queen nog steeds onregelmatig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

queen nog steeds onregelmatig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 21:26

vandaag dus weer naar queen geweest en ff gekeken hoe het maar haar been ging. als ze rechtuit moet draven is er dus niks aan de hand. niks geen onregelmatigheid.. maar zodra je haar op een volte zet krijgt ze het. het is trouwens rechtsvoor. toen een stuk op de weg gelopen dat ze toch ff beweging krijgt... daarna weer ff gelongeerd was het iets minder denk dus dat ze iets verrekt heeft.
toen ging ik ff kijken ofe r misschien iets fouts ind e hoef zat maar was niet het geval. ze trok haar been niet weg toen ik er met een hoevenkrabber op tikte. daarna beel gevoeld niet warm niet dik... maar wel 2 rare bultjes in haar voorbeen. ze zijn hard en je kan ze dus niet indrukken.... ik weet eg niet wat het is...
ik kijk het ff aan tot donderdag ( rotkerst) is ze dan nog steeds onregelmatig haal ik de DA erbij... of vinden jullie dat ik te lang wacht??
en iemand misschien enig idee wat het wel kan zijn?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:35

Jeetje zeg, Balen allemaal, maar je doet er nix aan. Beterschap hoor!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:06

He bah! Nu maar hopen dat het snel weer beter gaat. Succes ermee!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:27

He bah dr is altijd wel een ziek pardje hier op bokt ik dacht dat we deze crisis even voorbij waren Knipoog
wat vreselijk voor je meid.. ik ozu het tot donderdag aankijken en als het nog niet beter is zou ik de DA de bij halen!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 23:49

tnx voor jullie reacties...
ik hoop zo dat het nisk ernstigs is..... Scheve mond