Help: Cursus natuurlijk bekappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Help: Cursus natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 08:38

Ik had me opgegeven voor een cursus natuurlijk bekappen bij paardnatuurlijk.nl op 17 april.

Toen ik me opgaf wist ik wel dat ik het dat weekend echt waanzinnig druk zou hebben, maar het was de laatste datum. Nu hebben ze nieuwe cursusdata. Ik ben benieuwd of er iemand is die zich heeft opgegeven voor 8 mei (of van plan is dat te doen) en eventueel met mij wil ruilen. Ik heb het ook al bij paardnatuurlijk aangegeven. Wie helpt me?



daantjeschot

Berichten: 232
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:53

nee sorry ik ga er niet heen. Huilen anders zou ik je graag willen helpen Ach gut

gr Danielle en tinker Missy

haaai als je niks te doen heb kijk dan op www.websitemaker.kennisnet.nl/missylover !!!!

Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:19

Zoek je nog iemand. Ik wil graag zo'n cursus gaan doen, dus zou in jouw plaats kunnen gaan.

Wie vrij wil zijn als een adelaar, moet wel zijn vleugels durven uit te slaan.

Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 06:36

Hoi Ran,

Ja, ik zoek nog steeds iemand! Weet je om welke cursus het gaat? De informatie staat op www.paardnatuurlijk.nl onder bekappen. Als je dat inderdaad wilt doen dan neem ik wel even contact op met Frans en Ilona. Je moet je dan natuurlijk nog wel inschrijven.

Ik heb je ook ge-pbt! Hoop snel wat van je te horen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, criollo_yess, DDDara, DemiSisa, FCSA, Jenn_Mellow, LuckyReining, SannevZ, Schrompeltje en 126 bezoekers