in elkaar gemept

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

in elkaar gemept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 14:23

ging met fsoudan het paardje wegbrengen, kregen we ruzie met een andere personenauto mt 2 vrouwen erin. ze wilde niet aan de kant en wij konden niet aan de kant. kwam ze op hoge poten mij even bijna uit mijn auto sleuren om te vertellen wat ze er van dacht. even later liep ze weer naar dr auto en gaf een schop tegen mijn bumper. dus ik ook de auto uit grijpt haar moeder me bij mijn keel en begint me gelijk te slaan. ik kon niet loskomen omdat ze mijn keel vast had dus kon niets doen als har vast pakken zodat ze me niet zou raken. pech, ze sloeg me met dr vuist volop mijn oog en liet nog niet los. waarna er diverse mensen te hulp schoten en daarop hebben we de politie gebeld. ik zit dus met een gekneusde oogkas hoofdpijn en kotsmisselijk thuis. zij heeft verteld tegen de politie dat ik begon met slaan. dus ik kan geen aangifte doen wegens mishandeling want dat gaat zij dus ook doen. terwijl ik me alleen met mijn armen wilde verdedigen. zij zij dat ik begon met slaan. de politie agent zij dat als we beide aangifte zouden doen dat de officier van justitie het waarschijnlijk in de prullebak zou gooien. nou zeg. is dit nou ons land?? ik mag me dus gewoon in elkaar laten slaan en zij gaat vrijuit omdat ze de boel bedonderd. ik voel me echt oliebol. heb behoorlijk pijn en ik kan niet eens een aanklacht indienen. dus mensen, pas maar op want je bent schijnbaar nergens als je word aangevallen. ik zit met een gekneusd oog en dat takkewijf lacht zich rot. zo zit de wet dus in elkaar.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 14:28

Jeeee.... Dat zit ook niet mee zeg! Helaas weet ik maar al te goed waar je het over hebt. Mijn vader heeft nogal wat van dit soort ervaringen. En ja, je doet er niets aan. Het is echt onwijs k*t als je gewoon niets kunt doen. Als je een aanklacht in wilt dienen dan zit je ook weer een eeuwigheid bij de politie en weet ik het wat. Uiteindelijk kost het je alleen maar geld.
Heel veel sterkte!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 14:54

wat een k*tstreek zeg!!!!!
Nou beterschap!

En waarom neem je dan geen advocaat en zijn er dan verder geen getuigen die hebben gezien dat jij niks gedaan heb??????

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:02

waar gaat het toch heen met deze wereld? Zodra het iemand niet zint gaan ze gelijk maar meppen.
Je hebt fsoudan toch als getuige? kan je daar niks mee dan?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 17:06

fsouda is mijn enige getuige die het helemaal heeft gezien. er was wel een man waar ik zijn nummer van heb die het heeft gezien, maar die was niet direct bij de klappen. hij zat toen in zijn auto en kreeg pas in de gaten dat de fout was toen de klappen al waren gevallen. ik heb haar niets gedaan. ze had mijn sjaal om mijn nk beet zodat ik niet goed kon ademen. dat was heel eng. er moesten heel wat mensen aan te pas komen eer ze losliet. ben er behoorlijk kapot van. dis is dus wat je noemt zinloos geweld.morgen ga ik toch aangifte doen. ik kan dit niet zomaar laten vergeten alsof er niets is gebeurt. tja zij heeft gezegd dat ik haar eerst sloeg en zal dus ook aangifte doen. maar daar zit ik niet mee. ik heb niets gedaan. kon maar net zelf op de been blijven. dus daar maak ik me geen zorgen over. als ze aangifte doet is die vals en ik hoop dat zij zich behoorlijk rot schrikt als ik aangifte doe.dit moet stoppen. je beseft pas goed wat zinloos geweld is als het je zelf overkomt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:11

Jeetje meid, sterkte!
Ik geloof dat je ook bij het ziekenhuis het beste je verwondingen kunt laten behandelen en laten opschrijven voor bij je aangifte.

Wat een asociale takkewijven zeg!

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 17:17

ik ben idd op advies van de agent naar het ziekenhuis gegaan. daar hebben ze een rapport. maar ja zolang zij beweerd dat ik HAAR sloeg kan ik er dus niets mee.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:18

Sjeminee, wat poedersuiker voor je!! Wat een poedersuiker zeg! Hoe durft ze!! Veel beterschap! Lovers

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:34

jesus! wat stom!
Ik zal nog wel proberen er werk van te maken hoor! je laat je toch cekers niet in elkaar meppen!
Boos!

I love to love!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:40

lonneke schreef:
ik ben idd op advies van de agent naar het ziekenhuis gegaan. daar hebben ze een rapport. maar ja zolang zij beweerd dat ik HAAR sloeg kan ik er dus niets mee.


Waarom niet? Jij hebt immers een getuige dat dat niet zo is... Aanklagen dat asociale wijf; wat denkt ze wel? (ALS ze uberhaupt al in staat is om te denken zonder in d'r broek te plassen wegens te weinig geheugencapaciteit.... Misselijk )

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 17:44

tja ik heb een getuige.. maar die zat bij me in de auto en dan geld dit niet als bewijs. de agent zei zelfs al dat als dit bij de off. v. justitie komt, hij het waarschijnlijk in de prullebak gooit. nou vraag ik je!!!!!! ik weet niet wie er nou op bokt zo veel verstand van rechten had maar misschien dat die mijn een antwoord kan geven? hoe dan ook, morgen doe ik aangifte en al zou zij het ook doen, pech, want ik weet dat ik haar niet heb geslagen. dus daar voel ik me niet schuldig over. maar als ik het niet aangeef en ze doet het ooit nog weer een keer, is er niemand die het ooit kan winnen. nu staat het op papier en als ze het dan nog eens doet, hebben ze iets waar ze iets mee kunnen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:44

Wat een teef zeg!! Ik voel je woede en onmacht!! Zekerweten aangifte doen. Gewoon alles vertellen.

Maar ik begrijp niet helemaal waarom die ruzie ontstond? Ongeloofelijk. Ook jammer dat je d'r niet ff kon schoppen ofzo!!!!! Zeker aangifte doen en ook vermelden dat zij een aangifte wilde doen!! probeer die man als getuige erbij te noemen. Je hoeft niet altijd de klappen te hebben gezien, om te zien wie de agressor is in dit verhaal.

Heel veel succes, en probeer je er maar gauw overheen te zetten, want je kan er toch niets meer aan veranderen.....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:29

Jeetje jij hebt wel pech zeg de laatste tijd!

Ik heb een certificaat publiekrecht en een certificaat privaatrecht. Alleen het onderdeel strafrecht heb ik niet gehad dus ik kan je hier niet mee helpen.

Mijn broer is ook een keer zonder enige aanleiding in elkaar geslagen.
Hij had getuigen genoeg en de zaak is ook voorgekomen. Een van de daders had al een voorwaardelijke straf en zelfs hij kreeg helemaal niets opgelegd. Ja een proeftijd van een paar maanden of zo.

Volgens mij heb je inderdaad heel weinig kans om echt te winnen in zo'n geval maar ik zou zeker wel aangifte doen. Je hebt toch een getuige. Ook ben jij degene met letsel en dat werkt in zo'n geval zeker in je voordeel.

Een jongen die bij mij op school heeft gezeten heeft een keer in een ruzie zo'n klap uitgedeeld dat hij zijn hand gebroken had. Hij was zelf degene die de eerste klap gaf maar omdat hij ook degene was met letsel kreeg de ander de schuld.

Tsja, het is soms een beetje krom hier in nederland.

In ieder geval beterschap!

Liefs Kim

Ineke2

Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:09

Ja duh!! Als Lonneke in mekaar gemept is ga je toch niet nog de weg op met een trailer??!!

Heel veel beterschap Lonneke, het zit je niet mee de laatste tijd maar dit is wel heel erg associaal! Ik zou zeker aangifte doen, misschien schrikt ze zo dat ze het hopelijk de volgende keer wel uit haar hoofd laat! Tjonge waar gaat het heen in deze wereld...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:17

En toch zou ik aangifte doen. Haar zelfs beschuldigen van het omdraaien van de waarheid. Zij zal dan toch een verklaring moeten afleggen wat de oorzaak van de ruzie was.
Heb je een rechtsbijstand verzekering? Inschakelen die gasten en haar beschuldigen van openlijke geweldpleging en het verdraaien vande waarheid. Wat zei doet is namelijk strafbaar, en door haar van meer te beschuldigen dat wat zij bij jou doet hetb je weer een voet tussen de deur.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 20:24

sanne. ik zou femke even bellen als ik jou was. als je mijn verhaal in twijfel trekt kan zij je wel uit leggen wat er is gebeurt. we zouden nog wat stalgeld ophalen in leiden dus zijn eerst richting leiden vertrokken en toen is het gebeurt. de trailer stond toen nog op stal. die had ik eraf gekoppeld. zodoende dat april nog in haar stalletje staat. eerst eens even informeren voor je een verhaal in twijfel trekt.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 20:30

tis nu avond en ik voel me hondsberoerd. mijn oog doet afschuwelijk zeer en ik heb een koppijn waar je niet goed van word. morgen ga ik naar t bureau en ik ga dit zeer zeker niet zomaar goed keuren. fsoudan heeft al gezegd dat ze als getuige wil optreden als het nodig is. dus iklaat het er zeker niet bij zitten. dit is gewoon zinloos geweld en ik ben blij dat die klap onder mijn oog terecht kwam en niet op mijn slaap. brr moest eigenlijk een beetje denken aan die jongen van vlaardingen die is overleden door een klap. gelukkig is het nu goed afgelopen maar ben echt behoorlijk geschrokken.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:38

zeker aangifte doen!!! je moet voor je zelf op komen, ik zou niet weten wat ik zou doen als ik jou was... want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik vind het heel goed van je dat je aangifte gaat doen...e cht goed! en hou ons op de hoogte!


beterschap!!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:15

Godverdorie, wat een rare mensen heb je toch!!! Boos! En als ik dit zo hoor dan vraag ik me toch wel een beetje af of er uberhaupt wel iets van ons rechtsysteem deugt... Frusty Het zou toch eigenlijk mogelijk moeten zijn om voor dit soort dingen een leugendetectortest te ondergaan en die als extra bewijsmateriaal te gebruiken ofzo...maar goed, dat zal allemaal wel weer niet kunnen...Ik hoop evengoed dat je iets kan met de getuigenis van Fsoudan, bah, wat een akelige toestand! Heel veel beterschap in ieder geval!!! En sterkte!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:20

als ik jou was iig aangifte doen, jij hebt letsel.
Wat ik denk is dat die agent een beetje uit zn nek l*lt, die heeft gewoon geen zin in extra werk ofzo, liever lui dan moe
Jij hebt een getuige of die nou in de auto zat of niet, die heeft het toch gezien.
heel veel sterkte, dit kan je echt niet gebruiken en zeker nu met de feestdagen.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:52

jij hebt pijn, en zij niet dus jij toont aan dat jij het eerst geslagen bent.
je kunt het altijd proberen, toch even aangifte doen als ik jouw was Lachen
succes met je oog, wat een takkewijf zeg!!
sommige mensen.. Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 00:28

Sja..."het systeem" hier is nu eenmaal zo dat je onschuldig bent totdat het tegendeel BEWEZEN wordt. De manieren waarop dat bewijs mag en kan worden geleverd liggen vast in de wet. Het is gewoon moeilijk om in een geval als dit te bewijzen wie de er begon, en dus de schuldige was aangezien je dus op fsoudan na geen getuige hebt. En ja, zij zat dus bij je in de auto, en daarom zal haar verklaring minder zwaar wegen dan die van een meer onafhankelijke getuige zoals bijv een voorbijganger ofzo. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze bij de politie denken dat het de prullebak in zal gaan bij het OM. Als ze nl. geen bewijs rond kunnen krijgen kunnen zij er verder ook niks mee. Want als er niets te bewijzen valt valt er ook niets te vervolgen.
Ik zou iig gewoon aangifte doen, en als het ff kan fsoudan dan meenemen zodat ook van haar meteen een verklaring kan worden opgenomen. Zoals je zelf al zegt: stel dat er inderdaad niks mee gedaan kan worden, dan staat er in ieder geval iets op papier voor als ze nog een keer zoiets flikt.
In ieder geval heel veel sterkte!!!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 03:40

Wat een valse bitch zeg! Was ze vergeten d`r anti-agressiva pilletje in te nemen? Ik vecht nooit uit mezelf, verdedig alleen maar. Maar op dit mokkel zou ik mijn woede weleens uit willen leven Extreme duivel