Hengstenshow VDL!!! (foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Hengstenshow VDL!!! (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:10

Tja het was weer ouderwets gezellig (en een beetje druk) in Bears!

Die eruitsprongen qua hengst waren voor mij:

Matterhorn - mooi model, leuke hengst, goede gangen en een goede sprong
Arkansas - echt een toppertje in het springen OK dan!
Tenerife - die liep netjes! en was ook zeer goed op de sprong, mooi lang gelijnd paard met een fijne afstamming
Orame - beter in de gangen dan op de sprong, leuk exterieur

Was niet zo onder de indruk van de volbloeden, vooral Mill Reef en French Buffet vond ik echt verschrikkelijk Wat een iele paardjes zeg! Ik houd er echt niet van! Voor de bloed toevoer binnen het KWPN is het wel goed maar nee dit zijn niet mijn paardjes!

En dan de oude rotten in het vak Knipoog Flemming liet zich goed zien, Corland (wat lijkt die op Ramzes!), Indoctro en ga maar door Haha!
De jonkies vond ik wat minder. Pacific sprong netjes en die ene schimmel (alike help me Schijnheilig ) Sydney niet maar die andere in de ring.... Verward Sidney vond ik overgins erg maaien met de voorbenen...

Afbeelding

Ons aller Corland Clown De nakomelingen van hem vond ik niet allemaal even geweldig.... er zaten paarden bij waarbij de schoft en de halsaanzet niet mooi was. Ik was er zeker niet weg van!

Afbeelding

Arkansas boven op de sprong OK dan! En erachter Pacific die ook heel netjes sprong!

Afbeelding

Tenerife in zijn box aan het klooien Bloos!

Afbeelding

Prestige liep ook heel netjes onder zijn amazone! Goed beengebruik en leuk model paard.

Afbeelding

Hier kwamen alle hengsten in de ring Bloos! Ja Wiepke moet een grotere bak bouwen! Zijn hengsten passen er niet meer in *LOL* En Orame was hier in het midden aan het klooien geloof ik Haha!

En toen liep daar nog een zielig meisje alleen rond Ach gut Die we een lift hebben gegeven naar huis

Meer Cheese! bij Alikesflame... mijn uploadcapaciteit was op..... helaas......!!!!


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:21

ja leuke foto's zal die van mij morgen plaatsen als het interent me niet weer in de steek laat.

Ik vind sidney een errug mooio paard. niet goed springen. helaas
silverstone vond ik nooit wat maar, hij spreekt me nu wel aan kan goed springen. Indoctro hoeft geen uitleg natuurlijk. nou idd die french buffet wat een lelijke knol. ernstig hoge achterhand.

Goodtimes erg gaaf paard mooie bouw.
ja die Arkansas kan me springen. zelf vond ik de corland nakomelingen niet echt geweldig. behalve die 2 oudere paarden en pacific vond ik ook nog wel gaan. kan trouwens goed springen. Die obelisk is ook een erg mooie hengst. njou laat ik de rest maar zitten anders ben ik morgen nog niet klaar :N

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:24

O ja Emilion helemaal vergeten *domme ik* Vooral die Emilion x Calido vond ik een mooi paard! Maar ja Emilion hoort ook al bij de oude rotten Haha! Goodtimes had idd een erg mooie bouw, mooi paard Haha!

En Obelisk liet zich ook zeker goed zien! Beter dan in Nijkerk!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:56

De oude rotten zijn in dit geval de bewezen hengsten OK dan!

Ik heb een paar mooie Quite Easy veulens gezien vooral die uit de schimmelmerrie, maar bij navraag bleek daar ook een super moederlijn bij zitten.
Ze vonden het ook helemaal niet erg dat ik bij ze de in de trailer ging staan.

De organisatie was top, maar misschien was het niet helemaal de bedoeling dat de grootste fan van Zancara (moeder van Montreal) haar naar de stal bracht Tong uitsteken
Wat ik overigens helemaal niet erg vond

Het was een topdag en ik ben blij dat ik nog wat moeders ben tegen gekomen Tong uitsteken Haha!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:04

Ik was er niet, maar als ik dan die reacties lees denk ik van, ow nee toch dat kun je niet menen...... Scheve mond

Citaat:
Matterhorn - mooi model, leuke hengst, goede gangen en een goede sprong


Dit is toch geen springpaard! Voor veel mensen misschien mooi met ze kleine koppie maar ik vind er nix aan. Mag voor zijn leeftijd ook al wel wat hoger springen, maar ik denk dat ie dan ze nek breekt.....

Citaat:
Tenerife - die liep netjes! en was ook zeer goed op de sprong, mooi lang gelijnd paard met een fijne afstamming


Met zo'n rug kan ik me niet voorstellen dat dit een springpaard wordt....

Citaat:
Orame - beter in de gangen dan op de sprong, leuk exterieur


en dan te bedenken dat zo'n hengst jaren op rij 300 merries heeft gedekt , terwijl het 4 jaar geleden al te zien was dat ie geen hout kon springen....

Citaat:
Ik vind sidney een errug mooio paard. niet goed springen. helaas


Blij dat je dat ook hebt gezien.

.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:16

Pardon? Wil je eens uitleggen waarom je Matterhorn niet goed vind?
Misschien zou het handig zijn als je uit eens uitlegt waarom je deze hengsten waardeloos vind?

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 08:02

Matterhorn was voor mij de topper!
In de stal zag ik um en vond er niet zoveel aan, maar zag hem buiten jeetje wat een paard *LOL*
En hij sprong de staanders uit .
Ik was ook zeker niet onder de indruk van Corland zijn nakomelingen, herken nou overigens waar mijn paard haar korte stap vandaan heeft !
Pacific vind ik een leuke hengst, waar je idd veel in herkent van Corland.
Mill Reef en French Buffet Niets voor mij, Iele beestjes.
Oramé Viel me ook tegen ...
Flemmingh was ook De topper, erg jammer dat ze hem nooit kunnen laten zien .
Indoctro Supper!!!! , Maar wat een karakter jeetje mina.
Obelisk Echt niets , Straalde niets vanuit.
Dat hondje die daar lag( rebull meende ik) daar stonden ze op, Toen hij in de bak lag *Zielig*
Ik stond geloof ik vlakbij jullie geloof ik Haha!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

amen

Berichten: 5039
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 08:51

Ik vond het allemaal super netjes geregeld bij VDL.....gratis drinken, en de opbrengst naar Ronald MCDonald.......dat vind ik TOP.

Prestige is en blijft voor mij een super dier, super karakter.......Kiss word weer van hem geinsemineerd ....

Andere positieve opvallers waren voor mij, Sheraton en Indorado.

Flemmingh , Indoctro ,Corland, werden jammer genoeg alleen in stap en op stand voorgesteld, ik had ze wel even willen zien bewegen.....

Ik vind trouwens dat de oudere hengsten er super voor stonden, bv Farrington, Emillion, Goodtimes, Chin Chin, Pharaon xx, French Buffet xx.....en dan te bedenken dat er een paar van deze hengsten tot hoge leeftijd nog op nivo hebben gesprongen en dan viel mij op dat het beenwerk/rug e.d. bij deze hengsten nog erg goed was...

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:22

Verplaatst naar ITP.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 13:10

Nou _Rick mijn ogen zijn gelukkig prima en ik meen het zeker! Ik weet niet of er meer paarden zijn met deze namen, dan bedoel je die vast Knipoog

Tja het is mijn MENING en ik vond Matterhorn echt geweldig! En ik val niet eens over zijn kopje! Gewoon de uitstraling van de hengst en ik vond hem netjes op de sprong! En Tenerife heb ik gedoeld op onze dressuurpaarden... maar vond ik zeker niet verkeerd springen! Er waren zeker paarden die verschikkelijk waren! Van Orame wist ik wel dat ie niet goed op de sprong was en dat hij uiteindelijk meer uitblikt voor de dressuur... vandaar dat we hem ook gebruikt hebben op onze dressuurpaarden!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:20

Afbeelding prestige met Christa Laarakers

Afbeelding
again

Afbeelding
d8 Flemmingh

Afbeelding
again

Afbeelding
Indoctro Lovers

Afbeelding
again

Afbeelding
farrington

Afbeelding
een wazige orame Haha! met jur vrieling Toch??

Afbeelding
alweer wazig Schijnheilig

Afbeelding Radisson

Afbeelding
Emillion

Afbeelding
indoctro

Afbeelding
again

Afbeelding
silverstone

Afbeelding
indoctro

Afbeelding
speciaal voor Luvdatossa (anneke) foto van matterhorn zijn zwarte tanden. Haha!

Afbeelding
silverstone

Afbeelding
Binnenkant van Indoctro's mond. Schijnheilig


sorry voor de slechte kwaliteit fot's licgt helaas aan mij Bloos

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:06

Wauw die laatste is echt gaaf.
Haha.
Indoctro foto's zijn leuk geworden.
Verder niets meer van Matterhorn Tong uitsteken
Kon trouwens weinig van Goodtimes zijn gangen zeggen, het waren telkens galopsprongen Haha!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:45

nee helaas we hadden toen niet zo'n goed plekje


supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:49

ik vond sheraton super..
sydney vond ik ook niks...silverstone was beter.. maar vond hem niet zo mooi.. wel goed paard
nog mee commentaar _rick? Haha!

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:30

Good Times kan super lopen!
Ik hoop dat mijn foto's ook wat zijn gelukt.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marilu en 18 bezoekers