Hoe beter been er aan houden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Hoe beter been er aan houden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:42

Ik vind het altijd vrij lastig om mijn been er goed aan te houden en dan ook een paard bijvoorbeeld naar buiten te "duwen" ..en ik trek vrij gauw mijn benen op. heeft iemand misschien tips waardoor je dit kunt verbeteren?


cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:07

Les nemen, of iemand zoeken die tijdens het rijden je er steeds op aanmerkt als je het weer doet. Mischien is je beugelmaat niet goed, en ook goed je hakken uitdrukken.
Succes! Lachen

Let love shine so bright

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 10:46

Ik heb les, maar het is meestal ook dat ik het niet bij alle paarden heb. Op de mange heb ik er zo goed als geen last van. hmmmzz..misschien komt het wel doordat een pony kleiner is en dat ik daardoor me benen wil op trekken ofzow....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:49

wat is het probleem dan, krijg je last van je kuiten of reageert het paard er niet op?
als het alleen is dat je je benen omhoog trekt, hoofd erbij houden en oefenen!


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:17

Ik doe het ook weleens Apollo, maar eigenlijk rijdt het ook helemaal niet lekker. Dus doe ik het vanzelf weer goed.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:50

Misschien kun je dan als je op zo'n kleinere pony rijdt je beugels een gaatje korter doen zodat je toch meer buik hebt. (ik heb er zelf soms ook last als ik op een kleinere manegepony rijdt dat ik dan bijna tot geen buik heb om aan te drijven. Daarom rijdt ik nu meestal op een grotere pony.....

Let love shine so bright

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:23

Ben er ook erg mee bezig nu. Ik heb de tip gekregen om mijn kleine teen naar boven te laten wijzen (bij wijze van spreken dan Haha! ) Dus zeg maar je voet een beetje kantelen. snapje?
Als je dat doet, draai/duw je je kuit sowieso al een stukje meer naar je paard toe. Dat wil bij mij wel helpen.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 14:53

thank yoee..ik zal het es proberen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers