het zal je maar gebeuren.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jena

Berichten: 48
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: rotterdam

het zal je maar gebeuren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:17

heeft er ooit iemand meegemaakt dat een forse fjorde dame de trailer aan de voorkant door het kleine deurtje weer uit kwam zetten??

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:32

ik snap het niet helemaal.....
een fjord wie er aan de voorkant van de trailer weer uit komt????
HUH? of bennik nu blondt

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:09

nooit zien gebeuren, wel van gehoord ja. Bizar, maar als ze echt willen kunnen ze zich blijkbaar als een kat door een gat wurmen.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:11

geen Forden dame, maar wel een Noriker dame......als ze maar genoeg in paniek zijn, wurmen ze zich er wel doorheen!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:21

wel eens gehoord van een inimine shetlandertje ja, en stapte er altijd via acter in, en via voren uit!!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:21

Ja, de fjord van m'n zus heeft het ook een keer voor elkaar gekregen.
We waren op wedstrijd, mijn pony eerst uit de trailer gehaald. Fjordje was het er niet mee eens dat hij alleen in de trailer moest blijven staan. Hij is toen met zijn voorbenen over de voorste stang heen gesprongen. Met een paar man de stang losgemaakt vanaf buiten, en voordat we het door hadden stond fjordenbeest buiten, via het voordeurtje!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:41

Ook wel eens van gehoort maar nbog nooit gezien!
Ben toch wel benieuwd hoe ze dat willen doen door zo'n klein deurtje heen Verward

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:44

Dan is het wel een groot deurtje of niet? Ik heb vaak genoeg shetjes en welshjes eruit zien gaan aan de voorkant, maar een fjord, nee dat heb ik nog nooit gezien. Lachen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:46

Ik heb wel een flinke KWPN-dame, gelukkig wel van het ranke soort, er doorheen zien komen in paniek. Ze was nl. gevallen in de trailer en vast komen te zitten onder de borststang. Toen ze eenmaal los was schoot ze als een kanonskogel door het kleine deurtje, er was geen houden meer aan... Ze verkeerde in shock en had een scheurtje met polyester van de trailer erin boven het oog, maar het is allemaal goed gekomen en ze ging later gelukkig toch nog de trailer op (zij dat ze in het begin wel steeds op de achterstang ging zitten).

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:55

Ik heb het nog nooit gezien, maar wel vaker van gehoord ja. Maar volgens mij kunnen ze daar nooit zonder schade uitkomen hoor

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:42

Georgette schreef:
Ik heb het nog nooit gezien, maar wel vaker van gehoord ja. Maar volgens mij kunnen ze daar nooit zonder schade uitkomen hoor


Blijkbaar toch wel. Onze fjord heeft er niks aan over gehouden. Hij keek eens verbaasd rond zich en gedroeg zich daarna gewoon weer zoals hij normaal doet.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:04

Ik ben de eigenaar van de Fjord waar Daantjuh het over heeft. Hij was inderdaad met de voorbenen over de voorste stang gekomen en stond daar heel braaf toen een paar sterke mannen bezig waren de stang los te laten maar in een moment dat ik even niet oplette stapte hij zo via het voordeurtje naar buiten. Haha! Hij heeft er helemaal niks aan over gehouden en na mijn proef liep hij weer vrolijk de trailer op als of er niks gebeurd was Haha!