Het spande erom vandaag: d'rop of d'r onder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Het spande erom vandaag: d'rop of d'r onder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 13:52

Vanmorgen les gehad.
Aldira is dan altijd verschrikkelijk opgejaagd en druk met al die andere paarden erbij. Maar ja, ik probeer me er weinig van aan het trekken dus op een gegeven moment geef ik de galophulp...ze scheurt weg, en in de wending voelde ik het al...het zadel begon te schuiven Scheve mond
Proberen haar terug te nemen maar nee, als een gek door de bochten.
Toen heb ik haar maar lomp richting de wand gestuurd waardoor ze wel moest stoppen. Ik zat inmiddels op het zweetblad en het zadel hing ergens rechts Schijnheilig
Nog een gaatje aangesingeld, en de andere galop geprobeerd.
Precies hetzelfde verhaal, ze spurt er vandoor en het zadel schuift weer weg. Ze begon er ook nog lekker bij te bokken dus dat was helemaal feest. Mijn instructrice heeft haar vastgegrepen en ik hing weer ergens halverwege.

Zo rot is dat met die ronde pony's, je kunt ze niet strak genoeg aansingelen. En met je zit het zadel recht houden: allemaal leuk en aardig maar hoe doe je dat dan als je een pony, die net op je beenhulpen de galop kan, als een bommetje er vandoor vliegt en met verkeerde stelling door de bochten van een bak van 16x32 sjeest? Koe

Volgende keer gaan we met voorsingel proberen want op deze manier kan ik niet eens normaal trainen.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 15:58

wat een gekke pony Haha! !
nou ja gelukkig zat je nog Lachen ik hoop dat het de volgende keer beter gaat!
Lachen
grioetjes monica

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:12

*LOL* *LOL* *LOL* Meer heb ik niet te zeggen, ik zie het al helemaal voor me }>
(voorsingel kan inderdaad weleens helpen)