Goldy is weer thuis :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Goldy is weer thuis :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 09:00

Ja, nadat ik jullie zo heb laten meeleven vorige week dat Goldy weg was voor een dekking, zal ik jullie nu ook maar even vertellen dat ze sinds gister weer teurg is Haha!
Gisterochtend zou ik eerst nog even braaf huiswerk maken en daarna even naar school.. totdat mn moeder me vertelde dat ze hadden gebeld van het station dat Goldy klaar was Cool En toen wilde ik niet meer wachten tot ik 's middags uit school kwam, dus ik heb meteen Lindy gsmst dat we Gol gingen ophalen Haha!
Dus een uurtje later stonden we daar voor de deur Knipoog Snel nog ff een kopje thee gehad en Gol weer meegenomen, maar niet zonder nog even langs de hengst te gaan waarvan Gol een veulen verwacht, Veenstra's Promise, die daar vlakbij in hetzelfde dorp staat.
Hij lag nog lekker te slapen toen wij kwamen, maar speciaal voor ons wilde ie wel even gaan staan. Ik moet zeggen hij leek opeens veel groter dan op de show Maar echt een supermooi beestje Haha! En een vrij rustig karakter ook op stal (voor zover je dat kunt zeggen in een paar minuten Tong uitsteken) En we hebben daar meteen ook nog wat andere nakomelingen gezien dan die ze op de show hadden laten zien. OK dan!

En de rest van de dag heb ik het nog zo druk met Gol gehad, heb er bijna 10 kilo haar afgeborsteld Bloos! ze is binnen die week dat ze weg was enorm gaan verharen! Iig ben ik zowat de hele dag niet meer uit de stal geweest dus ik heb niet eens tijd gehad meer om te bokken gister, en dat zegt wat! Knipoog *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:57

Fijn dat ze weer terug is! En nu begint het lange wachten op het veulentje Knipoog


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:16

Oh wat fijn voor je! Promise is zeker een mooie hengst hoor Vind hem ook gaaf!
Spannend hoor wat er nu voor veulen uitkomt...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

gilian
Berichten: 303
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:42

nou gelukkig maar, en is alles goed gegaan?

Voor altijd in mijn hart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Berryz, Besje, Blacky94, koenlover, Marcato, Marlou91, Vagabondo en 145 bezoekers