maar kirren: meneer de agent, ik zal het nóóit meer doen, als u me nu alleen een waarschuwing geeft... krijgt u straks een colaatje van me...
Vervolgens kwam de uitsmijter me helpen maar hem lukte het ook niet.
Toen legde ik het slot erom, zegt de andere agent: 'Goed slot' Dus ik zeg netjes, 'ja want hij is al eens gestolen geweest. Maar toen hebben jullie hem voor me teruggevonden. Zó goed van jullie!'
Hielp ook niet




De verkeerde agentjes dus.. Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:21

Misja"]
[quote="Laura schreef:
Ik ook niet. *LOL* Ik maar kirren: meneer de agent, ik zal het nóóit meer doen, als u me nu alleen een waarschuwing geeft... krijgt u straks een colaatje van me...
Vervolgens kwam de uitsmijter me helpen maar hem lukte het ook niet.
Toen legde ik het slot erom, zegt de andere agent: 'Goed slot' Dus ik zeg netjes, 'ja want hij is al eens gestolen geweest. Maar toen hebben jullie hem voor me teruggevonden. Zó goed van jullie!'
Hielp ook niet




De verkeerde agentjes dus.. Knipoog
[/quote]

Hoezo? Omdat ze haar bekeuren voor een fout die ze zelf gemaakt heeft? Als ik iets doe wat niet mag en ze pakken me dan is het ook mijn eigenschuld Lachen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:22

Sorane, voor je verjaardag krijg je van mij een pak zout. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:25

heheheheheheheehhe
wat zal jij hebben gebaald gister Haha! maare die 3 meter had je ook wel kunnen lopen dan Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:26

Nimber schreef:
maare die 3 meter had je ook wel kunnen lopen dan Knipoog

Amor Vincit Omnia

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:28

Ik moet wel lachen om het feit dat die koppel-poging dus extra hard gelukt is... weliswaar omdat je onbedoelt 1 van je koppel-onderwerpen jaloers had gemaakt, maar toch - die jongen mag je dankbaar zijn Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:29

Lopen? Heb je mijn hakken gezien? Haha!
En nee, lopen is sowiezo niet zo'n goed plan, de pinautomaat ligt namelijk heel strategisch helemaal achterin het centrum in een heel donker straatje. (komen de hakken wel weer van pas, die stiletto's gaan overal doorheen Pling )
Dus aangezien de politie zo druk is met het bekeuren van hele onschuldige meisjes Knipoog waag ik het er maar niet op... Clown

Citaat:
weliswaar omdat je onbedoelt 1 van je koppel-onderwerpen jaloers had gemaakt
En ik zeí notabene nog tegen hem, let maar op, dat zij jou met mij ziet praten levert je al bonuspunten op Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Laura op 10-04-04 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:32

Stappen met hakken = alle meters die je niet HOEFT te lopen, ook niet lopen!!!! Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:11

SuperPepeijn schreef:
ik snap niet dat de agenten niet gevallen zijn voor jouw vrouwelijke charmes, laura...


haha ja idd, als je dat hier probeert kom je met best veel dingen weg!lief lachen, sorry zeggen en heel onschuldig kijken, dat in combi met een goede outfit doet wonderen Haha!
maar had je niet beter gewoon kunnen lopen, die paar meter naar de pinautomaat Knipoog (nee dus, lees nu pas waarom je dat niet deed....)

je hebt haar trouwens wel ff flink teruggemept mag ik hopen?als iemand t lef heeft mij te slaan nadat ze eerst onzin heeft uit staan kramen, dan werk ik dr toch heel hardhandig naar buiten en maak ik buiten nog ff duidelijk dat ze beter niet meer in mn buurt kan komen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:44

dom kijken en lief lachen doet hier in de regio wonderen ,
tja plattelands polite denk ik

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:59

renske20 geloof niet dat ze is gelslagen Verward

Dag lieve mama...


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:03

draumpje schreef:
dom kijken en lief lachen doet hier in de regio wonderen ,
tja plattelands polite denk ik


Heeft me in Amsterdam ook al vele boetes gescheeld anders...
'We laten het bij een waarschuwing, maar we zeggen het echt voor je eigen veiligheid...' ik zet grote ogen op en kijk zo onschuldig en verrast mogelijk Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nadir

Berichten: 12711
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:14

Sorane schreef:
Dat van die bon vind ik geen blunder maar gewoon een domme ondoordache actie. Eigenschuld dus.

De rest kan gebeuren. Dat soort meiden heb je overal


Op zich heb je gelijk... Het was wel een beetje dom van dr... Maar aan de andere kant... Je ziet ze nooit, ze houden nooit verkeerscontroles in de regen, maar als het zonnetje begint te schijnen, zie je ze ineens overal lopen!!! Hyper!

En die meiden, tsja... Jaloezie misschien... Knipoog

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:51

ALs het nog eens gebeurt, vraag de agent dan of hij even met je mee wil lopen naar de pinautomaat. Maak er een punt van dat je je anders nogal onveilig voelt en dat je het enorm op prijs zal stellen als hij je wil begeleiden door de gevaarlijke buurt, als meisje alleen ben je je leven immers niet zeker. Als hij dat niet doet, kijk dan heel beteuterd en vertel dat die vervelende plaagmeiden je je helm niet wilde geven, rotmeiden dat het zijn.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:54

Waterkippie schreef:
renske20 geloof niet dat ze is gelslagen Verward


k heb nu goed gelezen en er staat idd niet geslagen, ik had over 'niet' heengelezen, te hard gewerkt vanmorgen vroeg denk ik Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:46

Mensenlieve zeg, wat een wijven! Ik zou het verre beneden mijn waardigheid vinden om met een andere vrouw een discussie of een ruzie te beginnen over een vent. Of ik haar nu ken of niet.

Maar je hebt haar goed afgemaakt met die opmerking dat ze kennelijk geen vent kan houden. Belachelijk wijf!

De hond is de betere mens

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:27

Krijgt spontaan weer zin om te stappen Knipoog Haha!

Ben van de week nog aangehouden door een agentje in spe....ging mij even vertellen dat ik staande gehouden werd omdat ik toen ik langs de controle auto reed mijn gordel niet om had....heel vriendelijk medegedeelt dat de controlewagen dan zeker voor mijn deur geparkeert was want vanaf die tijd had ik mijn gordel om
Ging die even navragen..eh ja mevrouw foutje van mijn kant...het is ene algemene coontrole...mag ik uw rijbewijs even zien

En dan staan ze daar dan met 7 agenten....alsof ik ze aan ga vallen met mijn schoudertasje Haha!

En die meid ach..zoals je zegt...doet ze toch iets fout Knipoog of jij doet iets goed Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:35

Gelukkig weet ik me er altijd onder uit te banketstaaf als ik aangehouden word. Heel lief doen en ze vooral altijd gelijk geven Haha! . En tsja die meiden, die heb je overal, ik zie altijd wel de humor er van in !!!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:03

Renske20 schreef:
te hard gewerkt vanmorgen vroeg denk ik Knipoog



En dat voor een zaterdag? Knipoog Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Christina, ComscoreBot, Eskimo, Fenn, GoogleAdsense, History_, Joy_Mennings, LieZ_Horses, LilChar, noviceh, Pellelilly, scrabbel, Tucktuck, YandexBot en 152 bezoekers