Bokt niet zo leuk meer,...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Bokt niet zo leuk meer,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 21:48

Ik weet niet hoe het komt, maar de afgelopen weken ben ik niet meer zoveel op Bokt omdat het me niet meer zo erg intreseert, het lijkt wel ofdat er iets ontbreekt.
Anders kon ik er altijd uren achter zitten, maar dat is nu wel anders, meestal nieteens een halfuurtje.
Ben ik de enige, of zijn er meer die er zo over denken.
Dit heeft trouwens niks te maken met het nieuwe uiterlijk ofzo, want daar ben ik al aan gewend.
Ik ben de afgelopen weken natuurlijk wel druk bezig geweest met school, en had ook vaak geen tijd meer om te internetten, zal er dan toch een einde gekomen zijn aan de verslaving??

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 22:02

ik ben er ook nog amper hoor. en de nieuwe layout vind ik zo ingewikkeld. maar niemand heeft door dat ik al 2 weken weg ben geweest Verward>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 22:10

Tja pam... ik denk dat dat komt omdat Bokt zo groot is geworden. Dat soort dingen gebeuren. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 22:40

Ja idd bokt word veelste druk. Maarja, daar doe je niks aan, hè..
Ik zit vaak ook maar even een kwartiertje op bokt en ga dan weer iets anders doen. Terwijl ik eerst uren achter elkaar kon bokken..

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

ja dat heb ik ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 22:59

eerst zhad ik gewoon hele erge zin om naar bokt toe te gaan maar dat wordt ook steeds minder
ik kom nog maar een kwartiertje per dag terwijl ik met rotweer op een zaterdag zo een 2 uur
maar dat is niet meer zo
ik ga liever iest anders doen
want bokt ik zo anders geworden
ik weet niet wat maar het is niet meer hetzelfde
daarom zien jullie me vanaf nu niet zo vaak meer op bokt
wel jammer vind ik
maar ik zie er niet meer naar uit om naar bokt te gaan sorry
en ik denk dat er nog wel meer zijn die hetzelfde hebben

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:15

ik kon eerder ook makkelijk 2 uur achter bokt zitten,maar nu vindt ik het steeds minder saai. Misschien door de nieuwe lay out, misschien door... Lips are sealed

maja...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:15

Bij mij word het ook steeds minder.Ik was dan eerst ook wel super verslaafd hoor...Mijn huiswerk ging er zelfs onder leiden (Bokt zou verboden moeten worden Knipoog Tong uitsteken ) ...Nu krijg ik er steeds minder zin in.
Mijn computer doet raar op bokt,en het lijkt alsof iedereen anders is geworden.In de tijd dat ik er net was,was het zo lekker knus,met z'n 5honderdnogwatten gezellig praten.Nu is het uitgelopen tot 1 regelrechte ramp.Ik vind het veelste druk! De nieuwe lay-out heeft ook nog wel is zijn kuren wat bokken voor mij juist moeilijker maakt.En dit omdat ik ook nog is bezit genomen heb over een blondjes iq,terwijl ik bruin ben Frusty Het bokken zorgde er eerst ook voor dat ik mijn huiswerk afraffelde.Maar na een goede ruzie met mijn moeder heb ik toch het zekere voor het onzekere genomen,en ben dus ietsjepietsje verminderd.Ik kom zo een paar keer per dag nog even langs bokt flippen.De intriges bijhouden en kijken of ik wat posts kan maken.Vaak is dit niet het geval,omdat de topics me beginnen te vervelen...Dat 'poll-uitproberen' vind ik ook niets,
heel bokt staat er zowat mee vol met de meest krankzinnige polls.Ook beginnen hier steeds meer -leuke- mensen weg te gaan,jammer...En er zijn ook steeds meer ruzie's.

Ik weet wel dat ik er niets aan kan doen,en dat het misschien leuk hoort te zijn...maar ik geef nu even mijn mening zoals ik bokt nu vind...Boring als ik het zo mag noemen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:19

ik vind de nieuwe bokt juist wel leuk!! veel moderner.... en leuker

GO BOKT!!! Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:20

ik ben er de laatste tijd ook minder en soms heb ik een dag zooo ik heb heel erg zin om te bokken en soms niet weet ook niet waarom.... Bloos Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:26

ik ben er ook minder, maar dat komt niet door bokt zelf.
Ik heb gewoon sinds ik werk heb minder tijd, simpel

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:32

Ja ik had jullie al gemist, dacht dat het van de drukke decembermaand kwam. Wel jammer hoor dat jullie niets meer van je laten horen. En ik vind de nieuwe bokt erg goed.Gewoon weer wat vaker gaan bokken dan went het allemaal vanzelf. Tis hier echt nog wel gezellie hoor.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:37

Ik heb precies hetzelfde, bok ook veel minder, maarja. Weet je wat ook raar is? Der komen meer mensen, maar er wordt veel minder geschreven Verward Nouja bokt blijft goed, maar ik zit er wel minder lang op. Zal deze vakantie wel weer veranderen! Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:39

eh je bent net 2 weken geregistreerd Verward

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:43

Inderdaad Marjolein en dan al een dikke 300 berichtjes. Kan me dan best voorstellen dat je dan even minder gaat bokken.Snelle starterhe Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:52

Dit is berichtje nummer 400!!! Sorry maar dat moest ik ff kwijt!! ja ik ben lekker bezig, en dat zonder deel te nemen aan de boktsoap Tong uitsteken

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 00:45

Vind er ook geen klap meer aan. Iedere keer opnieuw inloggen, dan weer een blauw scherm, dan weer bruin. kan nog steeds geen foto's terug vinden. Weet ook nog steeds niet heoe ik andere foto's moet plaatsen. Nee, sorry, mag van mij wel een hele hoop veranderen wil ik er weer uren achter gaan zitten.

Komt ergens wel weer goed uit. In februari gaan we verhuizen, en dan hebben we geen internet meer via de kabel. Mag ik dus niet zo lang bokken.

Wat dat betreft: prima zet Bart!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 00:45

ik zit nu een tijde op bokt, maar ik begin het saaier te vinden! Net of er minder leuke topics zijn... er wordt geloof ik ook mee gezeurd! Om alles wat ook maar net iets af wijkt komt al commentaar, verschijnt een nieuw topic, waar ze gewoon iemand de grond in boren... Frusty
De leuke sfeer misschien weg?

Maareh, mensen, ik blijf echt wel bokkeh hoor, maar ik vind het minder als eerst! MAAREH, nog genoeg hoor!
Haha!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 10:41

ik vind bokt nog wel heel erg leuk!! ik ben er nog niet zo lang maar ok. het is wel heel erg druk ik weet soms niet waar ik moet kijken!! maar ja..

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 12:32

mee eens

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 12:36

He als jullie het tegenwoordig zo saai vinden, geef dan eens een voorbeeld van een topic van "vroeger"? Hoe het toen was?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Bokt niet zo leuk meer,...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 12:59

Alice schreef:

Ben ik de enige, of zijn er meer die er zo over denken.



Neej Alice, je bent niet de enige.
Ik vond de oude Bokt layout ook leuker, die moet terugkomen.
Nu lijkt het een beetje commercieler(klinkt raar,maar de vorige was gewoon gezellig!).

Gr.tjes

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 13:09

Ik kom nu ook veel minder op Bokt als aan het begin van Bokt.. Ik post heel weinig nog maar, vraag maar aan Marjolein Haha!
Eerst had ik altijd zin om te Bokken, maar soms heb ik gewoon een paar dagen geen zin Verward Raar.
Het komt in ieder geval niet door de nieuwe lay-out, want daarvoor had ik het ook al.
Ik heb het nu ook drukker met school enzo, en als ik dan klaar met school ben ga ik meestal naar de manege. Eerst ging ik altijd Bokken, maar ik heb er de laatste tijd niet zo'n zin meer in.

De topics boeien mij de laatste tijd ook niet zo meer, ik weet ook niet hoe dat komt. Klinkt misschien raar, maarja. Over de meeste onderwerpen zijn al topics geweest, niet dat iemand daar wat aan kan doen hoor, maar dan lees ik ze gewoon meestal niet. Ja ik weet het niet, ik kom nu vast heel zeurderig over, ik vind Bokt nog wel leuk hoor, maar ik heb de laatste tijd gewoon minder behoefte om te Bokken. Ofzoiets.

Koe

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 13:10

De oude topics,
tja...toen er nog echt nuttige vragen en nuttige tips gegeven werden,
toen je scherm niet overspoeld werd door de "polls",toen iedere gebruiker
nog met goede taal typte (en geen msn taal),toen toen toen....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 13:24

Je kunt hier UUUUUREN over doorzeuren, maar dat verandert niks.
Weet je wat ik gezellig vond? Met Marjo, Maaike, Nimber en Akerna op het toenmalige Onzin forum keihard lol trappen. Toen waren er 'slechts' een paar actieve bokkers. Toen was het vreselijk gezellig.... Maar daar hebben we NU toch niets aan? Die actieve bokkers worden niet meer minder denk ik... En als je t niet gezellig vind: dan ga je toch iets anders doen. Ik denk dat voor de allereerste bokkers het een super cult-shock is geweest. Het is nu zo onwijs massaal, maar daar schikken we ons gewoon in, of niet. Tsja, iets anders zit er gewoon niet op.
Ik vind het nog wel gezellig, al is het heel anders dan de avondjes Bart pesten... Maar alles verandert in het leven, dus ook bokt. En het is aan de gebruikers zelf om t gezellig te houden!
Dus wat mij betreft gaan we gewoon verder met lol trappen hoor! Tong uitsteken

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 13:59

Je krijgt er de oude bokt toch niet mee terug (helaas...) oke...Maar je mag toch wel even je mening uiten?? Helaas is er geen ander forum over paarden dat een beetje goed loopt,anders had ik daar zo naartoe gegaan.
Misschien dat ooit paardentrefpunt.nl groot word? Wie weet...Het is er nu in ieder geval sucks. Misselijk Echt super jammer dat dat forum van Bonnie Pony Page pleite is.Tja ik weet ook niet waarom...maar als dat open zou gaan zou ik denk ik daar naar toe gaan Verward Anders had ik zelf wel een 'leuk' forum willen openen.Maar helaas kost alles geld,en moet ik het nu doen met een simpel forrumetje op mijn page Huilen