nog steeds rare straal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 23:06

rechtsachter is het heel mooi bij getrokken en zit een mooie nieuwe straal.
Echter, de rechterhoef is als volgt:
Ik kan mijn hoevenkrabber min of meer onder de straal steken en hem dan oplichten. Zit alleen bij de hoefballen en de punt vast. Ook is ie vrij zacht. Verder niet warm, pijnlijk, nat, klef of stinkend. Rotstraal lijkt me dus niet. Maar wat dan wel?


WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 09:02

Ik denk dat het het beste is als je je paard een keer goed laat bekappen, dat wil wel eens helpen. Ik denk dat hij verder op een te natte grond heeft gestaan (het was een naatte winter, dus da's logisch). Onze paarden hebben het ook vrij vaak, goed bekappen helpt bij ons wel.
Vriendelijke groeten, wendy koekoek

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 22:49

Ik schreef toen ook al dat Bolivia hetzelfde heeft gehad. Ook dit klinkt weer erg bekend. Bij Bolivia is op die manier wel rotstraal onstaan, dus houd het wel goed droog enzo (maar dat weet je wel). Het kan namelijk erg lekker rotten op die plek waar jij met de hoevenkrabber de boel kan oplichten. Bij Bolivia is het al 5 maanden en pas nu is alles eraf.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 23:23

OFF-TOPIC... Haha!

Kon het niet laten *lol*

Haha! [img]../upload/19/hoofdmini.jpg[/img] Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 16:47

Ik denk dat je de stralen moet laten bijsnijden. Laat het wel snel gebeuren, want anders kan het gaan rotten onder de straal = rotstraal


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: diesel83, Eefste, Googlebot, kiki1976 en 9 bezoekers