nieuwe deken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

nieuwe deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:44

jeeeej ik heb een nieuwe deken Haha!

een vrouwtje bij ons op stal heeft laatst een eigen ruitersport zaak geopend in santpoort en was vandaag foto's aan het maken van de dekens voor op de wedstrijd en daar zat een hele mooie metalic groene (met zilver/grijse bies) bij mijn moeder en ik waren spontaan Lovers en ik wou m dolgraag hebben dus ik vroeg de prijs (139,95 Schijnheilig Bloos ) dus ik keek mn moeder aan Schijnheilig en die zei ieder de helf en dan vindt ik t goed dus ik heb nu een hele mooie deken voor wedstrijden nu nog transportbescherming halster ketting en jas/bodywarmer en ik is helemaal blij ( gelukkig hebben we 16 april modeshow van alle zomerspullen dus ik kan mn lol op laats ook bamboesetje aangeschaft vond de dekens alleen niet mooi in t echt)

naja ik ben megablij en moest t gewoon ff kwijt!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:46

Leuk zeg! Heb je ook foto's? En waar is die ruitersportzaak? Ook op internet mss?

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:50

www.imageruitersport.nl zit in santpoort noord nog geen foto's heb geen digi zal wel snel foto's maken en hij komt ook op hun site te staan

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:53

leuke site,de prijzen vallen ook erg mee.

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:59

klopt alleen mn moeder heeft gevraagt of ze dus niet teveel op stal wil komen passen want ik koop de zaak echt helemaal leeg :S maarja ik had gewoon mazzel dat mn moeder m ook zo mooi vond anders kon ik m helemaal alleen dokken :S