Ben je dan verliefd??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ben je dan verliefd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 10:04

Okee, ik roep al maanden dat ik wel weer eens verliefd zou willen zijn. Maar wanneer merk je eigenlijk dat je dat bent?

Ik heb een goede vriend die er altijd is met stappen. Vorige week zat ik met een stel vriendinnen in een restaurant en toen ik naar het toilet was kwam hij binnen en ging erbij zitten. Toen ik terug kwam van het toilet en hem zag zitten ging er echt zo'n bliksemschicht door mijn lijf heen. Hij had ook niet verwacht dat ik er was geloof ik want hij stotterde iets dat ik er leuk uitzag en toen waren we ineens allebei in de war.

Nu de volgende vraag; stel dat dit verliefd-zijn is, hoe kom ik er dan weer vanaf? Anders breng ik mezelf weer in de meest onhandige situatie.... Scheve mond

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:05

*vliegt stiekum in een stuip, sorrie Lau!*

Verliefdheid heeft wel zulke tekens ja, hierna kan het doorzetten of niet Haha!. Sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:06

Tja das nou een van de dingen die bij verliefdheid niet echt werken; er van af komen Knipoog
Beetje afstand houden misschien? Anders zou ik het niet weten

En ach; verliefdheid is er om jezelf in onhandige situaties te plaatsen *LOL*

Vandaag even geen achterhaalde quotes

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:14

Ja, das wel ongeveer een teken van verliefdheid. Of iig dat je hem erg leuk vindt.
Hoe je er van afkomt? Heel goed naar hem kijken, je verbazen over hoe stom hij zijn glas vasthoudt, wat voor foute sokken hij aanheeft, je ergeren aan de manier waarop hij een bepaald woord uitspreekt, etc.. *LOL*

זכור

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 10:19

Hmmm. Verdorie. Charlotte, dit is niet alleen een onhandige situatie, dit is gewoon de meest foute actie die ik hebben kan. Stel je iemand en een aantal omstandigheden voor waardoor een relatie gedoemd zou zijn om te mislukken. Verdriedubbel die dan, en dan heb je zo'n beetje mijn situatie. Komt bij dat we het al een keer geprobeerd hebben, en dat dus min of meer ook nogal mislukt is. Rolleyes

Lis: Ik kan je zó vertellen dat hij niet kan dansen, te klein is, een wijsneus is, een opschepper, onmogelijk irritant...

Grmbl. Boos!

Wil degene die mijn gebruiksaanwijzing gevonden heeft svp mij vertellen waar het knopje zit dat voorkomt dat ik mezelf in nare situaties stort? Of die magneet voor foute mannen even uitschakelen? Frusty

Iloon: we hebben al min of meer de afgelopen drie weken elk weekend gezoend waarna we telkens besloten dat we dat beter niet konden doen.
What the heck; vanavond vraag ik hem wel te eten en dan zullen we eens uitgebreid bespreken dat we dit NIET gaan doen.

En volgende week heb ik een spannende date met iemand anders. Dat helpt vast ook wel Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:27

Die date van volgende week is eedn goed plan! Haha! Ik neem aan dat die date geen irritante, kleine, motorisch gestoorde wijsneus is?
Hoe je die ander minder leuk gaat vinden? Als je alleen bent, je goed concentreren op een eventuele relatie met hem en alles wat daarin fout zou kunnen gaan. Maak dit 10 keer erger. Denk aan hoe ongelukkig je je zou voelen als je over 5 jaar nog een relatie met hem zou hebben. Maak dat nog een keer 10 keer erger. Stel je dit alles voor in je hoofd (dus met een soort van plaatjes/foto's) en kijk dan hoe je je voelt als je hem weer ziet. Is ie dan nog steeds zo leuk?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:42

Laura schreef:

Nu de volgende vraag; stel dat dit verliefd-zijn is, hoe kom ik er dan weer vanaf?


*LOL*, super beschreven!!!!!! ik vrees dat je er niet vanaf komt Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

:){

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:45

als je verliefd bent weet je het, dat hoef je niet te vragen.

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 10:51

Citaat:
als je verliefd bent weet je het, dat hoef je niet te vragen


Poging doen jezelf iets anders voor te houden kan je altijd proberen he Haha!

Hmmm nou het verklaart ook wel meteen waarom ik de laatste tijd de godganse dag aan hem denk, in de war ben, onzin uitkraam en de helft van de verhalen van mijn vriendinnnen niet meekrijg, een half uur langer voor de spiegel sta, krankjorum word als ik mijn telefoon ben vergeten, nog gestoorder wordt als ie niks terugsmst, over niks anders meer kan praten en al helemaal niet meer kan slapen - en telkens hetzelfde droom. Frusty

Grrr. Okee. Ontkenningsfase voorbij. We gaan weer vrolijk verder met de volgende fase: verwerkingsfase Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:27

Aaaaah weer een geweldig topic over SuperSingle Laura, had je al gemist! Knipoog Geintje hoor, maar vind wel dat jij altijd van die ontzettend leuke verhalen heb, deze ook weer. Oke, als ik het zelf mee maak is het een stuk minder grappig maar toch...

Maar ff serieus, wat je dr aan doet? Zo te lezen ben je inmiddels al zo ver dat je de ontkenningsfase voorbij bent en dat je nu kan kiezen: of je doet er iets mee, of je doet er nix mee.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:31

Beste hulp bij verliefdheid; verliefd worden op een ander... Haha! Probeer zelfs dus ook een nieuw slachtoffer te vinden. Ben nl nog op m'n ex Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:38

Mja, ken het gevoel.. Het probleem is ook dat je er niets tegen kunt doen..

Wil je er echt wat aan doen moet je jezelf afvragen?? Tong uitsteken

*zucht* ik weet hoe het is om verliefd te zijn.. Ik ben sinds een poosje verliefd.. Ik eet niet meer en ben al 3 kilo kwijt.. En op van de zenuwen ( vlinders?!? ) in mijn buik Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:42

anti-insectenmiddel eten, dan gaan de vlinders dood Haha!


ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen he Tong uitsteken

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:40

Laura schreef:
Lis: Ik kan je zó vertellen dat hij niet kan dansen, te klein is, een wijsneus is, een opschepper, onmogelijk irritant...


Volgens mij vallen wij op dezelfde Rolleyes

Ik zou em niet uitnodigen, hoor (of ja, ik zou em weer wel uitnodigen, maar weten dat het een ontzettend domme zet is).

זכור

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:51

Laura schreef:
Grrr. Okee. Ontkenningsfase voorbij. We gaan weer vrolijk verder met de volgende fase: verwerkingsfase Knipoog


Klinkt al goed Knipoog Pas maar op dat hij geen gekke dingen van je etentje verwacht Vingers aflikken Gniffel.. Succes er mee!
( Ik kan me trouwens de situatie wel een beeeetje indenken, zoals jij hem beschrijft )

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 15:59

Hmmm. Een vorige keer dat ik hem uitnodigde met een smsje maakte ie dr een smoes van dat hij die niet gekregen had, dus dit keer dacht ik: recht voor zn raap, bellen en direct uitnodigen. Dus voila. Meneer belt straks terug want hij had wel zin, maar tijd.. tsja hij moest nog boodschappen doen, en vissenvoer halen, en bloemen, en en en..

Grrrrr had ik al verteld dat hij heel irritant is??

Voorheen at ie iedere zaterdag bij me maar sinds we ruzie hebben gehad durft ie niet meer ofzo. Of hij is bang dat ik hem bespring?? Ik wil gewoon eens gezellig eten met hem en dingen bespreken want nu zien we elkaar alleen in de kroeg en dan zoenen we, laten we dat patroon nu maar eens doorbreken en gewoon netjes praten met elkaar. Volgens mij is ie bang dat ik een relatie wil. Maar dat wil ik niet, maar ik ben wel gek op hem, ik wil gewoon leuk met hem om blijven gaan maar het is wel heel frustrerend dat we allebei een beetje zoiets hebben van: we hebben wel een erg zwak voor elkaar...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:04

Als je hem nou laxeermiddelen in zijn eten gooit: wedden dat je dan ZO afgeknapt bent? Haha!

Maarre: spannende date met iemand anders doet altijd wonderen..
PS: wanneer jij? Ik vrijdag... Duim je voor me please... deze meneer is namelijk echt serieus leuk.. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:38

Bij iedereen zijn de tekenen van verliefdheid anders, maar volgens mij vind je hem in ieder geval wel heel errug leuk .
Tips om er van af te komen heb ik niet voor je, dat kan namelijk niet. Tong uitsteken

:D

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:11

Lau, even een klein dingetje: soms MOET je wel toegeven aan je gevoelens. Mister-doesn't-feel-right kan wel degelijk Mister Right zijn! Liefde is en blijft geven en nemen, personen hebben nou eenmaal negatieve eigenschappen.
Maareuh... heb ik hem gezien op je verjaardag? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:26

Nee ik zou dat niet verliefd willen noemen. Er is wel een vonk, maar meer niet. Als je er niet aan toegeeft doofd de vonk vanzelf wel weer uit.
Als je echt verliefd bent kun je alleen nog maar aan die ander denken en wil je niets anders dan bij hem zijn, hem kunnen ruiken.

Maar pas wel op met drank als deze vonk in de buurt is. Alcohol en een vonkje, dan kunnen hele bosbranden worden daar in Ede Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:50

lis schreef:
Hoe je er van afkomt? Heel goed naar hem kijken, je verbazen over hoe stom hij zijn glas vasthoudt, wat voor foute sokken hij aanheeft, je ergeren aan de manier waarop hij een bepaald woord uitspreekt, etc.. *LOL*


Ja, dat heb ik ook eens geprobeerd, en dat maakt hem alleen nog schattiger Boos!
Maar nu ben ik hem redelijk vergeten Tong uitsteken

Succes ermee in elk geval, jij liever dan ik Knipoog

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:59

Jippie schreef:
Nee ik zou dat niet verliefd willen noemen. Er is wel een vonk, maar meer niet. Als je er niet aan toegeeft doofd de vonk vanzelf wel weer uit.
Als je echt verliefd bent kun je alleen nog maar aan die ander denken en wil je niets anders dan bij hem zijn, hem kunnen ruiken.

Maar pas wel op met drank als deze vonk in de buurt is. Alcohol en een vonkje, dan kunnen hele bosbranden worden daar in Ede Haha!



idd denk maar aan die steakhouse die daar helemaal is afgebrand...

en ach verliefd kan je alleen zijn als je er aan toe geeft.... en idd kijk heel goed uit met drank anders ben je wel straks zijn vriendin... Knipoog

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:26

Nouja ik heb me helemaal klem gegeten aan een enorme pizza-voor-twee-personen die ik zelf gemaakt had, (nog net niet in hartjes vorm)waarna meneer om zeven uur smste "Lieverd, ik kom niet naar je toe vanavond, lig nog te reincarneren van gisteren, ben niet zo gezellig denk ik.. ga je nog op stap vanavond?" Scheve mond

Typisch.. *gaap* >;)

Nou, ik ga eens even een half uurtje workouten om die pizza er weer af te trainen Bloos! en dan maar lekker naar bed met een goed boek ofzo. Grmbl.

Bokt was getuige; Laura was verliefd-voor-een-dag. Nu boycotten we wel weer... Cool

Nu maar eens concentreren op mijn buikspier oefeningen, zie ik er aanstaande vrijdag smashing uit op mijn hot date. Pling

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:30

SuperPepeijn schreef:
als je verliefd bent weet je het, dat hoef je niet te vragen.

Dat wilde ik precies zo zeggen. Knipoog

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:32

nou dat is dan mooi duidelijk. maare heb je nooit gedacht om je levensverhaal als soap te verkopen? Zou best wel eens kunnen aanslaan denk ik zo Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, Annemiek73, Besje, carin0903, DeTjoeter, DotBot, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, Gwenvd, Hanneke_68, Jny, Lijsken, MarliesSam, rien10, savieralover, SemrushBot, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78, Thami, YandexBot en 59 bezoekers