Nog even een paar foto's van bram

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-01 16:02

Afbeelding

Op deze foto staat hij in zijn tijdelijk stal.

Afbeelding

Hier was ik in een gekke bui en hing hem op zijn nek, hij vond het nog goed ook, de schat.

Afbeelding Deze foto is gemaakt naast de kantine en voor het landje. De kantine zit(voor mij op de foto) links. Achter mij zit het landje met een ezel, een minishet, een minishet veulen, een hangbuikzwijn, en haar kleintjes. Echt heel lief..

Zoo..dit waren nog een paar foto's Lachen

liefs ymke

_________________
<<#>> Dreams are true thoughts, so dream if you dare !!! Friends are there for you, for love and to care. <<#>>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-02-05 15:05 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 16:21

hele leuke foto's...

Maarre een ezel bij de paarden? Das niet goed hor. Die kunnen ringworm bi zich dragen en de paarden daarmee besmetten. Goed oppassen zeker met een veuletntje erbij. Die zijn toch al veel vatbaarder.

Een ezel kan eigenlijk nooit bij paarden staan...Huilen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 16:26

bij ons op de manege staat al ongeveer eh heel lang een ezel bij de paarden. denk nu ongeveer 15jaar, zoiets, bambino heet ie. staat bij een paard in de stal en paard wordt helemaal gek als bambino er ff niet is. ook hebben we nog stel ezels overgehouden aan de watersnood ramp in 1995. die staan in een apart weitje. en geen van de paarden heeft ooit last gehad van ringworm, denk dat je er wel heel goed mee moet oppassen maar als je zeker weet dat ringworm niet aanwezig is het heel goed kan.

Trouwens hele leuke foto's van bram weer. nog ff en ik heb ook zulke leuke foto's van mijn tinkertje.

_________________
Dieren zijn zulke fijne vrienden
Ze stellen geen vragen.
ze hebben geen kritiek
*George Elliot*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-02-05 15:27 ]</font>