Beeldscherm instellingen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Beeldscherm instellingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 10:06

Ik zit er een beetje mee dat ik een wat wazig beeld heb. (nieuwe computer op 't werk).
Start ik de troubleshooter op en dan krijg je dus een aantal keuzes. 1 ervan is: I can't install my monitor. Haha! Geweldig.

Maar goed, dan ben ik nog niet van mijn vage lijntjes en lettertjes af (net of het een hele slechte kwaliteit JPG is. Ik heb de kwaliteit al op 32bit gezet (was 16), maar dat maakt dus niks uit. Resolutie hoger zetten ook niet.
Iemand nog enig idee hoe ik van die dubbele lijntjes rond mijn lettertjes afkom? Dit is nl irritant, 't lijkt net of ik een bril nodig heb, maar die heb ik al...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:09

Koop een nieuwe monitor, deze is af Knipoog

Ja, dat kan echt Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:12

Euhm misschien drivers re-installeren? Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 10:22

Straks heb ik het weer gedaan... Nee bedankt!
Ik vraag het wel in mijn lijstje aan het eind van de dag. Het irriteert me! Ondanks dat ik van een laptop afkom, dat was ook erg. Thuis heb ik een heel heldere flatscreen en hier is het echt irritant.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:45

Het is niet alleen irritant, maar ook slecht voor je ogen.

Snel iets aan (laten) doen!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

paultje3181
Berichten: 51
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:10

is het niet gewoon (een gebrek aan) anti-alias??? Dat is nl. een lijntje om je letters zodat ze er beter uitzien (strakker). Kijk eens naar die opties

Jouw naam kan hier staan!!! Stuur een PB voor mijn rekeningnummer en maak wat over.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 13:16

Nee, het was tóch de resolutie. Ik heb 'm nu op JOEKELIGE formaten staan (1600 bij 1200 oid, was 1000 bij 700) en nu is het wel scherp, maar erg klein. Gelukkig is alles leesbaar.
Dat ze het bij ICT niet opgemerkt hebben verbaast me wel, het was echt om te janken zo erg (vandaar dat ik dus nog achter mijn laptop zat).
Ik heb trouwens ook de briljantste internetmuis, echt fantastisch. Met back & forward knopje erop. Geniaal *beetje lastig alleen als je niet weet wat het is en je er per ongeluk op zit te rammen*!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

paultje3181
Berichten: 51
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 00:00

is het een tft-scherm (flatscreen) die hebben nl. een optimale resolutie... En dan is het logisch dat ie stom doet als ie verkeerd ingesteld staat...

Jouw naam kan hier staan!!! Stuur een PB voor mijn rekeningnummer en maak wat over.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 09:56

Klopt, op alle andere resoluties is het bagger en wazig. Alleen zo is het helder. Baal er wel een beetje van, want in mijn mailer zijn de knopjes nu echt mini, maar ja, alles went Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers