M1-debuut, net geen wp maar toch tevreden :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

M1-debuut, net geen wp maar toch tevreden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 11:10

Gisteren had ik mijn eerste M1-wedstrijd, zag t duister in haha, best lastige proeven en mn vertrouwen in mezelf zakt dan tot het 0-punt.

Na de eerste proef opgelucht, ik was er helemaal doorheen gekomen, niet foutgereden en het ging niet eens super slecht, ik was er van overtuigd dat ik mijn doel van minstens 135/140 punten had bereikt.( wat ook klopte hoor)

De 2e proef ging net iets beter, alleen hoe t kwam weet ik niet, maar hij viel uit de galop Boos! mijn fout uiteraard maar wel erg dom, want het was niet bij de contra of wat, maar op een doodnormaal recht stukje.

Ik kreeg zelfs complimenten van langs de kant Haha! dat t er keurig uitzag.

Met mijn punten 153 en 155 ( val dan ook niet uit de galop Tong uitsteken ) kon ik het wel vinden, alleen het commentaar helpt me nou niet echt verder, ik kan het er niet mee eens zijn.Maar dat is de jurysport, en volgende week train ik weer lekker verder en neem weer een priveles en dan zal t wel beter gaan.

Ik heb lekker gereden, heb mn doel bereikt en ga er weer lekker tegen aan.Deze punten en proeven had ik niet verwacht dus dat is altijd leuk als het lekker gaat! ( ook de erste keer dat ik tevreden ben zonder wp haha)


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:44

Ik vind het toch netjes hoor, 153 en 155. Beetje banketstaaf dat je 155 kreeg, geef er dan nog een puntje bij als jury zijnde Lachen

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:46

Nou toch netjes hoor, dat zit al erg dicht bij een winstpunt Lachen !
Zeker als je die fout had kunnen voorkomen !
Dus dat komt vast en zeker helemaal goed de volgende keer, wanneer start je weer M1 ??

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:58

Nou toch netjes voor de M1 hoor, ik had het je niet nagedaan! Schijnheilig Ik ga zo naar A'dam, hopelijk haal ik wel een winstpuntje. Waren de andere punten ongeveer hetzelfde?


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:01

helemaal niet slecht voor de eerste keer!jammer van dat ene puntje maar ach dat lukt de volgende keer dan wel weer

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:09

dat is egt niet slecht hur voor de 1e keer
volgende keer beter Tong uitsteken

<3

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:47

super netjes voor de eerste keer(en niet alleen voor de eerste keer), de punten liggen ook lekker dicht bij elkaar! Enne... positief zelfbeeld hoor met die 135/140 punten, viel het iig 100% mee Knipoog!

edit:typo

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:12

Ach dat is helemaal niet slecht hoor voor de 1e keer!
Op naar de outdoorwedstrijden en dan haal je gewoon weer heel veel winstpunten Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:50

Netjes hoor.
Altijd fijn toch als je zelf denkt dat je blij mag zijn als je rond de 140 zit en je blijt dan bijna winst gereden te hebben. Knipoog

Wat voor commentaar had je eigenlijk gekregen omdat je zegt dat je er niets mee kunt?

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 16:36

Najah voor mijn gevoel klopte het, de jury wil gewoon een ander beeld zien dan waar ik naar toe werk met mijn privélessen enzo, wat erg goed bevalt.
Maar ja 10 mensen 10 meningen.

Daarnaast was ik bij allebei naast de AC-lijn binnengekomen Schijnheilig En had ik bijna alle voltes 10 meter te klein gereden..dus deze week oefenen aan de netheid.( want ik was ook net iets te zenuwachtig deze keer) en a.s zaterdag al weer een wedstrijd, maar dat is outdoor..en dat is toch weer even wennen.Maar we zien t wel Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:00

goedzeg!!
ik zei toch dat het je best ging lukken!!
ook al heb je geen wp of prijs, toch gefeliciteerd, op zo'n M debuut hoop ik in augustus met Boas ook!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 17:40

Hehe dat gaat je vast wel lukken hoor, je gaat nu in de L2 al als een gekke henk!

Er deden er ook 10 mee ofzo, en degene die had gewonnen was echt super mooi!Echt super om te zien!

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:46

Vind het heel netjes hoor voor een M1 debuut! Veel succes en plezier op je volgende wedstrijden!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 23:10

Haha dankjewel Haha!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:35

Keigoed en ik kan je vertellen dat de M1 proeven van april echt pittig zijn. Normaal gezien loopt die van mij de proeven wel redelijk makkelijk maar de eerste proef deze maand met die rechts/linksomkeerten in draf en galop loopt ie toch niet zo fijn hoor. Ik kom ook steeds maar NET/NER NIET aan een wp in die proef.
Dus wel heel knap gedaan hoor!!!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:08

Knap gedaan hoor.
En fijn dat jij toch tevreden was Knipoog

Let love shine so bright

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 16:30

hah ajah idd en ik ging ook voor ervaring..Haha!

Maar idd. aanspringen op x gelijk volte 10 meter en alles...behoorlijk pittig vooral vergeleken met de L2.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers