[LL] A La Flech gereden!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

[LL] A La Flech gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 20:29

Ik had het eigenlijk nog (lang) niet verwacht maar vanmiddag was alles zo copleet dat ik het toch gewoon geprobeerd heb.

Eerst Fellow 45 min gepoets, pppff er kon gewoon een nieuwe langharige teckel van gebouwd worden *LOL*. En NOG kwam er haar af .
Daarna hoofdstelletje om, singeltje op en de leidsels eraan.
Caitlin had ondertussen Pinky gepoetst en opgezadeld en was ook in de bak aan het hobbelen.

Na een tijdje Fellow stil gezet en Caitlin met Picky eracht laten komen staan. Caitlin uitgelegd wat de bedoeling was en de lijdsels over gegeven.
Eerst zelf Fellow vastgehouden aan een leidsel maar al snel helemaal los en zelf er op 2 meter afstand langs lopen. En het ging super!!

1 keertje ging het even mis. De bak draad was open gewaaid oid en toen kregen ze dus een conflict of ze eruit gingen of in de bak bleven. pinky en Caitlin bleven netjes in de bak, Fellow niet Schijnheilig .
Gelukkig hadden we dit snel opgelost en gingen ze bijde braaf verder.

Je kunt je wel voorstellen dat ik mega trost ben! Lovers
Het is de bedoeling dat over een tijd Pinky voorop komt en Fellow achteraan onder de man, zodat ik ook zelf af en toe kan rijden zo (Fellow is een stuk steviger voor Pinky, voor diegene die de rede niet snapte Haha!).
Maar of dit zal lukken is vraag 2 want Fellow wil Pinky wel ooit 'dekken' (verder dan 2 beentjes omhoog komt hij niet, maar toch Tong uitsteken) en dan slaat Pinky hem weer weg. Dus voorlopig zo Haha! Dit gaat geweldig Lachen

[HAW] Primeur: Pinky & Fellow rijden A La Flech!!!
Hier zijn foto's te vinden!

Groetjes Kim en haar 2 super-pony's Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:33

Gaaf hoor! Het ziet er echt leuk uit! Echt heel leuk wat jij allemaal met je pony's kan en doet...

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:00

Ziet er goed uit. Heb ik vroeger ook nog eens een paar keer gedaan, maar dan met een fries en een lippizaner. Die kon ik op een gegeven moment zelfs laten wijken, voltes, gebroken lijnen mee rijden en van hand veranderen. Alleen galopperen lukte niet, omdat het tempo van die twee paarden nog erg verschillend was.

Toscana (Uniform) 21-6-2000 * 22-3-2005,Vienna (Casco) 09-5-2002 31-10-2018
Esmeralda 15-04-2009 * 14-12-2015
Nijn 15-06-2018

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:32

Ik heb het gezien. Super!!!!!!!!!!

Ikkie wil ook proberen Haha!.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 14:02

Twinklebel schreef:
Ziet er goed uit. Heb ik vroeger ook nog eens een paar keer gedaan, maar dan met een fries en een lippizaner. Die kon ik op een gegeven moment zelfs laten wijken, voltes, gebroken lijnen mee rijden en van hand veranderen. Alleen galopperen lukte niet, omdat het tempo van die twee paarden nog erg verschillend was.


Gaaf joh!
Ik ben ook zeker van plan het uit te gaan breiden. Ben nu nog in dubio met wie voorop (ik heb het liefste Pinky voorop aangezien ik op Fellow zelf wel af en toe op kan klimmen en imo op Pinky niet) maar het zijn niet de grootste vrienden dus of dat ook gaat lukken blijft voorlopig een vraag Tong uitsteken.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 09:38

wat leuk joh.
zo kun je weleens je 2 pony's tegelijk doen Tong uitsteken

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:53

Erg knap zeg!
Leuke combinatie zo met z'n 3-en Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:16

Dat ziet er wel erg leuk uit!

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tirzasarah10 en 33 bezoekers