Mobiel kwijt, ligt ergens in de blubber...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mobiel kwijt, ligt ergens in de blubber...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 11:46

Wahh, mijn spliksplinter nieuwe mobiel van net een week oud, mijn beste vriend: IK BEN HEM KWIJT Huilen Huilen Huilen .
Cartouche, paard waar ik gister op reed was bokkerig, na het rijden keek ik waar ik hem had, was ie er niet meer. ARGH!!!!!!!!! Ik zal vanmiddag de hele bak maar uitkammen, en ik hoop hem te vinden (zal wel stuk wezen, als de simkaart het maar doet) . Huilen *snik*


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 12:05

Tip: leen een mobiel van iemand anders en bel je eigen nummer. Waarschijnlijk hoor je hem dan wel over gaan, als die het nog doet tenminste.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 12:06

heb ik gelijk geprobeerd, maar hij deed het niet meer!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 12:10

grinnik, sorry hoor, moest denken aan mijn eigen stommiteit
Moest hooi spoelen, dus hooi in een bak gepropt, naar buiten, brandslang erin, en jahoor me mobieltje zoek.
3x raden, in de natte hooi bak, deed het ook niet meer
dus kan wel raden hoe je je voelt
succes

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 13:04

Het kan nog stommer:
Een vriendin van mij had haar telefoon in de achterzak van haar broek zitten, ze moest naar het toilet, laat haar broek zakken en plons! Zo d'r telefoon in de plee!

Nulla tenaci invia est via

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 13:05

Ik ben ook een keer tijdens het rijden in de blubberbak mijn mobiel kwijtgeraakt.Na drie dagen had iemand hem weer gevonden,het had die drie dagen geregend,dus ik d8:hij is vast kapot.Toen deed hij het nog,alleen een paar toetsen niet meer.
Succes met zoeken,hopelijk vind je hem heel terug.

liefs layla d

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 13:15

wel lekker slim, was het een dure telefoon? Ik wou dat ik mijn mobiel kwijtraakte kreeg ik een nieuwe want ik heb zo'n koelkast geval grrrrrrrrr!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 13:24

dat is echt erg ik heb mijn mobiel ook n keer laten valen precies in een plas water *snik* en toen was ie ook helaas verzopen het is zoo irrie als je een gsm gewent bent en dan heb je er opeens geen een meer echt irri
succes met zoeken

xxx Thirz...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 18:37

wat naar nou! hopen dat die nog terecht komt maar dat zal wel niet.mijn opa heeft een keer toen ik vroeger met hem in het hooi aan het spelen was perongeluk zijn bril in het hooi verloren Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 19:28

Balen! M'n moeders mobiel lag laatst ook in een emmer sop. Ze was hem kwijt en belde hem op. Eerst kreeg de de ingesprek toon en daarna was hij uit Verward Verward . Toen we hem niet konden vinden ging ze maar weer verder waar ze mee bezig was. Emmer leeg gegooit en wat kwam er te voor schijn! D'r gsm. Met een laagje water in het beeldscherm. Uit elkaar gehaalt en gelegt te drogen. 2 dagen later deed hij het nog niet. Een week later nog eens geprobeerd en BINGO! Hij deed het weer.
De mijne kan trouwens ook zwemmen Scheve mond Frusty Frusty Scheve mond

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 19:43

Mijn stagebegeleider had te telefoon een keer in zijn borstzak en toen wou hij het water van de schapen controleren en ja hoor, plons!
Die telefoon heeft het niet overleefd...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 20:24

Ik stapte ook eens uit een boot, boog iets te ver voorover en toen plons, mobiel in het water. Nou, de helft dan, want de accu lag op de kant, de rest in het water Verward
Toen ff met een hark gevisd en ja hoor, daar was mijn doorweekte mobieltje. Helemaal uit elkaar gehaald, gefohnd, en ja hoor. Hij deed het weer!!!!!!!!!!!
Alleen de luidspreker deed het een beetje minder goed.
En dan nog beweren dat mobieltjes niet waterdicht zijn!!!!!!!!!

Maar veel succes met je mobiel vinden.

groetjes Tessa

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 15:05

hihi!
brando heeft mijn mobiel kapot gemaakt!!!ik had mijn jas bij zijn bos hangen maar er was een kraantje lek daar dus er stond een emmer om het water in te laten lopen!gaat brando met mijn jas spelen, valt net de jaszak waar mijn telefoon in zat in de emmer water Schijnheilig haha!!!
groetjes monica Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 15:45

ooooh das balen!
Heb ik ook een keer gehad, ik had mijn mobiel in mijn jaszak, ook net nieuw. En toen ik ging rijden viel hij midden in de blubber, gelukkig deed ie het nog wel...

I love to love!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 15:13

en dit is waarom ik nooit mijn mobiel in een zak zonder rits stop Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 15:34

Ik ook niet Haha! Of iig klitteband...*LOL*

Mijn vader was een keer een vriend aan het helpen op zijn boot en toen hij met een accu van boord stapte floepte zijn telefoon uit de houder...Boos! OEPS!!! Die hebben ze nooit meer teruggevonden, waarschijnlijk is hij na zijn duikcursus de noordzee ingegaan Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 17:00

Margreet schreef:
Het kan nog stommer:
Een vriendin van mij had haar telefoon in de achterzak van haar broek zitten, ze moest naar het toilet, laat haar broek zakken en plons! Zo d'r telefoon in de plee!


haha grappig dat kwam meteen in me hoofd om de me vriendin had hetzelfde *slim* *slim* Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:41

uhm, als ie nat is geweest, moet je hem een paar dagen op de verwarming leggen, dan heb je kans dat ie het weer gaat doen!

Haha!

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:48

en wat denkje van de vissen laten bellen?
Ik ben service Monteur geweest voor pretpark het autotron, mischien kennen jullie het, ik ben bezig met een waterfiets en ik stap van de ene fiets in de andere fiets ik hoor plons!!!!!! ik draai om ik en zie mijn telefoon zo een merter of 2,5 naar benede gaan.....................

en dan baal je dat een telefoon een hogere dichtheid heeft dan water ...........

Want dan zinkt hij !!!!!!!!!!!!!! Verward Verward

Verstrekte informatie is tevens terug te vinden
op www.paardentrefpunt.nl

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 11:10

die van mij heeft ookal 2x de (binnen) bak gezien van heeeel dichtbij..
ik heb een knal groene (ericsonn) en de ene keer zag een vreindin toevallig iets groens liggen en vroeg aan mij of dat nei mn telefoon was...
en de 2e x zag ik hem wel zelf...
stupid..
maar hij was wat zanderig maar voor de rest dee ie t nog!!

succes met zoeken!!

..... leeg .....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje, siloux, SusanH en 42 bezoekers