wat voor camera in de stal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

wat voor camera in de stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 00:44

ja ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen maar aangezien het om drachtige merries gaat doet ik het maar hier Haha!

wat voor bewakingcamera hebben jullie in de stal hangen, ik moet nl een nieuwe kopen. de oude is niet dood of zo hoor maar ik heb nogal een afstand te overbruggen en dat red hij niet
bij voorkeur een kleuren die een afstand van zo'n 100 meter kan overbruggen.

iemand ideen, ja heb al op ebay gezocht maar die draadloze dingen gaan meestal maar tot 100 meter zonder opstakels, en met kabel maar tot een 30 meter. oja en hier in duitsland mag je geen draadloze hebben met 1,5 hz. dus die valt ook af Scheve mond

help ik zie door de bomen het bos even niet meer Bloos



Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:10

Ik kan je niet aan de naam of merk van de mijne helpen, ik weet het namelijk niet meer en dat ding hangt tussen de spinnen boven de stal, dus ga ook niet kijken Knipoog .

Maar, ik ben gewoon naar de Gamma gegaan, waar ik echt heel erg goed geholpen ben en een goede camera heb gekocht, hij hangt nu ruim een jaar, tweede keer dat ie gebruikt wordt en kwaliteit van het beeld en geluid is nog steeds prima. Hij heeft 75 euro gekost, dus, ik zeg toch, Gamma!..hihi

Of dit bericht je helpen gaat weet ik niet, je hebt vast zelf ook al aan de Gamma/Praxis gedacht.... Lachen

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:22

Klopt, bij de gangbare doe-het-zelf-winkels kun je prima bewakingssystemen kopen. Gewoon met kabels, en is de originele kabel te kort, hang je er een verlengkabel aan. No problem !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_Horses, carina, cp112, micksage, siloux en 45 bezoekers