Paar foto's van het federatiekamp met Jur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 14:35

Dit is voorlopig echt de laatste keer dat ik iets neerzet met foto's, maar het afkicken moet geleidelijk aan gaan Lachen

Dus sorry sorry sorry sorry... Tong uitsteken

Dit zijn foto's uit 1996 met Jur, ze was toen net 5 jaar.

Jur in de paddock:

[img]../upload/63/jurreltje01.jpg[/img]

Jur in een box:

[img]../upload/63/jurreltje02.jpg[/img]

[img]../upload/63/jurreltje03.jpg[/img]

[img]../upload/63/jurreltje04.jpg[/img]

Ik met cap hihi (is verplicht daar!)

[img]../upload/63/jurreltje05.jpg[/img]

En een sprongetje. Jammer dat er geen foto's van het crossen zijn...

[img]../upload/63/jurreltje06.jpg[/img]

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:44

leuke foto's hoor.
tja afkicken is nie leuk, maar groot gelijk dat het langzaam moet gaan hahaha *LOL* Party!!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:44

Jura is echt mooi!! Kwijl

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:46

heeey hoe vond je dat kamp?
ene wat een jong koppie heeft ze daar nog!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 17:05

Hee gaaf joh! Heb je haar al zo lang? Ik heb ook een hele stapel federatiekampfoto's, van m'n zusje. Die is daar ook al een keer of 6 naartoe geweest, eerst met Dino en later met Ameretto. Hoe vind je daar het crossterrein, met die waterbak?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 17:31

Bedankt!

Ik heb een beetje gemengde gevoelens overgehouden aan dat kamp. Het was leuk en leerzaam, vooral de buitenrit vond ik leuk!

Alleen kwam Jur gekker terug dan dat ik erheen ging, het leek wel alsof ze dubbel veel energie had gekregen haha! Lachen

Van de dressuurlessen was ik niet erg onder de indruk. Het crossen was leuk, vooral de waterbak. Toch heb ik er ook minder leuke ervaringen aan overgehouden. Jur sprong alles, behalve de greppel hindernissen. Dat vertikte ze. Met longeerzwepen werd ze erover heen gejaagd. Maar ze wilde echt niet. Ze is toen over de omheinig met prikkeldraad gesprongen en met mij erop richting weg gerend. Gelukkig kon ik haar net voor ze de weg op zou vliegen, stoppen. Maar ze moest erover. Resultaat: haar mondhoek was aan 1 kant uitgescheurd. De lessen na die dag gingen erg slecht, want ik kon natuurlijk niet meer aan die kant komen! En op de buitenrit had ik ook pech: ze werd getrapt door een ander paard, ze stond met dat been te trekken maar ik moest door. De dag erna kon ze amper lopen en moest ik mijn les laten schieten. Ik kwam dus terug met een gehavend paard! Ik heb er weinig van geleerd maar toch was het wel een leuke ervaring. Ik ben er wel achter dat je beter gewoon prive dressuurlessen kan nemen dan naar zo'n (duur) kamp gaan!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 17:44

wow,,ze is echt wel cool Cool . Ze wat toen wel wat ieliger in haar bouw of lijkt dat maar zo? vergeleken met de foto's die je eerst hier neer had gezet.Maar ze is wel gaaf!!

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 18:00

dank je!

Ja dat klopt wel, ze is erg veranderd! Maar ze is nu ook wat vetter dan toen! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:24

he jura heb een tip voor je om van je upload probleem af te komen je gaat naar wwwclubsnl opent een club, hoeft niet eens bijzonder te zijn maar je kan er wel veel foto's kwijt. en van daaruit kan je ze heel makkelijk hier neerzetten voila probleem is opgelost.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:05

Mooi paard! Is wel mijn type.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 15:51

Hai,

Ik ben ook in Ermelo op kamp geweest vorig jaar, en ik doe het niet weer. Ik vond het best leuk, maar die instrcucteurs daar vielen enigszins tegen op één uitzondering na waar ik nu nog steeds contact mee heb.
Ik heb daar niet echt wat geleerd, terwijl het toch onwijs duur is. Bovendien staan de paarden eigenlijk heel de dag op stal en daar kan de mijne niet echt tegen, die moet lopen. Doen ze natuurlijk tijdens die twee uur les per dag ook wel, maar toch.

De crossles kreeg ik van een onwijs rustig maar volhardend persoon, die van mij durfde die op- afsprong niet (staat in het midden) maar met heel veel geduld is het ons toch gelukt. de andere dingen deed Amiga wel ontzettend braaf. Die waterbak is echt megacool.

De dressuurlessen stelden echt niks voor, behalve die van gerben dan, maar ik vond de bodem wel errug fijn rijden.

Leuk paardje btw!! Lijkt qua koppie wel wat op die van mij (die van jou heeft ook weinig manen, of niet?). Hoe groot is ze?

grtx, Rieja

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 16:23

Hartstikke mooi beest! Ik vind de foto's echt leuk!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 22:30

Ik heb ook weinig geleerd, behalve dan dat mijn paard eens in een andere omgeving kwam en dat ik les kreeg van andere mensen. Ik zou wel graag een keertje naar het kamp van Tineke Bartels willen!

Ja mijn paard heeft weinig manen (als je ze trekt blijft er bijna niets over) en een hele dikke staart: perfecte combinatie dus! Lachen

Ze is maar i.63 Huilen

En die van jou?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 20:51

Hai Jura (béétje late reactie....sorry!)

Ik heb inderdaad ook weinig geleerd daarzo.
Ik zou het M/Z-kamp nog weleen willen proberen maar dat is zo crisisduur. Heb ik er eerlijk gezegd niet voor over.

Heb jij daar misschien ook les gehad van Gerben Bekedam? Dat was de enige waar ik dan nog iets gedaan heb in de les.....en dan ken je Ronald (Cornelissen)vast ook....die woont hier erg vlakbij. Vorig zomer zat hij nogal achter me aan (niet cool), is vind hem best aardig maar niet bepaald knap en ook zó kinderachtig.....

Mijn paardje is slechts 1.56. Pony dus nog. Ach, ik kan haar nog lekker bij de pony's rijden (als dat dit jaar nog wat wordt - ik wordt achttien dus volgens jaar moet ik bij de paarden, en ik start haar gewoon door, ik ZAL in het Z komen, grinnik Lachen )

Het hoofd van Jur lijkt echt op dat van Amiga...ik zal van haar ook eens wat foto's zetten, moeten alleen nog even door iemand anders gescand worden....weet je iets van de afstamming?

grtx, Rieja

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 00:23

Als ik ooit nog eens een kamp zou willen, is het die van Tineke Bartels, maar die is ongelooflijk duur. Ik denk dat ik het beter bij goede privelessen kan houden! Lachen

Die namen komen me niet bekend voor, maar ik was er ook al in 1996 he.

Leuk, ik ben benieuwd naar je foto's! Of ik iets weet van de afstamming van Jurita? Tuurlijk, ze is immers KWPN-er. Ik heb nog steeds contact met de fokkers en ik ken Jur haar hele familie!! Haar volle zus Irita loopt bij de NVDR. Maar goed, de afstamming is Purioso x Mamori xx. Er zit erg veel engels volbloed in haar. Mijn andere paard, Razinda, die ik met haar heb gefokt is een Kroonjuweel (Belisar x Roemer) x Purioso dus. Ik heb zelfs een hele stamboom van Jur van een heleboel generaties. Dat heeft me altijd erg geinteresseerd. Hoewel ik nooit een paard zou kopen omdat ie toevallig goede papieren heeft hoor!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 15:15

Hmm. Die van mij heeft ook veel Engels volbloed. Dus daarom lijken ze misschien een beetje op elkaar. Als het goe dis heb ik woensdag ingescande foto's, ik heb al een computernerdje uit m'n klas kief aangekeken en die zou voor me scannen....nog eventjes wachten dus.

Ik wist niet dat jij er al in '96 was.....da's inderdaad al lang geleden.
Ik heb ook zo iets van ik kan beter de hele zomervakantie twee privélessen in de week nemen van m'neigen instrcutrcie dan een weekje Ermelo. dan leer ik ook nog wat:-))
Hoewel ik gister Gerben (één van de instructeurs) beloofd heb dat ik volgend jaar weer ga.....ach ik zie nog wel.

grtx, Rieja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers