De galop! we kunnen het toch...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

De galop! we kunnen het toch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 15:20

Moet het even kwijt hoor: gister met Tinka rechtsom en linksom een paar rondjes galop gedaan! Klinkt voor velen van jullie zeer stom waarschijnlijk dat ik hier blij om ben, maar Tinka wilde dus al een tijdje (sinds ik les met haar heb en ze eindelijk leert hoe ze "netjes" moet lopen) niet meer in galop. De rechtergalop ging sinds twee weken al wat beter, maar linksom was het nog steeds helemaal niets, bokken en verkeerd aanspringen of aanspringen en vervolgens niet vooruit gaan Verward .Gisteravond was ik alleen in de buitenbak en eerst rechtsom geprobeerd, jippie in 1 keer goed en een paar rondjes doorgegaan, toen ook maar linksom, eerst 1 keer verkeerd aangesprongen daarna goed en ook een paar rondjes doorgegaan. Heb haar de hemel in geprezen, uitgestapt en op stal gezet. Ben echt blij dat het de goede kant opgaat!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:26

joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goed gedaan joh!
zie je wel dat je het kan!
en Tinka-duiveltje ook!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 16:09

Goed he? Ben zo trots Haha! .
Alleen elk voordeel heeft zijn nadeel....heb aan een paar mensen beloofd dat als de galop goed ging dat ik dan zou gaan starten, en of ik daar nou blij mee moet zijn Verward

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:38

gewoon weer iets nieuws verzinnen, doe ik ook steeds, hihihhihihihi!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 21:04

Haha, dus wanneer ga je starten met wedstrijden? Haha!

Gaaf zeg, dat de galop nu goed gaat! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier blij mee bent hoor, ik wacht ook nog steeds op de dag dat ik met mijn Tinkertje kan galopperen...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 23:22

maaike van de vis schreef:
ik wacht ook nog steeds op de dag dat ik met mijn Tinkertje kan galopperen...

Met heeeeeel veel geduld en stug blijven oefenen kom je een heel eind! Heel veel succes gewenst.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 01:12

Nou, de auto is gespoten, de trailer is nu ook dezelfde kleur, paard kan galopperen, laat maar komen die wedstrijden.

Tralalala, best kans dat ik er zeer binnenkort weer over begin. Uiteraard ben ik wel bereid om te groomen, als je dat wilt.

Maart nog een ondoortje voor jou en Tinka???

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 11:34

Ik wou dat ik al kon beginnen met wedstrijden!
Maar helaas zal dat nog wel ff duren.
Eerst de chemokuren afmaken, en als het inderdaad het paardje wordt dat ik op het oog heb...die is alleen nog maar ingereden.
Dan m'n paard pas echt kunnen trainen, dan zit ik dus al in maart/april, en na een paar maanden, in de zomer, hoop ik dat het al een stuk beter gaat in de dressuur... zucht.
Springen heeft ze nog nooit gedaan dus dat is wel leuk om thuis te proberen over een tijdje, maar op concours... 2003 denk ik?
Maar alleen al er aan denken vind ik leuk!
Gewoon doen hoor, dat wedstrijden rijden, maar wel eerst de volte in galop oefenen, is ook niet altijd even gemakkelijk.
Oh ja, vraag gewoon eens of iemand jou een proefje wil voorlezen, B-dressuur, leuk om te doen!
We duimen voor je dat het goed gaat, ennuh... Go Tinka!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 19:14

Proefje oefenen zal geen punt zijn, ik lees er met liefde een (of meer) voor hoor, geen enkel probleem. Knipoog Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, guppekop, kwinney, Loe_Loe, mosimonster en 110 bezoekers